Kuinka monta täysnimikaimaa sinulla on?
Tarkoittaa etu- ja sukunimen yhdistelmää.
Minulla on yksi. Etunimeni on yksi aikansa yleisimmistä ja sukunimi harvinainen (alle 100).
Kommentit (112)
Ei yhtään. Etunimi on yleinen, muttei Suomessa. Sukunimi taas on harvinainen.
Yksi Saksassa. Ulkomaalainen ei tavallinen muttei huippuharvinainenkaan sukunimi, ihan tavallinen etunimi, joka myös kansainvälinen.
Jos toinen nimi otetaan huomioon niin tuskin yhtään, jos etunimi ja sukunimi niin useampia.
Nolla. Sama kuin monilla vastanneilla, harvinainen sukunimi ja etunimikin oli suosittu joskus 40-luvulla, ei enää 80-luvulla kun minä synnyin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te tiedätte, ettei yhtään kaimaa ole? Facebookin tai "puhelinluettelon" perusteellako??
Sukunimi on meillä nimenomaan meidän suvun nimi. Tunnen jokaikisen ja sukuselvityskin on tehty.
En tiedä, mistä tuota voi tarkasti katsoa, mutta facebookissa ainakin olen ainoa tämän niminen.
1 facebookin mukaan, tosin hän on mennyt naimisiin ja ottanut miehensä sukunimen joten mä oon orginaali. ;)
Ei yhtään. Sukunimi on vain 3:lla.
Varmaan aikamonta mutta jos muut nimet tulee mukaan varmaan 0
0. Tunnen kaikki saman sukunimen omaavat jotka ovat siis omia sukulaisiani. Etunimi on taas yleisempi, se on annettu yhteensä alle 1000 kertaa ikinä, joten se että tapaisin hirveän moneen kaimaan on aika harvinainen. Yhden olen tavannut ja se oli itseasiassa työkaverini.
Ei yhtään. Sama sukunimi on seitsemällä.