Naiset! Mitä tietokone- ja videopelejä pelaatte juuri nyt!
Minä pelaan The Legend of Zelda: A Link to the Past ja Monster Hunter 4 Ultimate 3 DS:llä.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Tales of the Abyss on nyt menossa. Pelaan sitä japaniksi ja tajusin, että mun lempparihahmon ääninäyttelijä on Japanin Nuuskamuikkunen <3
Haha, itse katsoin Tales of the Abyssistä tehdyn animen kymmenisen vuotta sitten ja Jade Curtiss oli minunkin lempihahmoni, ja olipa muistaakseni vielä se rooli minkä kautta tykästyin Koyasu Takehiton ääneen. :D
The legend of Zelda - Breath of the wild
Ori and the blind forest, Curse of the brotherhood. Tykkään platformereista upealla grafiikalla:) Myös Heroes of might and magicit iskee ja kaikenlaiset kaahailupelit.
Juuri pelasin darks souls ng+ läpi ja nyt sitten Diablo 2 ❤
Mad Maxia, hyvä avoin maailma ja äärettömän viihdyttävä ja yhtä taidepeliä nimeltään N.E.R.O. (Nothing Ever Remains Obscure).
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä, että naisetkin pelaavat oikeita pelejä. Tällainen pelaileva nainen olisi kiva löytää.
Itse pelaan rainbow six siege, heroes might and magic 3 (plus erillaisia modeja siinä) ja dark souls 2 scholar of the first sin.
Eli oletkos mies vai lesbo? Jos olet mies niin vittuakos vastailet tähän ketjuun!
P.S. Elitistiset pelaajaukot on pahimpia, älä haaveile turhia.
Overwatchia PC:llä kamujen kanssa, loistava tiimishootteri.
Vierailija kirjoitti:
Juuri pelasin darks souls ng+ läpi ja nyt sitten Diablo 2 ❤
Sanoisin että sulla on erittäin hyvä pelimaku jos pelaat Diablo 2:sta. Ehkä paras peli Starcraft 1:n ohella.
Jaa, oonkos mä jo katoava luonnonvara.. Wowia yli kymmenen vuotta, ei oo tarvinnut muita pelejä kokeilla, olis muuten tunnit loppunu vuorokaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, oonkos mä jo katoava luonnonvara.. Wowia yli kymmenen vuotta, ei oo tarvinnut muita pelejä kokeilla, olis muuten tunnit loppunu vuorokaudesta.
Taidat olla :)
Juuri nyt pelaan Fallout 4.
Kesken on aika moni peli, Dragon Age Inquisition, Kingdom's of Amalur, Terraria ja Mass Effect 2 nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Himoitsen tuota uutta Zelda peliä.
Voiko joku kertoa olenko vain mainonnan uhri vai onko oikeasti hyvä?
Zelda: Breath of the Wild on yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä. Ellei se kaikista paras.
Todellinen mestariteos. Paras Zelda mitä on tehty. Jopa parempi kuin Ocarina of time.
Jos tuon tyyppiset pelit kiinnostaa niin tuo Zelda on pakko-ostos.
laittakaa overwatchilaiset Bnet kaveripyyntöä! rogue#22554
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himoitsen tuota uutta Zelda peliä.
Voiko joku kertoa olenko vain mainonnan uhri vai onko oikeasti hyvä?On tosi hyvä.
Samoin zero horizon dawn on tosi hyvä uudemmista peleistä.
Itse pelaan viidettä kertaa witcher 3 tällä hetkellä, pelaan ekaa kertaa sillä vaikeimmalla tasolla. En vaan kyllästy tuohon peliin, vaihdan aina mitä teen siinä, nyt tein dijkstrasta johtajan ja murhasin radovidin, ciristä tuli witcher, ceryksesta skelligenin johtaja.
Zero Horizon Dawn on kyllä yliarvostettu. Se on vaan ulkonäöltä nätti mutta muuten se ei ole kummoinenkaan peli. Mitään et voi tehdä mitä tekijät eivät ole erikseen suunnitellut.
Vierailija kirjoitti:
Witcher 3. Mitäpä muuta, kun on niin mahtava peli!
Äläpä muuta sano, 300h kyseistä peliä takana :)
Dark Souls 2 meneillään, ekaa kertaa, suht loppusuoralla olen. Sen lisäksi pelailen kaikenlaista casualia, mitä nyt milloinkin sattuu huvittamaan (Olen hyvin casuaali pelaaja). Joku "uusi" mmo olisi kiva, olen aika nirso niiden suhteen :-p
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yks Mass Effect -fani! Andromedan ekaa playthroughia tullu pelattua Originin mukaan 90h ja vieläki on kesken. Tykkään! :)
Mass Effect Andromeda ei ole millään tavalla hyvä peli. Itseasiassa se on oikeastaan jopa keskeneräisen tuntuinen.
Minulla on Horizon zero dawn kesken. Tähän asti on vaikuttanut kiintoisalta, mutta pelaan hirveän hitaasti ohjaimella kun olen niin tottunut hiireen ja näppikseen. Pitäisi jatkaa mutta ei ole viime aikoina ollut liiemmälti aikaa saati energiaa pelata...