Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin odottanut erästä ystävien tapaamista koko kesän. Nyt se peruuntui. Miksi olen näin järjettömän pettynyt?

Vierailija
25.07.2026 |

Tuntuu että koko loppukesästä meni ilo. 

Taidan olla aika yksinäinen kun tämä sai minut näin onnettomaksi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottavaa!

Tottakai tuntuu ilkeältä kun olet sitä pitkään odottanut, se on inhimillistä ja saa tuntuakin.

Miksi peruuntui?

Vierailija
2/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan siltä, että olisit kaivannut ystäviesi seuraa irtiottona muusta elämästä. Luonnollista, että kovasti odotettu tapaaminen peruuntui. Voisitko keksiä jotakin muuta mukavaa tekemistä, ettei loma ”pääty” tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosiaan siltä, että olisit kaivannut ystäviesi seuraa irtiottona muusta elämästä. Luonnollista, että kovasti odotettu tapaaminen peruuntui. Voisitko keksiä jotakin muuta mukavaa tekemistä, ettei loma ”pääty” tähän?

Luonnollisestikin luonnollista, että harmittaa! (Jäi oleellinen sana pois)

Vierailija
4/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa kaikkia munia (tässä tapauksessa odotuksia) yhteen koriin. Ihmisillä on omat kiireensä, eivätkä kaikki koe jotain ystävien tapaamista elämää suurempana asiana.

Vierailija
5/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😗 🤣

Vierailija
6/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa inhottavaa!

Tottakai tuntuu ilkeältä kun olet sitä pitkään odottanut, se on inhimillistä ja saa tuntuakin.

Miksi peruuntui?

Sovittuun viikonloppuun tuli eräs ylitsepääsemätön este ja muita sopivia ajankohtia ei enää tänä kesänä ollut. Asumme aika kaukana toisistamme. 

Minulla on muutenkin ollut hieman haastavaa aikaa, jäin mm. työttömäksi, joten olin ehkä vähän liikaa laittanut odotuksia tähän. On niin vähän kivoja asioita ollut viime aikoina. 

Ap

Vierailija
7/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuiko jonkun päähenkilön Varpu-Taivastuuli ja kukaan ei voi mennä 🤔

Vierailija
8/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa tarvitse toistaa tuota luonnollista.

Vierailija
9/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muita ystäviä? Panosta heihin. Soita ja yritä sopia vaikka tälle päivällä elokuvissa käynti, kahvittely ja kutsu kylään. 

Vierailija
10/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se peruuntui? Eikö yhdelle sopinut vai eikö useammalle? Onko mahdollista kuitenkin tavata joku heistä jonain päivänä? 

Vierailija
11/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa inhottavaa!

Miksi peruuntui?

Sovittuun viikonloppuun tuli eräs ylitsepääsemätön este ja muita sopivia ajankohtia ei enää tänä kesänä ollut. Asumme aika kaukana toisistamme. 

Minulla on muutenkin ollut hieman haastavaa aikaa, jäin mm. työttömäksi, joten olin ehkä vähän liikaa laittanut odotuksia tähän. On niin vähän kivoja asioita ollut viime aikoina. 

Ap

Tämä nyt ei korvaa, mutta pitäkää kokoontuminen netin välityksellä kun kaikilla on aikaa?

Jokainen juhlistaa kotonaan mutta olette porukalla kuitenkin.

Vierailija
12/12 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odottaa jotain se luo jo sen odotuksen luoman tunteennkun vihdoin saa, sen mitä haluaa tai jos ei  niin pettyy. Se on ihan normaalia että tuntee pettymystä. Usein odotamme liikaa ihmisiltä jotain ja se luo sen tuskan vaan kun luulee liikoja sekä kuvittelee myös. Jotkut ihmiset tekee myös sitä ett ä manipuloi ihmiset odottaa jotain vsikka se ei koskaan ole edes toteutumassa. No et voi muille ihmisille mitään. 

Lopulta voit keksiä tekemistä myös itse. Menin tänä kesänä yksin festareille kun ei minullakaan näitä kavereita ole. Se kannatti. Uskallan mennä joku muukin vuosi uudestaan. Pääosin kuuntelin musiikkia ja juttelin ihan tuntemattomien kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä