Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka tuntee elämän niin loputtoman tylsäksi

Vierailija
26.04.2017 |

Ja tämä tunne on nykyään lähes vakio. En innostu mistään, tuntuu että kaikki on nähty, ettei tällä planeetalla ole mitään kiinnostavaa. Jatkuva ulkopuolinen olo. Miten te ihmiset jaksatte tätä elämää?? Haaveissa olisin vaikka astronautti. Mutta kun tuo yksi lapsi on tehty niin ei sitä oikein itseään avaruuteen osaa kuvitella. Tekisin mieluiten jotain täysin normista poikkeavaa. Viime aikoina olen alkanut miettimään että jos olenkin tällainen ns. tähti-ihminen. En tiedä. Tuntuu että en kuulu minnekään ja kaipaan jatkuvasti jonnekin muualle, en vain tiedä minne. Koko maailma näyttäytyy omissa silmissäni aivan käsittämättömältä paikalta. Toisin sanoen tyhmän kansan asuttama taistelutanner.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmän kansan asuttama taistelutanner" ja kuinkahan fisu teko oli sitten sinulta tehdä jälleen yksi uusi kärsijä tänne tyhmien keskelle taistelemaan?

Vierailija
2/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyhmän kansan asuttama taistelutanner" ja kuinkahan fisu teko oli sitten sinulta tehdä jälleen yksi uusi kärsijä tänne tyhmien keskelle taistelemaan?

korjaan: fiksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde matkalle, enkä nyt tarkota mitään wt-turistirysää tai rantalomaa vaan kunnon seikkailua jossain ei niin tavanomaisessa paikassa. Nepali, intia, Amazonin sademetsä, jne.

Vierailija
4/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin paha virhe, mutta toista ei tulekaan. Lapseni on kuitenkin minulle kaikki kaikessa. Mitä muuta tämä maailma on mielestäsi?? Ahneutta ja sotaa ja kärsimystä täynnä.

Ap

Vierailija
5/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et!

Vierailija
6/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et!

Kiva että en ole ihan yksin ;)

Vierailija
7/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen olet ap, jos saan kysyä?

Vierailija
8/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olikin paha virhe, mutta toista ei tulekaan. Lapseni on kuitenkin minulle kaikki kaikessa. Mitä muuta tämä maailma on mielestäsi?? Ahneutta ja sotaa ja kärsimystä täynnä.

Ap

Tämä maailma ei todellakaan ole täynnä mitään muuta kuin ahneutta, sotaa, kärsimystä ja kurjuutta. Juuri siksi en ikinä ja missään olosuhteissa synnyttäisi tänne enää yhtäkään uutta ihmistä kärsimään. Mielestäni se on itsekkäin teko mitä olla ja voi. Sinuna Ap en kuitenkaan korostaisi muiden ihmisten tyhmyyttä, sillä itse olet syyllistynyt siihen pahimpaan tyhmyyteen eli lapsen synnyttämiseen.

Vierailija
9/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen alkanut miettimään että jos olenkin tällainen ns. tähti-ihminen. En tiedä. Tuntuu että en kuulu minnekään ja kaipaan jatkuvasti jonnekin muualle, en vain tiedä minne. Koko maailma näyttäytyy omissa silmissäni aivan käsittämättömältä paikalta. Toisin sanoen tyhmän kansan asuttama taistelutanner.

Joooo miten olis lääkitys.

Vierailija
10/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen olet ap, jos saan kysyä?

35v. Olen nuorempana tuntenut itseni aina kamalan vanhaksi, mutta nykyään tuntuukin toisinpäin :D

Vierailija
11/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime aikoina olen alkanut miettimään että jos olenkin tällainen ns. tähti-ihminen. En tiedä. Tuntuu että en kuulu minnekään ja kaipaan jatkuvasti jonnekin muualle, en vain tiedä minne. Koko maailma näyttäytyy omissa silmissäni aivan käsittämättömältä paikalta. Toisin sanoen tyhmän kansan asuttama taistelutanner.

Lääkkeet eivät sovi mulle, valitettavasti.

Ap

Vierailija
12/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ajan niin kiire, etten ehdi pohtia tällaisia.

Vierailija
13/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni vakavasti sairaiden ja kuolevien parissa olen oppinut arvostamaan arkista elämää rakkaiden ympäröimänä. Kokeile vapaaehtoistyötä.

Vierailija
14/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotakin mistä nautit, kun nyt täällä olet. Sehän jää nähtäväksi, jos pääsisi astronautiksi tms. kun kuolee. Arvaan että jos olet ihminen joka pitää pidempikestoisesta asioihin keskittymisestä tai niissä lillumisesta, niin lapsen kanssa eläminen keskeyttää sinut jatkuvasti, ja se tekee olemisesta vähän ikävää.

Vierailija
15/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen elämän ja maailman äärettömän mielenkiintoisena. En ymmärrä yhtään mistä puhut.

Vierailija
16/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä maailma ei todellakaan ole täynnä mitään muuta kuin ahneutta, sotaa, kärsimystä ja kurjuutta. Juuri siksi en ikinä ja missään olosuhteissa synnyttäisi tänne enää yhtäkään uutta ihmistä kärsimään. Mielestäni se on itsekkäin teko mitä olla ja voi. Sinuna Ap en kuitenkaan korostaisi muiden ihmisten tyhmyyttä, sillä itse olet syyllistynyt siihen pahimpaan tyhmyyteen eli lapsen synnyttämiseen.

En sanonut missään kohtaa että itse olen jotenkin muita viisaampi? Tunnen vain ulkopuolisuutta.

Ap

Vierailija
17/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet eivät sovi mulle, valitettavasti.

Ap

Kyllä ne noihin tähtilapsi-yksisarvis-liibalaaba harhoihin auttaa.

Vierailija
18/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa elinaika jäädä vähiin (pari vuotta laatuaikaa ehkä) eikä minun ole vaikea nähdä elämässä "mieltä". Järjetöntä täällä on, mutta mielenkiintoista.

Vierailija
19/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotakin mistä nautit, kun nyt täällä olet. Sehän jää nähtäväksi, jos pääsisi astronautiksi tms. kun kuolee. Arvaan että jos olet ihminen joka pitää pidempikestoisesta asioihin keskittymisestä tai niissä lillumisesta, niin lapsen kanssa eläminen keskeyttää sinut jatkuvasti, ja se tekee olemisesta vähän ikävää.

Osuit oikeaan. Pohdin todella paljon ja todella syviä asioita..tarvin paljon hiljaisuutta ja rauhaa.

Ap

Vierailija
20/92 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En sanonut missään kohtaa että itse olen jotenkin muita viisaampi? Tunnen vain ulkopuolisuutta.

Ap

No se vaikutelma tuli tuosta maininnasta, että elämä on "tyhmän kansan taistelutanner". Mutta hyvä siis jos lasket itsesi tähän mukaan ja osalliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi