163cm ja 65kg, olenko läski?
En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.
Mikä sinusta olisi sopiva paino 163 senttiselle?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
10 kiloa pitäisi lähteä, tai 5, jos hommaat lihasta tilalle. Lihaksettomana olet tuolla painolla löysä pallo.
Niin, sitähän minäkin että 10kg pois. Ap
Et ole läski. Sinulla on paina ja pituus hyvässä tasapainossa!
Et ole läski! Höpö höpö tuollaiset puheet! Sopiva paino noille senteille.
No onhan tuossa vähintäänkin muutama kilo liikaa, lihava et kuitenkaan ole.
Olet. Se 10 kg pois kuulostaa sopivalta.
Et ole läski. Pysy tuossa painossa.
Mä olen 162cm ja painan 62kg. Siinä on noin 5kg liikaa. Laihdutan parhaillaan.
Tuon painoista ei voi kyllä sanoa läskiksi. Ylipainoa on pari kiloa toki.
Itse laihduttaisin n.10kg. Mutta oikeasti en kyllä muista ihmisistä osaa yhtään arvioida painoa ja tuskin pitäisin sinua läskinä.
Et ole lihava, täysin normaali paino.
No eikö peilikuvasi kerro sulle oletko läski vai et? Vai oletko sokea että täällä pitää kysellä? Toisaalta jo se että täällä kirjoittelet aiheesta kertoo sen että todnäk olet läski ja kaipaat täältä vain muilta kaappiläskeiltä lupaa avata seuraava sipsipussi.
Ylipainoinen olet mutta mitäs sitten :)
Vierailija kirjoitti:
No eikö peilikuvasi kerro sulle oletko läski vai et? Vai oletko sokea että täällä pitää kysellä? Toisaalta jo se että täällä kirjoittelet aiheesta kertoo sen että todnäk olet läski ja kaipaat täältä vain muilta kaappiläskeiltä lupaa avata seuraava sipsipussi.
Kunhan kyselen mielipiteitä. En tartte kenenkään lupaa, avaisin sen sipsipussin jos haluaisin vaikka painaisin 90kg. Ap
No ehkä vähän pullukka. Kai siinä himppusen sitten liikaa painoa on, kun et itsekään tunne oloasi hyväksi kropassasi. 10 kiloa on ehkä kuitenkin liioittelua.
Totta hemmetissä olet.
Sinkkumies
Kiinnostaa, millaiset mitat sulla on?
10 kiloa pitäisi lähteä, tai 5, jos hommaat lihasta tilalle. Lihaksettomana olet tuolla painolla löysä pallo.