Kuinka monta täysnimikaimaa sinulla on?
Tarkoittaa etu- ja sukunimen yhdistelmää.
Minulla on yksi. Etunimeni on yksi aikansa yleisimmistä ja sukunimi harvinainen (alle 100).
Kommentit (112)
Ei yhtään. Etunimi ei ole kauhean harvinainen, mutta sukunimiä on alle 150.
Ei yhtään ihmistä mutta yksi nimineni kaimaani on terraariossa.
Ei yhtään. Tosin Facebookissa tulee hakutuloksena yksi samanniminen kyrillisin kirjaimin.
Ei yhtään, kuten ei lapsillani, isälläni taikka siskollani. Meidän sukunimeä on jäljellä 8 Suomessa.
Ei yhtään. Sukunimi sen verran harvinainen, ettei ole samaa, siis etunimi+sukunimi -yhdistelmää.
Varmaan kymmeniä. Kaksi sellaista, joiden nimiin törmään säännöllisesti julkisuudessa. Sekä etu-että sukunimi ovat sadan yleisimmän nimen joukossa.
Ohoh, minä olen aina pitänyt nimeäni melko harvinaisena mutta sehän onkin ainakin tähän mennessä koko joukon yleisin. Facebookissa kaksi etu-sukunimikaimaa.
Yksi. Huvittavaa sinänsä, koska kumpikaan nimi ei ole erityisen harvinainen.
Ei yhtään, etunimeni on tosi yleinen mutta ainoastaan kymmenellä on sama sukunimi. Jos olisin ottanut mieheni sukunimen niin täyskaimoja olisi ollut kymmenen silloisen kotikunnan kirjaston rekisterin perusteella (eli vois olla enemmänkin kun kaikilla ei ole kirjastokorttia).
0 kpl. Sukunimen kantajia on 18 kpl, joista tiedän jokaisen etunimen.
Ei yhtään täyskaimaa. Sama sukunimi on viidellä.
Harvinaisempi sukunimi n. 50 kpl Suomessa ja silti 4. Ja meidät sekoitetaan aina postia myöten.
Ennen ei ainakaan ollut yhtään. Nykyään varmaan jopa muutama. En kyllä tiedä, mistä tällaista saa tietoonsa. Fabo ei ole mikään koko kansan väestörekisteri.
Ei yhtään. Sukunimeni vain seitsemällä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kymmeniä. Kaksi sellaista, joiden nimiin törmään säännöllisesti julkisuudessa. Sekä etu-että sukunimi ovat sadan yleisimmän nimen joukossa.
Pia Pakarinen?
Aiemmin oli yksi, mutta sitten menin naimisiin ja vaihdoin sukunimeni ja nyt ei ole yhtään.
Mistä sen voi katsoa?