uskovaisen on oltava laiha-kultti
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005182814.html
laskin että aika saa olla jos painoindeksi oltava 19 miehellä
http://www.painoindeksi.org/laske.php?pituus=168&paino=54
itse 168 cm pitkä eli 54 kg saisi olla paino, nyt hän se onn ainakijn 85kg, ok 10 kg pitää pudottaa mutta se putoaa pian askeesissa, kuukaudessa
Kommentit (8)
Täytynee lukea tuo kirja, varmaan hauskaa luettavaa.
itse paastosin itseni miehenä kerran 43 kiloiseksi, lähes 70 päivää vesipaastoa
sen jälkeen menini järki ja sairaalaan
lihoin kuukaudessa 30 kg takaisin eli 73 kiloiseksi ja pituus abou 170 cm
Vierailija kirjoitti:
Kas Maitobaari on jälleen otsikoissa.
Olen ihmetellyt miten tuo on oikein onnistunut.
Pyhä suunanto. Noi ihmiset on kuitenkin ihan tolkuissaan kun ovat Otaniemeen opiskelemaankin päässeet.
Jos matemaattista yms lahjakkuutta on voi silti olla "järjetön" monella muulla elämänalueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä suunanto. Noi ihmiset on kuitenkin ihan tolkuissaan kun ovat Otaniemeen opiskelemaankin päässeet.
Jos matemaattista yms lahjakkuutta on voi silti olla "järjetön" monella muulla elämänalueella.
Totta. Ja arvostaa ja jopa tarvita sääntöjä ja auktoriteettia.
haluaisin llahkonjohtaja ja alistaa naista
Kyllä meissä uskovaisissa on paljon ihan tavallisiakin hyviä tyyppejä, mutta jostain syystä aina tommoset tapaukset on niitä mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meissä uskovaisissa on paljon ihan tavallisiakin hyviä tyyppejä, mutta jostain syystä aina tommoset tapaukset on niitä mistä puhutaan.
Ovatko nuo mielestäsi uskovia vai häiriintyneitä? Olisi hyvä jos media ja lukijat osaisivat erottaa milloin on kyse terveestä ja aidosta uskosta ja milloin vallanhalusta, persoonahäiriöstä ja ties mistä.