Kuinka monta täysnimikaimaa sinulla on?
Tarkoittaa etu- ja sukunimen yhdistelmää.
Minulla on yksi. Etunimeni on yksi aikansa yleisimmistä ja sukunimi harvinainen (alle 100).
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kymmeniä. Kaksi sellaista, joiden nimiin törmään säännöllisesti julkisuudessa. Sekä etu-että sukunimi ovat sadan yleisimmän nimen joukossa.
Thi Nguyen?
Tyttönimenä ei yhtään täyskaimaa. Nyt tietääkseni yksi.
Ei yhtään ja tuskin tuleekaan.
Harvinainen sukunimi ja etunimi harvalla käytössä suomessa.
Tiettävästi minulla on vain yksi täyskaima. Hän on Facebookissa kuten minäkin. Etunimi on melko harvinainen eikä sukunimikään ole mikään mahdottoman yleinen. Väestörekisterikeskuksen mukaan tällä hetkellä sama sukunimi on reilulla parilla tuhannella.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi katsoa?
Minuakin kiinnostaisi tietää. Ei ainakaan Väestörekisterikeskuksen sivuilta.
Varmaan muutamia. Kun olin nuori, oli vain yksi. Naapurikunnassa.
Eräs mies, jonka kanssa seurustelin parikymppisenä, sattui sitten eromme jälkeen seurustelemaan tän täyskaimani kanssa. Melko epätodellista.
Ei yhtään. Hauskaa katsoa näitä vastauksia. :D Tähän ketjuun varmaan hakeutuu otsikon perässä nimenomaan ne ihmiset, joilla on harvinaisempi nimi.
Yksi, Kanadalainen poptähtönen joka keskittyy enemmän tähteyteen kuin poppiin. Hyvin aktiivinen Facessa (jossa itse en ole) ja muussa somessa, erityisesti kuvineen.
Tämä on minulla ikuinen hupailun lähde, olen itse 45v akka ja saan suurta hupia kun veikkaan bisnestapaamisten alla ovatko muut googlettaneet minun nimeni ja löytäneet tuon tähtösen. Hyvä keskustelunavaaja :D
Tämä nimien täydellinen match on hassu, molemmilla on "väärin" kirjoitettu etunimi (tyyliin Minnah tai Chamilla) ja satoja vuosia sitten rankalla kädellä translitteroitu sukunimi (tyyliin Ruusperi tai Smitsson). Emme ole sukua.
EI tietääkseni yhtään, mutta ennen varmaan oli, kun oli yleisempi sukunimi.
Mulla on yksi kaveri, jolla on yhtä harvinainen sukunimi (alle 50) ja harvinaisempi etunimi kuin minulla, ja kaksi täyskaimaa samassa kaupungissa.
Ainoa olen. Ja postikin löysi perille jokunen vuosi sitten osoitteella Etunimi Sukunimi, Europe. :O
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Tosin Facebookissa tulee hakutuloksena yksi samanniminen kyrillisin kirjaimin.
Ai kaikki ihmiset ovat facebookissa?
Ei yhtään. Olen ainoa, jolla on tämä sukunimi. Etunimi on yleinen.
Mulla on ainakin yksi kokonimikaima. Hän on tyyliä ylilääkäri ja kirjoittanut tieteellisiä tekstejä. En tiedä onko googlannut nimellämme ja löytänyt kaikki minun perus parikymppisen opiskelijan instakuvat, mutta jos on niin en usko että on kovin innoissaan niistä 😅
Yksi löytyi kun googletin joskus oman nimeni, ja se oli kyllä ihme! Sekä etu- että sukunimi aika harvinaisia, mutta löytyi yksi pikku kaima. :) Joku 5-vuotias nimiseni tyttö oli voittanut hopeaa Hippo-kisoissa tai jossain vastaavassa ja tulokset oli jollekin paikallisen seuran sivustolle ilmoitettu :D
Abstrakti Ananas kirjoitti:
Mulla on ainakin yksi kokonimikaima. Hän on tyyliä ylilääkäri ja kirjoittanut tieteellisiä tekstejä. En tiedä onko googlannut nimellämme ja löytänyt kaikki minun perus parikymppisen opiskelijan instakuvat, mutta jos on niin en usko että on kovin innoissaan niistä 😅
Ylilääkäri Abstrakti Ananas *nauraa* . Toki tajuan, että toi on nimimerkki, mutta tähän aikaan yöstä hauskaa. Varsinkin kun ensin luin, että montako täysnikamaa sulla on. Pitäiskö mennä aa-aa?
Siriina kirjoitti:
Abstrakti Ananas kirjoitti:
Ylilääkäri Abstrakti Ananas *nauraa* . Toki tajuan, että toi on nimimerkki, mutta tähän aikaan yöstä hauskaa. Varsinkin kun ensin luin, että montako täysnikamaa sulla on. Pitäiskö mennä aa-aa?
Hahah mikä ettei 😂
Parikymmentä ainakin löytyy, joista puolella on myös sama ammatti (nurse).
En tiedä, että olisi ketään muuta samannimistä kenelläkään perheenjäsenistämme. Ainakaan Fonectasta ei löydy eikä Google-haulla. On silti mahdollista, että joku sukulainen on laittanut saman nimen lapselleen. Meitä on parisataa, niin kaikkien elämää en seuraa.
Ei yhtään. Melko harvinainen etu ja sukunimi. En ole koskaan törmännyt kehenkään jolla on edes sama etunimi kuin minulla.