Vaimo ei ota toteuta toiveitani/ehdota koskaan mitään uutta seksissä
Otsikossa se tulikin. Esim, olen monesti ehdottanut että haluaisin hänen sormettavan peppuani, johon todennut että kokeillaan vaan joku kerta. Noh, oon muutaman kerran uudestaan ottanut asian esille lähiaikoina ja aina voidaan kokeilla, mutta ei sit kuitenkaan. Vaikka oon sanonut että tykkäisin kovasti, eikä ole mitenkään vastustellutkaan ideaa. Ei jaksais aina ite jankata asiasta mitä pyytänyt, ja jonka toinen on kuitannut kokeilemisen arvoiseksi.
Toinen samanlainen on se, että rakastan kun hän nuolee nännejäni samalla kun runkkaa minua. Ainoa vaan, ettei sitäkään koskaan tee oma-alotteisesti vaan aina saa pyytää erikseen.
Ylipäätään seksielämän parantaminen (se ei ole kovinkaan hyvää, aina saman kaavan mukaan hänestä johtuen, vaikka yrittäisin viritellä ties mitä) ei tunnu olevan kovinkaan korkeall intresseissä.
Oisko jotain vinkkejä millä saisin hämet innostumaan ja etsimään vaikka netistä vinkkejä mitä tehdä.
Itse tosiaan olen valmis tekemään hänen kanssaan sängyssä ihan mitä tahansa, ja ehdottelisinkin uusia juttuja jos niille saisi jotain vastakaikua.
Tulee vaan sellainen olo etten ole sen vaivan arvoinen ja ei välitä minun nautinnostani/toiveistani.
Seksiä lukuunottamatta parisuhde voi hyvin ja kotityöt jakautuvat tasan ja toisia huomioidaan arjessa. Haluaisin vaan mieluummin enemmän seksuaalista huomiota, mutta se tuntuu olevan liikaa pyydetty.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena hieman hämmentävä lukea kuinka miehet puolustelevat keskenään naisten miehiin kohdistuvaa henkistä väkivaltaa. Jos oma mieheni sanoisi, etten kelpaa kenellekään ja kommentoisi alapääni ulkonäköä, pistäisin ukon vaihtoon.
Ei täällä kukaan mies ole puollustanut naisen miehiin kodistamaa henkistä väkivaltaa, vaan kehottanut miestä olemaan MIES. Ei kukaan normaalilla itsetunnolla oleva mies ota tuollaista käytöstä naiseltaan vastaan.
Eli pohjimmiltaan kyse on siitä, että naisen ei tarvitse muuttaa käytöstään?
No ihan varmasti muuttaa, jos tuollaista suun soittoa ja alistamista ei enää kuunnella vaan puhalletaan peli poikki. Näytetään kaapin paikka. Mutta se ei mene niin, että aletaan itse korottamaan ääntä ja huutamaan. Vaan keskustellaan kun molemmat pysyy nahoissaan. Nainen voi valita, joko muuttaa käytöstään ja alkaa yhteistyöhön tai jompi kumpi lähtee talosta.
Minulle on käynyt kuten sinulle. Vaimo on siis saanut haluamansa eli lapsen. Käytti siis hyväkseen saadakseen haluamansa. Luultavasti harrasti seksiä vain jotta et lähtisi pois. Nyt sinä olet ansassa kun on lapsi.