Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tieteen Kuvalehtikin tietää: "Runsas seksikokemus sammuttaa kiinnostuksen"

Vierailija
26.04.2017 |

http://tieku.fi/ihminen/seksi/runsas-seksikokemus-sammuttaa-kiinnostuks…

"Jos sinulla on entisiä ihmissuhteita ja seksiseikkailuja vaikka muille jakaa, et ole muiden silmissä kovin haluttava elämänkumppani.

Less is more.

"Vähemmän on enemmän" näyttää nyt pätevän myös rakkauselämään.

Brittiläiset psykologit ovat tulleet uudessa tutkimuksessaan siihen tulokseen, että mitä enemmän entisiä seurustelusuhteita ja seksikumppaneita ihmisellä on, sitä vähemmän haluttava hän on elämänkumppanina.

Sekä miehet että naiset pitävät ihanteellisena suhteiden määränä kahta.
Liian suuri kokemus kavahduttaa

Tutkimus tehtiin kyselykaavakkeella, ja sen toteuttivat Nottinghamin, Bristolin ja Swansean yliopistojen tutkijat. Siihen vastasi 188 miestä ja naista, joiden keski-ikä oli 25 vuoden tienoilla.

Vastaajat ilmoittivat, että elämänkumppaniehdokkailla ei pitäisi olla kahta entistä suhdetta enempää ja että liian suuri seksikumppaneiden määrä sammutti kiinnostuksen.

Naiset kavahtivat miehiä, joilla oli ollut enemmän kuin kuusi seksikumppania, ja miehet eivät halunneet suhteeseen sellaisten naisten kanssa, jotka olivat tanssineet vaakamamboa yli 11 ihmisen kanssa.
Hurvittelunhaluisiin ei voi luottaa

”Kumpikin sukupuoli osoitti haluttomuutta suhteeseen sellaisen kanssa, jolla oli hyvin värikäs seksihistoria”, kirjoitti psykologian tohtori Steve Stewart-Williams tutkimuksessa.

Hän selitti tuloksia sillä, että seksuaalisesti hyvin vapautuneita pidetään vähemmän uskollisina ja vähemmän halukkaina sitoutumaan ihmissuhteeseen.

Ironista kyllä kokeeseen osallistuneet eivät itse vastanneet ihanteitaan. Keskimääräinen ex-kumppaneiden määrä miehillä oli 5,81 ja naisilla 8,4."

Hauskaa sinänsä, että naiset ovat tässä vielä miehiä konservatiivisempia. Palstalta on saanut jokseenkin erilaisen käsityksen.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Voivoi. Yli 70 seksikumppania ja mieheni silmissä olen haluttavin ja upein nainen maailmassa. Hän osaa nimittäin ajatella, että sillä, mitä aiemmin olen elämässäni tehnyt, ei ole mitenkään hirveää merkitystä ja että seksi on seksiä. Ei se pillu sitä kulu. Sinkkuna saa sekoilla, suhteessa en ole pettänyt ikinä.

Kunpa seksi olisikin vaan seksiä, niin runkulla saisin elämäni taas raiteilleen. Seksissä on kuitenkin äärimmäisen merkittävä psykologinen ulottuvuus ainakin näin miehen kannalta. Naisena olosta en mitään tiedä.

Komppaan tota psykologista aspektia näin naisena. Kun on kerran harrastanut seksiä jonkun kanssa, niin kyllä siinä aika vahva linkki muodostuu kaikkine hormonimyrskyineen yms.

Olen huomannut että kyllä se kumppanien määrä todellakin vaikuttaa naiseen. Eteenkin sen ensimmäisen merkitys on aivan valtava, ja eteenkin naiset peilaavat kaikkia seuraaviaan sen kautta. Mitä vähemmän kumppaneita on, sitä parempi! On enemmän yhteistä ja ainutkertaista intiimiä jaettavaa sen oman rakkaan kanssa, kun sitä intimiteettiä ei ole jaettu pitkin maailmaan. Näin nyrkkisääntönä sanoisin, että mitä enemmän kumppaneita naisella on ollut, sitä vähemmän sitoutuvan kumppanin mies saa tälläisestä naisesta itselleen. Kaikkein paras on kun naisella ei olisi ollut yhtään kumppania, mutta jos on ollut yli 3 elossa olevaa kumppania, niin minä pidän naista viallisena ja arvostelukyvyttömänä, kun on kerran tarvinnut vaihtaa noin monta kertaa. Myöskin nämä modernit naiset, modernit seksistä nauttivat irtosuhteiden sahaajat, jätän omaan arvoonsa välittömästi.

No ja höpönhöpön taas! Minulla on ollut kymmeniä seksikumppaneita.... niin paljon, etten edes pysty niitä laskemaan. Julkisuuden henkilöitäkin enemmän, kuin rivijaanalla normijonneja koko elämänsä aikana. Olen työskennellyt aikuisviihdepuolellakin joskus nuorempana. 

Se tuo sellaisen kokemuspohjan sänkyhommiin, että ei ole yksikään moittinut. 

Miehellä pitää nimittäin olla itsetunto kohdillaan, että uskaltautuu sänkyyn kokeneen naisen kanssa.

Neitsyyden vaatijat ovat järjestään olleet onnettomia räpeltäjiä. "Et taida olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä" kysymykseen olen järjestään vastannut, että mitäs jos keskityttäis minun seksihistoriani puimisen sijasta sinun suorituksesi parantamiseen.

Olen monesta "2minuutin miehestä" pienellä ohjeistuksella kouluttanut ihan kelvollisia rakastajia.

Se on kuulkaa pojat niin pienestä kiinni.... monta kertaa muutamasta millistä! 

Seksi on kummallekin paljon parempaa, kun nainenkin tietää mitä haluaa ja miten sinne pääsee.

Vierailija
42/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Voivoi. Yli 70 seksikumppania ja mieheni silmissä olen haluttavin ja upein nainen maailmassa. Hän osaa nimittäin ajatella, että sillä, mitä aiemmin olen elämässäni tehnyt, ei ole mitenkään hirveää merkitystä ja että seksi on seksiä. Ei se pillu sitä kulu. Sinkkuna saa sekoilla, suhteessa en ole pettänyt ikinä.

Kunpa seksi olisikin vaan seksiä, niin runkulla saisin elämäni taas raiteilleen. Seksissä on kuitenkin äärimmäisen merkittävä psykologinen ulottuvuus ainakin näin miehen kannalta. Naisena olosta en mitään tiedä.

Komppaan tota psykologista aspektia näin naisena. Kun on kerran harrastanut seksiä jonkun kanssa, niin kyllä siinä aika vahva linkki muodostuu kaikkine hormonimyrskyineen yms.

Olen huomannut että kyllä se kumppanien määrä todellakin vaikuttaa naiseen. Eteenkin sen ensimmäisen merkitys on aivan valtava, ja eteenkin naiset peilaavat kaikkia seuraaviaan sen kautta. Mitä vähemmän kumppaneita on, sitä parempi! On enemmän yhteistä ja ainutkertaista intiimiä jaettavaa sen oman rakkaan kanssa, kun sitä intimiteettiä ei ole jaettu pitkin maailmaan. Näin nyrkkisääntönä sanoisin, että mitä enemmän kumppaneita naisella on ollut, sitä vähemmän sitoutuvan kumppanin mies saa tälläisestä naisesta itselleen. Kaikkein paras on kun naisella ei olisi ollut yhtään kumppania, mutta jos on ollut yli 3 elossa olevaa kumppania, niin minä pidän naista viallisena ja arvostelukyvyttömänä, kun on kerran tarvinnut vaihtaa noin monta kertaa. Myöskin nämä modernit naiset, modernit seksistä nauttivat irtosuhteiden sahaajat, jätän omaan arvoonsa välittömästi.

Ihan uteliaisuudesta: Missä vaiheessa tapailua/tutustumista, kysyt naiselta kuinka monen kanssa hän on ollut?

Oma ensimmäinen kertani oli 39 vuotta sitten näppylänaamaisen poikaystäväni kanssa. Voin kertoa sinulle, etten vuosikymmeniin ole peilannut seuraavia kertoja sen kautta :-DDD

En käy treffeille, enkä ns. tapaile naisia. Elän elämääni, ja keskustelen niiden ihmisten kanssa, jotka eteeni tulevat. Jos joku nainen minusta kiinnostuu, tulee se historiakin sieltä esille kyselemättäkin, sille joka osaa vähääkään rivien välistä lukea. Eteenkin jos pukeutuminen ja ulosanti on tyrkkyä, ei siinä tarvitse luulla olevansa jotain ainutlaatuista sellaiselle ihmiselle. Oma moraalini on todella korkea, enkä suostu tekemisiin kevytkenkäisten kanssa. Minä tahdon olla naiselle jotain arvokasta ja ainutlaatuista, sekä tahdon naisen olevan minulle sitä samaa. Ainutlaatuista tavaraa ei jaeta kuin karkkia maailmalle, jokaiselle joka kehtaa pyytää. Tästä syystä yksin eläminen on tuttua, eikä se edes haittaa kun tulee mainiosti itsensä kanssa juttuun! Sadanvuoden yksinäisyyskin on parempi, kuin elää elämäänsä hut*un kanssa.

Mielenkiintoista. Kollegalleni tuli yllätyksenä, että olen nuoruudessa käynyt rock-festivaaleilla, hän kun kuvitteli minun olevan "porvarillinen" kotihiiri, joka tykkää vain tehdä käsitöitä ja harrastaa liikuntaa, ja on avioeronsa jälkeen nyt vasta uudessa parisuhteessa. Eli ilmeisesti en todellakaan vaikuta kevytkenkäiseltä enkä todellakaan pukeudu "tyrkysti", mutta niin vaan on useita kymmeniä seksipartnereita mahtunut vuosien varrelle.

(Tiedostan kyllä, että olen varmaan täysin eri ikäluokkaa kuin sinä, mutta pidän silti aika koomisena väitettä, että ihmisestä näkisi päällepäin monenko kanssa hän on ollut.)

Niinpä. Minä ole keksi-ikäinen harmaahiuksinen, pullea kulttuurialan "täti". Kuka uskoisi että minulla on taustalla festarit, kimppaseksiä, netistä bongattua panoseuraa? Ei taida rasti minun kohdallenikaan osua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on,seksiä kannattaa harrastaa hyvin maltillisesti ehkä kerran kuussa, näin himotus kestää koko iän ja pitkän parisuhteen.

Vierailija
44/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkumies, ikää 33v ja panoja jotain sadan ja kolmensadan väililtä, arvio koska en ole pitänyt kirjaa tai laskenut kun ei ole ollut tarvetta.

No naiset, kiinnostaako yli sadan panon mies naista, jos on kuitenkin lojaali, eikä ole koskaan suhteessa pettänyt? 

Kyllä kiinnostaa. Eikä tarvitse kertoa montako panoa sinulla on ollut. En aio kertoa omianikaan.

Vierailija
45/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että kaksi sinkkua, jotka haluavat toisiaan, harrastavat seksiä on heille molemmille hyvä ja positiivinen asia. Jos ovat fiksuja, niin huolehtivat ehkäisysta, se taitaa olla jo itsestään selvää. Ehkä he päätyvät herrastamaan seksiä myös myöhemmin, ehkä eivät. Tällä yhdynnällä ei kai pitäisi olla mitään merkitystä tulevaisuuden kannalta. Sanotaan, että toinen heistä rakastuu 2,5 vuoden päästä ja hänen uusi kumppaninsa pahoittaa mielensä, kun kuulee, että 2,5 vuotta sitten kumppani on harrastanut seksiä, koska oli puutteessa / ihastunut / kaipasi seikkailua / yms. Miksei seksiä voi ajatella jo positiivisena asiana? Miksi siitä pitää tehdä mörkö joka seuraa pitkin elämän? Suurin osa meistä kuitenkin ihan pitää seksistä, eikös niin...

Kyse on puhtaasti itsetunnosta. Usein kokemattomat miehet tuntevat olonsa pelokkaaksi kokoneen naisen kanssa ja lopulta pyrkivät välttämään tällaista tilannetta, jossa joutuvat asettamaan itsensä haavoittuvaan tilanteeseen. Siinä joutuu umpikujaan ja katkeroituu. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet eivät välitä montako kumppania sillä naisella on ollut, vaan keskittyy tähän hetkeen sata prosenttisesti. 

Olet oikeassa itsetunnon suhteen, mutta jos olisi kaksi naista joiden välillä valita toisella kumppaneita 43 jka toisella 3. Valinta on selvä. Esimerkissä huomioon ottaen että naiset sopisivat muuten luonteeltaa jne. jne . jne. Mutta olet kyllä oikeassa tuosta itsetunnosta, siitä on kysymys varmasti 95% tapauksista.

Vierailija
46/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos määrät ovat isoja, niin kyllä ällöttää.

Se, että on ollut muutama (1-5) kumppania ei tarkoita itsensä jakelua. Olisiko pitänyt pakottaa ne eksät jäämään, kun halusivat erota? Tai vastaavasti itse jäädä huonoon suhteeseen.

Vierailija
47/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on,seksiä kannattaa harrastaa hyvin maltillisesti ehkä kerran kuussa, näin himotus kestää koko iän - - .

Tässä on kyllä tuo kasautumisongelma. Olen nyt 55 vee ja neitsyyden menetin vasta 19 vuoden korkeassa iässä. Kuukausia tästä tulee: 36 vuotta ja 2 kk olen ollut naimaiässä. 1874 kuukautta. Jäi muuten miesmäärä tuon alle: huomattavasti.

Pahus!

Vierailija
48/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että kaksi sinkkua, jotka haluavat toisiaan, harrastavat seksiä on heille molemmille hyvä ja positiivinen asia. Jos ovat fiksuja, niin huolehtivat ehkäisysta, se taitaa olla jo itsestään selvää. Ehkä he päätyvät herrastamaan seksiä myös myöhemmin, ehkä eivät. Tällä yhdynnällä ei kai pitäisi olla mitään merkitystä tulevaisuuden kannalta. Sanotaan, että toinen heistä rakastuu 2,5 vuoden päästä ja hänen uusi kumppaninsa pahoittaa mielensä, kun kuulee, että 2,5 vuotta sitten kumppani on harrastanut seksiä, koska oli puutteessa / ihastunut / kaipasi seikkailua / yms. Miksei seksiä voi ajatella jo positiivisena asiana? Miksi siitä pitää tehdä mörkö joka seuraa pitkin elämän? Suurin osa meistä kuitenkin ihan pitää seksistä, eikös niin...

Kyse on puhtaasti itsetunnosta. Usein kokemattomat miehet tuntevat olonsa pelokkaaksi kokoneen naisen kanssa ja lopulta pyrkivät välttämään tällaista tilannetta, jossa joutuvat asettamaan itsensä haavoittuvaan tilanteeseen. Siinä joutuu umpikujaan ja katkeroituu. Hyvällä itsetunnolla varustetut miehet eivät välitä montako kumppania sillä naisella on ollut, vaan keskittyy tähän hetkeen sata prosenttisesti. 

Olet oikeassa itsetunnon suhteen, mutta jos olisi kaksi naista joiden välillä valita toisella kumppaneita 43 jka toisella 3. Valinta on selvä. Esimerkissä huomioon ottaen että naiset sopisivat muuten luonteeltaa jne. jne . jne. Mutta olet kyllä oikeassa tuosta itsetunnosta, siitä on kysymys varmasti 95% tapauksista.

Mistä näet, että toisella on 3 ja toisella 43?

Vierailija
49/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kelvannut miehille neitsyenä, enkä kelpaa miehille nyt kun takana 30 seksikumppania. Kyllä ne on ne ihan muut jutut mitkä painaa (mun tapauksessani rumuus ja tissittömyys).

Lesbous voi myös vieroittaa, jos sinulla on 30 seksikokemusta ilman miehiä.

Vierailija
50/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi onkin aivan hieno ja ihana asia! Oman kumppanin kanssa harrastettuna, liitossa, joka perustuu vahvaan sitoutumiseen! Minulle on aivan turha yrittää väittää, että sellainen ihminen joka on jakanut itsensä koko "kylän" kanssa, todella oikeasti arvoistaisi itseään. Jollei itseään, en minäkään sellaista arvosta, ei ole mitään syytä!

Jos sinun käsityksesi mukaan seksi on hienoa vain ja ainoastaan sen oman kumppanin kanssa liitossa, niin se on tietysti sinun käsityksesi, mutta se ei valitettavasti päde meihin muihin - me muodostamme omat käsityksemme siitä, millainen seksi on meidän mielestämme hienoa ja kivaa. Se kun henkilökohtainen asia vähän niin kuin uskontokin. Minä arvostan itseäni, pidän seksistä ja harrastan sitä, en ole kuitenkaan naimisissa tai edes parisuhteessa. Olen onnellinen, en kärsi mielenterveysongelmista, minulla on hyvä työpaikka ja paljon ystäviä. 

Vierailija
51/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi onkin aivan hieno ja ihana asia! Oman kumppanin kanssa harrastettuna, liitossa, joka perustuu vahvaan sitoutumiseen! Minulle on aivan turha yrittää väittää, että sellainen ihminen joka on jakanut itsensä koko "kylän" kanssa, todella oikeasti arvoistaisi itseään. Jollei itseään, en minäkään sellaista arvosta, ei ole mitään syytä!

Jos sinun käsityksesi mukaan seksi on hienoa vain ja ainoastaan sen oman kumppanin kanssa liitossa, niin se on tietysti sinun käsityksesi, mutta se ei valitettavasti päde meihin muihin - me muodostamme omat käsityksemme siitä, millainen seksi on meidän mielestämme hienoa ja kivaa. Se kun henkilökohtainen asia vähän niin kuin uskontokin. Minä arvostan itseäni, pidän seksistä ja harrastan sitä, en ole kuitenkaan naimisissa tai edes parisuhteessa. Olen onnellinen, en kärsi mielenterveysongelmista, minulla on hyvä työpaikka ja paljon ystäviä. 

Mutta parisuhteessa on ihan hyvä, jos puolisoilla on yhtenevä suhde niin seksiin kuin uskontoonkin. Kavereiden ja muiden kanssa on helpompaa jakaa vähän erilaisiakin maailmankuvaa.

Vierailija
52/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä on eläväiset ilmeet ja sielukkaat silmät, toisella hymytön naama ja lasittunut katse.

Vierailija
53/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos määrät ovat isoja, niin kyllä ällöttää.

Jos on sinkku, niin pitää sitten varmaan kieltäytyä seksistä kokonaan? Huhhuh, onneksi tämä ole ole mikään Saudi-Arabia, vaan suurin osa meistä on ihan normaalija täällä Euroopan pohjoiskoklassa. Näköjään poikkeuksiakin kuitenkin löytyy...

Vierailija
54/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä on eläväiset ilmeet ja sielukkaat silmät, toisella hymytön naama ja lasittunut katse.

Siis puhutaanko me nyt vielä seksistä vai heroiinin käytöstä...?

Vierailija
55/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta parisuhteessa on ihan hyvä, jos puolisoilla on yhtenevä suhde niin seksiin kuin uskontoonkin. Kavereiden ja muiden kanssa on helpompaa jakaa vähän erilaisiakin maailmankuvaa.

Kyse on siitä, että sinä väität, että ihminen joka harrastaa seksiä ei arvosta itseään. Siis sinä sanot näin sellaisesta ihmisestä jota et edes tunne. Mikäkin voin sanoa että vaaleatukkaiset miehet eivät ikinä pese hampaitaan. Tai että villakoirat eivät voi sietää kissoja. Minä kyllä tiedän, kuunnelkaapas kaikki minua, minä olen maailman napa! Minä kunnioitan itseäni ja se kuulostaa vähän hassuslta, että joka joka ei edes tunne minua, tulee sanomaan, että hei, sinä et kunnioita itseäsi. Se on paitsi epäkohteliasta, kertoo aika paljon siitä ihmisestä. Itse kiertäisin tällaiset kaukaa.

Vierailija
56/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta. Aina ei voi saada sitä, mikä olisi ihanne.

Vierailija
57/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on,seksiä kannattaa harrastaa hyvin maltillisesti ehkä kerran kuussa, näin himotus kestää koko iän - - .

Tässä on kyllä tuo kasautumisongelma. Olen nyt 55 vee ja neitsyyden menetin vasta 19 vuoden korkeassa iässä. Kuukausia tästä tulee: 36 vuotta ja 2 kk olen ollut naimaiässä. 1874 kuukautta. Jäi muuten miesmäärä tuon alle: huomattavasti.

Pahus!

Päissäänlasku ei ole vahvin lajisi. 36:ssa vuodessa on 432 kuukautta.

Vierailija
58/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

Ihan uteliaisuudesta: Missä vaiheessa tapailua/tutustumista, kysyt naiselta kuinka monen kanssa hän on ollut?

Oma ensimmäinen kertani oli 39 vuotta sitten näppylänaamaisen poikaystäväni kanssa. Voin kertoa sinulle, etten vuosikymmeniin ole peilannut seuraavia kertoja sen kautta :-DDD

En käy treffeille, enkä ns. tapaile naisia. Elän elämääni, ja keskustelen niiden ihmisten kanssa, jotka eteeni tulevat. Jos joku nainen minusta kiinnostuu, tulee se historiakin sieltä esille kyselemättäkin, sille joka osaa vähääkään rivien välistä lukea. Eteenkin jos pukeutuminen ja ulosanti on tyrkkyä, ei siinä tarvitse luulla olevansa jotain ainutlaatuista sellaiselle ihmiselle. Oma moraalini on todella korkea, enkä suostu tekemisiin kevytkenkäisten kanssa. Minä tahdon olla naiselle jotain arvokasta ja ainutlaatuista, sekä tahdon naisen olevan minulle sitä samaa. Ainutlaatuista tavaraa ei jaeta kuin karkkia maailmalle, jokaiselle joka kehtaa pyytää. Tästä syystä yksin eläminen on tuttua, eikä se edes haittaa kun tulee mainiosti itsensä kanssa juttuun! Sadanvuoden yksinäisyyskin on parempi, kuin elää elämäänsä hut*un kanssa.

Hyvähän se on uskotella itselleen että toisen seksuaalihistorian näkisi ulkonäöstä. Esim. minä olen kiltin naapurintytön näköinen, hiljainen ja ujo, en kiroile, pukeudun peittävästi jne. mutta silti minulla on ollut useita yhdenillanjuttuja. Et varmasti huomaisi sitä ulkonäöstäni tai käytöksestäni.

Uskallan lähes varmuudella väittää, että sinua jututettuani, sinun moraalisi kyllä selviäisi minulle. Ulkonäkö on vain yksi asia todella monesta, mihin kiinnittäisin sinussa huomiota. Se on ehkä yksi selvimmistä, mutta ei todellakaan paras keino arvioida ihmistä näissä asioissa. Sinä kertoisit sen minulle joko suoraan sanallisesti, tai sitten sanattomasti, etkä edes huomaisi, mitä kaikkea tulitkaan itsestäsi kertoneeksi.  Minä olen itse jo sen verran vanha kettu, että en sinulle syytä kertoisi, miksi en suhteeseen ryhtyisi. Ei sillä sinun kannaltasi mitään väliä olisikaan, yksi syy on ihan yhtä hyvä, kuin toinenkin.

Oma tapasi suhtautua ja itsesi tituleeraaminen "vanhaksi ketuksi" kertoo ettei oma menneisyytesi kestä päivänvaloa, joten sinua en kyllä edes harkitsisi treffikumppaniksi.

Vierailija
59/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Performar kirjoitti:

mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂

No ja höpönhöpön taas! Minulla on ollut kymmeniä seksikumppaneita.... niin paljon, etten edes pysty niitä laskemaan. Julkisuuden henkilöitäkin enemmän, kuin rivijaanalla normijonneja koko elämänsä aikana. Olen työskennellyt aikuisviihdepuolellakin joskus nuorempana. 

Se tuo sellaisen kokemuspohjan sänkyhommiin, että ei ole yksikään moittinut. 

Miehellä pitää nimittäin olla itsetunto kohdillaan, että uskaltautuu sänkyyn kokeneen naisen kanssa.

Neitsyyden vaatijat ovat järjestään olleet onnettomia räpeltäjiä. "Et taida olla ensimmäistä kertaa pappia kyydissä" kysymykseen olen järjestään vastannut, että mitäs jos keskityttäis minun seksihistoriani puimisen sijasta sinun suorituksesi parantamiseen.

Olen monesta "2minuutin miehestä" pienellä ohjeistuksella kouluttanut ihan kelvollisia rakastajia.

Se on kuulkaa pojat niin pienestä kiinni.... monta kertaa muutamasta millistä! 

Seksi on kummallekin paljon parempaa, kun nainenkin tietää mitä haluaa ja miten sinne pääsee.

Vaikka olen vain tällainen oman elämän amatööri, niin olen täysillä samaa mieltä tämän naisen kanssa. Varmaan siksi viisikymppisillä on niin hyvä seksielämä, kun nainen tietää jo kuka on ja mitä haluaa. Tarpeeksi monta on kokeiltu läpi, jotta syntyy joku kuva siitä, mitä se seksi voisi parhaimillaan olla, ja millaisin keinoin sinne voisi yhdessä yrittää. Ensimmäiseen aviomieheni kanssa en saanut orgasmia kertaakaan, ja se liitto kesti kaksikymmentä vuotta. Minulla oli paljon opittavaa ja kiinni kirittävää sen jäljiltä.

Aikuinen mies ei kysele turhia, montako kumppania on takana. Selvästi niistä kukaan ei ole kestänyt tähän asti. Molemmilla on kilometrejä takana, se on ihan selvä. Olennaisempaa on luottamus ja yhdessä seikkailun halu. Kun molemmilla on jo paljon ideoita ja työkaluja, niin siitä tulee todella kivaa.

Vierailija
60/114 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka stressaa kumppaninsa aikaisemmista petipuuhusta ovat usein huonoja sängyssä. Perustelut: Tämä mies ajattelee, että seksin harrastaminen on kilpailua, kuka on kaikkein paras, voittaa. Kyse on siis suorittamisesta. Mies, jota ei voisi vähempää kiinnostaa naisen entisten kumppanien määrä, keskittyy naisen vartaloon, kehonkieleen, hengitykseen ja intuitioon ja ennen kaikkea siihen hetkeen. Tämä seksi ei ole suorittamista, se on taidetta. 

Ja seuraavan kerran kun nainen lähtee tyttöjen kanssa ulos, niin tulee puheeksi, että ai kauhee kun se A oli sitten huono sängyssä, mutta toisaalta B oli niin taivaallinen että sen kanssa voisi vielä vähän soitella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi