Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos menet sotkuiseen kyläpaikkaan, ajatteletko ensimmäiseksi että

Vierailija
27.04.2017 |

Nainen ei ole siivonnut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En kyllä käykään sotkuisissa kyläpaikoissa, koska ystäväni ovat siisteystasoltaan ihan normaaleja ihmisiä. En muutenkaan liitä siivoamista naisiin, koska meillä on aina siivonnut mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä.

Vierailija
4/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee meille ja meillä on sotkuista niin ajattelen, että porukka ihmettelee miksi minä naisena en pidä kotia siistinä. Jotkut jopa sanoneet meille tämän ääneen.

Vierailija
5/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ajattelen että muut ajattelevat noin. Miehellä on yksi erääseen uskonlahkoon kuuluva kaveri ja hän kyllä arvostelee minua jälkeenpäin jos on ollut sotkuista. Tiedän kun vaimonsa soittaa ja kysyy huolestuneena että onko kaikki hyvin ja olenko uupunut. :D

Vierailija
6/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäski tässä alkaa siivoomaan.. millään nyt inspais. Vieraita ois tulossa viikonloppuna..

Vierailija
7/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siivoaminen ei kuulu vain naiselle. Yhdessäkin paikkaa työnjako on tehty ja esim. Imurointi kuuluu miehelle. Jos sukissa silti pyörii muruja ja karvaa nii ajattelen korkeintaan, ettei mies jaksanut siivota.

Niin ja meillä on joskus tullut anoppi kylään esim. Päivän varoitusajalla ja kun miehen mielestä siivoaminen on turhaa niin en minäkään sitten siivoa.

Mä siivoon joko silloin, kun on fiilistä tai sitten kun tehdään yhdessä. Nih.

Vierailija
8/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tulee meille ja meillä on sotkuista niin ajattelen, että porukka ihmettelee miksi minä naisena en pidä kotia siistinä.

Sama täällä. Samoin jos mies alkaa keittää vieraille kahvia ja minä vain jään istumaan ja seurustelemaan vieraiden kanssa, niin ajattelen, että nyt ne ihmettelee miksi minä en mene keittämään sitä kahvia ja että onpas siinä laiska nainen, ei varmaan tee kotona mitään.

Vierailija
9/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajattele.

Kuitenkin usein kun meillä käy vieraita, saan itse kehuja, kuinka olen muka hyvä sisustamaan ja kuinka siisti olen. No, ihan yhdessä ollaan pariskuntana sisustettu ja siivottu. Ja aina oletetaan, että se on minä, joka on pukenut lapsen ja ostanut hänen vaatteet. Harmittaa mieheni puolesta.

N30

Vierailija
10/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä ajattelen että onpa epäsiistiä porukkaa täällä, ja miksiköhän eivät viitsi edes silloin siivota, kun vieraita on tulossa. 

Vierailija
11/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen yllättäen, kutsumatta en ajattele mitään . Jos taas on kutsuttu oikein sovitulla ajalla , saatan vähän kummeksua. Mummovainaa aina sanoi : " Talo elää tavallaan , vieras tulee ajallaan."