163cm ja 65kg, olenko läski?
En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.
Mikä sinusta olisi sopiva paino 163 senttiselle?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Olet. Itse 165 ja 52.
Olet itse anorektikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Itse 165 ja 52.
Olet itse anorektikko!
Enhän ole. Ap on kylläkin noilla mitoilla pyöreä. Itse laihdutin tähän painoon lähtöpsinosta 67 kg ja nyt on tuo 52.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Itse 165 ja 52.
Olet itse anorektikko!
BMI on 19,1 eli ihan normaali paino.
Ohis
Kohta40 kirjoitti:
Kyllä se minunkin mielestä ihan riippuu kropan mitoista. Itse olen 163 cm ja painan 63 kg. Rinnanympärys 100 cm, vyötärö 75 cm ja lantio 94. Olen mielestäni ihan normaalipainoinen.
Aika tankilta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Itse 165 ja 52.
Olet itse anorektikko!
Ei todellakaan ole. Exäni oli 163 pitkä, 70B/C tisseillä ja ihan normikropalla, parhaan näköinen ja kokoinen oli siinä 48-50 kiloisena, joskus kävi siellä 60 hujakoilla jolloin läskiä tursui housuista, rintaliivien alta - joka puolella oli selkeästi ylimääräistä röpää.
Eikös se jossain ollut tutkimus että vyötärönympäryksen mitta kertoo enemmän kuin puntarin lukemat, miehillä tavoitemitta oli alle 94 cm ja naisilla alle 80 cm.
Olen saman pituinen ja painoinen. Onhan tuota pieni pömppis ja reidet ei ole mitkään tikut, mutta en kuitenkaan koe olevani läski. Tarkoitus olisi saada n. 5kg pois, jotka ovat raskauden jälkeen jäänyt.
Olen 163 cm ja painan 51 kiloa. Juuri sopiva.
Olet läski.
Ei kyllä läskiksi voi nimittää jos on 163/65, vaikka olisi minkä muotoinen vartalo. Ehkä muutamia kiloja ihannepainosta mutta mitä sitten? Toki jos itse on tyytäväisempi itseensä hieman kevyempänä niin sitten pudottaa vähän painoa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole läski! Höpö höpö tuollaiset puheet! Sopiva paino noille senteille.
Sopiva paino, jos olisi melkoisesti lihasta. "Lihaksettomana" voit hyvinkin tiputtaa sen 10 kg pois olematta edelleenkään lähelläkään laihaa.
Itse olen 163 ja 55 kg. Pari kiloa sais lähteä mulla
Kyllä se minunkin mielestä ihan riippuu kropan mitoista. Itse olen 163 cm ja painan 63 kg. Rinnanympärys 100 cm, vyötärö 75 cm ja lantio 94. Olen mielestäni ihan normaalipainoinen.