Mahakarvoista
Onko muilla tullut raskauden myötä vatsaan karvoja. Mulla on tullut ihan hillittömästi. Onneks ne ovat vaaleita, mutta niitä on paljon! Menee tuosta navasta ylöspäin semmoinen karvajana.
Mietin, että häviääkö ne synnytyksen jälkeen vai pitääkö tässä rueta mahaansa sheivaamaan. Onko minkälaisia kokemuksia?
Tytteli-83 rv 28+2
Kommentit (10)
Mulla ilmeni niitä edellisessä odotuksessa viimeisen kuukauden aikana (kun muutenkin on tosi seksikäs olo). Niitä oli harvassa, mutta synnytyksen jälkeen karvoitus oli melkoisen tasainen, kun vatsa kutistui ;) Hävisivät onneksi melko nopeaan; parissa viikossa synnytyksen jälkeen. Ennakoi kuulema poikalasta...
nim. pojan äiti ;)
Mulla onkin alusta alkaen ollut sellainen poikatunne, vaikka molemmat ovat toki yhtä tervetulleita! :D
juppis:
Mulla ilmeni niitä edellisessä odotuksessa viimeisen kuukauden aikana (kun muutenkin on tosi seksikäs olo). Niitä oli harvassa, mutta synnytyksen jälkeen karvoitus oli melkoisen tasainen, kun vatsa kutistui ;) Hävisivät onneksi melko nopeaan; parissa viikossa synnytyksen jälkeen. Ennakoi kuulema poikalasta...nim. pojan äiti ;)
mullakin on mutta ei ne poikaa välttämättä enteile,meinaa kaveri saa tytön ja silläkin on noita karvoja!
mä en kyllä viittis ajella ku eikös ne kasva tuplasti pidemmiks ja tuuheemmix..;)
...mutta onneksi tosiaan erittäin vaaleitahan nuo on.
Mulla on tyttö ja poika ennenstään, eli ei mitään tekemistä kyllä sukupuolen kanssa noilla karvoilla ;)
..täälläkin ja ultra kyllä paljasti, että tyttö tulee :).
Minä en kanssa viitsisi ajella noita karvoja, voi tuuheta vaan entisestään ja sehän vasta sitten mukavaa..
Masukarvoja on tullu miullekin. Niitä on jonkin verran, mutta ovat vaaleita eli en todellakaan käy niitä ajelemaan. Saattas olla melkonen turkki sitten loppuajasta, jos nyt alkais ajella. :) Sukulaisillekin noita karvoja on tullut odotusaikana ja osa heistä on saanut tyttöjä ja osa poikia. Ensin itekin luulin, että ne ois merkki pojasta, mutta ei kai ne välttämättä olekaan.
babyperhonen, rv 17+6
Mulla kasvaa nuo maha karvat vallatonta vauhtia=)
Esikoista (tyttö) odottaessa oli sama jutta, tosin karvankasvu alkoi vasta joskus viikon 30 jälkeen. Kaikki karvat olivat hävinneet kolmessa kuukaudessa synnytyksen jälkeen ja en niitä tosiaan uskaltanut ajella raskauden aikana, jotteivät olis éntisestään rehottaneet.
Nyt kakkosta odottaessa nuo karvat aloittivat kasvunsa jo viikon 15 tienoilla.... Niitä on valtavasti, mutta ovat onneksi tosiaan vaaleita. Vain tukan väri on tummunut ja karvoja kasvaa myös pulisonkikohtiin, joissa ei aiemmin ole koskaan karvat kasvaneet=)
Siispä joka kerta jotain lisäää... Toivottavasti toi maha siistiytyy synnytyksen jälkeen.... Muuten joutuu miettimään muita ratkaisuja...
Lytte
Olen saman jutun huomannut tuossa, että masuun on kasvanut sellasta vaaleeta hentoa karvaa nyt raskauden myötä :)
Je_Ni rv 12
Täälä on masu karvoittunut,talvi turkki tullut :D
No mutta kunhan lähtee pois sitten aikanaan..
Sellaista vaaleaa onneksi! Tänään kyllä sheivasin samalla kun sääretkin, sen verran häiritsi :D Eiköhän ne raskausajan myötä taas hälvene. rv17+4