Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

163cm ja 65kg, olenko läski?

Vierailija
23.04.2017 |

En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.

Mikä sinusta olisi sopiva paino 163 senttiselle?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 162cm ja painan 62kg. Siinä on noin 5kg liikaa. Laihdutan parhaillaan.

Siinä on noin 10 kg liikaa riippuen ruumiinrakenteestasi.

Vierailija
22/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163cm ja painan 52kg. Toiveissa saada tuo pari kiloa ylimääräistä pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokoinen ja käytän vaatekokoa S. Olen oikein sopiva! Lihakset painaa.

Vierailija
24/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haenkin haukkuja niin saan paremman motivaation laihduttamiseen. Ap

Vierailija
25/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm olen minäkin. 65 kiloa en ole koskaan painanut, painavimmillani 62 kg ja silloin minulla on jo alamahassa paljon läskiä ja muutenkin olen pöhöttynyt. Nyt olen saanut pudotettua 3 kiloa ja vielä on matkaa 3-4 kg sopivaan painoon. Lihaksia minulla on kehonkoostumuksen mukaan ihan hyvä määrä, niiden päällä vaan rasvaa liikaa.

Ei se aloittaja ole mahdotonta pudottaa painoa, vaikka itsekuria ei tuntuisi heti löytyvän. Sinnittele päivä syöden terveellisesti, sitten toinen, kolmas on jo helpompi, ja kohta se on rutiinia. 

Vierailija
26/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 163 cm ja painan 64. Ylimääräistä kyllä on, itsestäni käytän kyllä sanaa läski, toisesta samanlaisesta miettisin että vähän iso.

Vierailija
27/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon painoista ei voi kyllä sanoa läskiksi.  Ylipainoa on pari kiloa toki. 

Ylipainoinen on läski. 

Vierailija
28/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele hetkeäkään nykyajan ulkonäköpaineita! Mammat lyttäävät täällä hyvin lihavaksi kun ylipainoa on tyyliin 5kg? 

Vierailija
29/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sama bmi kuin mulla ja joo, läskejä ollaan. (vaikka sen virallisen mukaan ollaan vielä nippa nappa normaalipainon puolella).

Vierailija
30/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja enimmilläni painanut suunnilleen tuon verran. Peilikuvan mukaan olen ihan normaalin näköinen mutta olo on kuin makkaralla kuoressaan! Se on tärkeämpi mittari kuin vaaka.

Olen sirorakenteinen ja mulle paras paino on näin 50+ ikäisenä 60 kg, jopa 62kg on vielä ok. Silloin olen kokoa 38

Vierailija
31/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, millaiset mitat sulla on?

En ole ap mutta olen samassa painossa ja laihdutus menossa. Tavoitteeni on 50 kg minkä lihomista painoin. Mittani ovat n. 90-74-97 ja kyselin niistä täällä vasta.

Ap ja minä olemme painoindekin mukaan normaalipainoisia. Mutta siellä skaalan ylärajalla. 66 kg on jo ylipainoa.

Vierailija
32/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI:si on juuri ja juuri alle 25, eli normaalipainon ylärajan. Kyllä tuo vielä siedettävää on, vaikka muutaman kilon voisi laihtuakin.

Vierailija
33/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalisti 163cm ja 54kg. Nyt raskaana vikalla kolmanneksella ja painoa on 64kg. Koen olevani pullukka, ihan ahdistava olo. Ekassa raskaudessa pari vuotta sitten tuli 14 kg lisää jotka lähti puolessa vuodessa mutta tässä toisessa kertyy enemmän. Eli vastaus kysymykseesi, minusta tuo paino on liikaa tämän pituiselle. Olen ollut teinistä asti noin 52-54 kg ja lihastakin löytyy ja se tuntuu sopivalta painolta. Kaikki vaatteet istuu hyvin eikä mistään pursuile.

Vierailija
34/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laita kuvaa. Olenko lihava? Haluaisin pudottaa painoa 10kg mutta itsekuria ei ole ollenkaan. Lihaksia ei pahemmin ole. Ei selluliittia.

10-15kg pois niin alka olemaan ihannepaino. 

Vierailija
35/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10-15kg pois niin alka olemaan ihannepaino. 

Olen painanut joskus 50kg ja niin hoikka en ihan halua olla. Olin pelkkä tikku ilman mitään muotoja. Ap

Vierailija
36/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kropanmalli sulla ap on? Jos olet x-mallinen saatat olla ihan nätti vähän paksumpanakin, kun rasvat asettuvat rintoihin ja lanteille. Mutta jos olet hoikkana tikku ja lihavana omena tai päärynä niin kannattaa vähän laihduttaa. Ja sen x-mallinkin olisi terveellisempää olla vähän laihempi ja kerätä hieman enemmän lihasta.

Vierailija
37/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet hieman pulskan puoleinen, et läski, mutta lievästi ylipainoinen. BMI-laskurin mukaan painoindeksisi on 24,9, mikä on normaalipainon yläraja. Olet siis aivan normaalipainon ja lievän ylipainon välimaastossa. Voisit laihduttaa 5-10 kiloa, ei sitä enempää. Olen itse 170 cm ja painan 61 kg, ja yritän saada painon 57-58kg. Tämä on se yläraja, missä tunnen olevani normaalipainoinen, ja olen kuitenkin sinua monta senttiä pidempi. Vertaan siis tältä kannalta. 

Vierailija
38/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kropanmalli sulla ap on? Jos olet x-mallinen saatat olla ihan nätti vähän paksumpanakin, kun rasvat asettuvat rintoihin ja lanteille. Mutta jos olet hoikkana tikku ja lihavana omena tai päärynä niin kannattaa vähän laihduttaa. Ja sen x-mallinkin olisi terveellisempää olla vähän laihempi ja kerätä hieman enemmän lihasta.

Paino on kertynyt lanteille, takapuoleen, reisiin, vähän tisseihin ja käsivarsiin. Kasvot oli ennen kapeammat. Poskipäät erottuu eikä ole kaksoisleukaa. Ap

Vierailija
39/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole läski!

Terv. saman mittainen, mutta paljon painavampi

Vierailija
40/73 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm ja 64 kg. Aion pudottaa muutaman kilon. Laiha olisin n. 57 kiloisena.