SOTELI esivalintakoe 2017
Miten meni? Ennakkomateriaaliin liittyvät kysymykset mielestäni hankalia, englannin ja suomen luetunymmärtäminen helppo.
Kommentit (386)
Omat pisteet 47,3. Ennakkomateriaaliin perustuva osio meni ilmeisesti päin helvettiä, sillä muut menivät todella hyvin. Noh, ei voi muuta kun toivoa, että tuo riittäisi Kuopiossa, Jyväskylässä tai vähintään Joensuussa fysioterapian valintakokeeseen pääsyyn. Muita fyssarikoulutukseen hakijoita ja omat pisteenne?
63 eli paremmin kuin syksyllä.luulin et meni huonosti.
59 pistettä kuten laskin itsekin, hain Turkuun suuhygienistiksi :)
Crap. Tuli vaan 47,1. Ei riitä Turkuun. Viime vuonna sh-pääsykoekutsuun on tarvinnut 54. 😭
laskin n. 65, spostin mukaan 52,7... ja olin vähentänyt miinustanut ihan reilusti vielä😞
Vierailija kirjoitti:
Millä pisteillä on päässy ensihoitajakoulutuksen (päivätoteutus) valintakokeisiin? En löytäny muuta ku ton saimia amk:n, joka oli viime syksynä 43.3.
Viime syksy Metropolia 51,9.
Joo o. ... 31,5 . Fyssariks kuopioon...
19.9 ei mitään mahdollisuuksia!
Pisteet tuli, 53,8. Ei mitään käsitystä, mitä se tarkoittaa käytännössä..
Hahahah 34,5 :D Mä luulin että tulee just ja just 20, kun en lukenut aineistoa tarpeeksi tarkasti (enkä luntannut kokeen aikana..)
36 pistettä.. Tiesin et meni huonosti, mut meniki ihan penkin alle. Kotkaa sosionomiks taitaa jäädä haaveeks. :(
Mä saim miinuspisteitä :D terrrrve!
Oon vähän hämmentyny, koska sain pisteitä 59, mutta kun ite laskin mun pisteet aiemmin kokeen jälkeen sain 59-6,5(miinuspisteet)=52,5 eli onko ne jättäny miinustamatta mun miinukset vai satuinko miinustaan väärin mun pisteet sillon aluks ku en siis muistanu muutaman tehtävän vastausta niin miinustin ne sit. Aika hassua vaan että tuli just sama tulos miinusten kans ku omien laskujen mukaan ilman miinuksia :p
Vierailija kirjoitti:
Mä saim miinuspisteitä :D terrrrve!
Voi ei 😅😅😅
Viime vuonnahan ne pisteet skaalattiin, nyt niitä ei ole skaalattu, joten turha vielä verrata millä pisteillä vuos sit pääsi
41,8. En lukenu ollenkaan ja tein kokeen puhelimella töissä :D
En lukenut kokeeseen ollenkaan ja sain 39,1 pistettä 😅
Vierailija kirjoitti:
Crap. Tuli vaan 47,1. Ei riitä Turkuun. Viime vuonna sh-pääsykoekutsuun on tarvinnut 54. 😭
Viime keväänä maksimipisteet oli 106,7, siihen suhteutettuna pisteesi olisivat 62,8 joten eiköhän kutsu tule kun tämän kevään koetta monet pitivät vaikeampana
Haluaisin myös tietää mutta ei tahdo löytyä. Tuli kyllä nii huonot pisteet että itkettää :(