Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

163cm ja 65kg, olenko läski?

Vierailija
23.04.2017 |

En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.

Mikä sinusta olisi sopiva paino 163 senttiselle?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan totta huomannut painoani ennen kun näin itsestäni valokuvia. Huomasin toki että painan enemmän kuin ennen, mutta se ei haitannut ennen kun näin kuvia itsestäni. Olen varmaan peilistä osannut katsoa itseäni juuri oikeasta kulmasta hämätäkseni itseäni. Ap

Vierailija
42/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihmettele hetkeäkään nykyajan ulkonäköpaineita! Mammat lyttäävät täällä hyvin lihavaksi kun ylipainoa on tyyliin 5kg? 

"Tyyliin 5 kg..?" Ap:n tapauksessa kuitenkin se 10 kg, joka on vähän eri kuin "tyyliin 5 kg".

Itse olen kärsinyt aina (paitsi nyt vanhempana, kun olen jo sinut itseni kanssa) erilaisista ulkonäköpaineista, vaikka en ikinä ole ollut grammaakaan ylipainoinen. Aina on vallalla joku trendi, miltä naisten mukamas pitäisi näyttää. Tällä hetkellä se taitaa (edelleen) olla tuo -iso perse-isot tissit -trendi. Aiemmin se oli lähinnä vaan -hoikkuus ja isot tissit -.

Se että jollakin on 10 kg ylipainoa, ei ole vakavaa, mutta ei se maailman terveellisintäkään ole. Pääasia olisi että olisi itse tyytyväinen itseensä. Ja ap:n tapauksessa ap ei taida olla, joten silloin on hyvä pyrkiä muutokseen, etenkin kun se muutos on ihan tervettä tässä tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvaa tai tarkempia mittoja on erittäin vaikea arvioida sitä oletko läski vai et. Pelkkä pituus ja paino ei riitä. Onko lihaksia vai pelkkää löllöä nimittäin, sitä ei tuosta voi päätellä. Mutta veikkaan, että sinulla ap se on pelkkää löllöä -> mene salille.

Vierailija
44/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161 ja 64kg, en ole läski, mutta toi 4kg on liikaa.

Vierailija
45/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hieman. Jos olisin sinä, pudottaisin vain 2 kiloa. En enempää:) Terveisin: kokenut painon pudottaja

Vierailija
46/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet hieman. Jos olisin sinä, pudottaisin vain 2 kiloa. En enempää:) Terveisin: kokenut painon pudottaja

Mitä se 2kg missään näkyy?

Vierailija
47/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainon rajalla. Näin terveydenhoitaja sanoi minulle, kun minulla oli samat mitat. Nyt pari kiloa lisää ja se on jo ylipainoa. Eli yritä vain säilyttää painosi, ei tarvitse laihduttaa, mutta älä päästä lisääkään tulemaan. Minulla on läski olo nyt.

Vierailija
48/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, et ole lihava. Olet kyllä vähän vepe.

Vierailija
49/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Joku 55kg vois olla hyvä paino

Vierailija
50/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.

Maksimissaan 57kg ja lihasta mukaan, mutta ei megamuskeleita. Jos ilman lihaksia elelet niin paino 52kg.

Vierailija
51/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 160cm ja paino 62kg. Perse on ihan hillitön, vatsa tursuilee, ihan sotanorsu meininkiä. Kun painoin 47-50kg kaikki oli hyvin (tosin silloinkin oli 24% kropasta läskiä kun mittautin). Nyt tähtään 55kg:oon höystettynä lihaksilla.

Lenkkeily on perseestä, joten teen spurtteja ja jumppaan kotona. Netistä haen kyykky, lankutus yms. haasteita etten tylsisty.

Vierailija
52/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Olen itse 165 cm, 63 kg ja olen todellakin läski. Mahan ympärys 94 cm. Haluaisin laihduttaa 20 kg mutta paino sen kun nousee vaan :(

Vierailija
53/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen kuin ap ja painoin viime vuonna 65 kg. Vaikka olen liikkunut vuosikausia ja lihaksia löytyy, niin kyllä tuo mulle oli selvästi liikaa: jenkkakahvat tursuili ja jalat olivat paksut pylväät. Sain syksyllä pudotettua 59 kiloon ja vieläkin pitäisi saada ehkä 3 - 4 kg pois, jotta loputkin löysät lähtisivät.

Vierailija
54/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 160/60. Mutta itsellä on paljon lihasta. Pari kiloa pitäisi saada pois. Olen vartalotyypiltä x mallinen, niin vatsa ei ainakaan ole iso.

Vierailija
55/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kyllä tuon painoinen alkaa olemaan aika pulska ellei ole oikeasti treenattu.

Vierailija
56/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melko lössöltä kuulostaa, jos olisin ap nio

Todellakin laihduttaisin.

Olen itse 169cm ja painan tällähetkellä n.63 kiloa ja tunnen itseni kunnon löllöksi. Tavoitteeni onkin päästä entisiin mittoihin 55 kiloiseksi.

Vierailija
57/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kiinni täysin kropan muodosta ja perintötekijöistä.

Itse suunnilleen saman mittainen ja painoinen enkä ole tippaakaan ylipainoinen. Mitat 96-68-94. Ei selluliittia, ei vatsamakkaroita (tosin ei sikspäkkiäkään). Juuri sopivan kiinteä, ei todellakaan tarvetta laihduttaa grammaakaan.

Ei pelkän painon perusteella voi sanoa että laihduta 10kg! Jos itse tekisin niin, se ei olisi mahdollista ilman epäterveellistä nälkäkuuria, plus sitten katoaisivat kaikki ne terveet muodot joista pidän.

Vierailija
58/73 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet. Olen itse 165 cm, 63 kg ja olen todellakin läski. Mahan ympärys 94 cm. Haluaisin laihduttaa 20 kg mutta paino sen kun nousee vaan :(

Mulla sama ja vyötärö 68 eikä muutenkaan ylimääräistä. Katsos kun kaikki olemme erilaisia...

P.s. anoreksia ei kannata. Se tappaa.

Vierailija
59/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pudottaisit 10kg olisit reilusti alipainoinen!Olen hyvinvointilääkäri

Pippa Laukka.Tuollaiselle naiselle olisi

Hyvä sellainen 70kg.

Vierailija
60/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös iästä. Nuorelle tytölle liikaa painoa mutta keski-ikäiselle 2 lapsen äidille ihan ok.

Liian laihat vanhat akat näyttää kuivan kesän oravilta. Ja jos on isot tissit ja muhkea peppu niin näyttää noissa kiloissa ihan eriltä kuin a-kuppi ja lattapeppu koska silloin ne läskit on luultavasti mahassa.