Vitunvittuuu - pitää tankata ja kortit ei toimi
Kommentit (119)
Niin. Ei asiasta kuitenkaan ole infottu eri kanavissa kuin viimeiset kolme viikkoa.
Eikö kortilla voi muka maksaakaan?
Luin kyllä ite,että ei voi nostaa rahaa,eikä pääse nettipankkiin. Missä sanottiin,ettei voisi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei asiasta kuitenkaan ole infottu eri kanavissa kuin viimeiset kolme viikkoa.
Ei todellakaan ole infottu. Minä luen joka ikinen päivä kaikki Suomen tärkeimmät mediat (Yle (netti), MTV(netti), Ilta-Sanomat (netti), Iltalehti (netti), Metro lehden(paperiversio), Kaleva(netti), Suomenuutiset.fi(netti), verkkouutiset, kouvolansanomat.fi, hs.fi jne.
Näin vasta eilen sen että tänään ei Nordean pankki toimi.
Taas hyvä todiste siitä että pankkeihin ei voi luottaa. Sitten vielä yritetään saada ihmisiä luopumaan käteisestä. Milläs ne sitten ostaa?
"Korttimaksaminen onnistuu rajoitetusti kaupoissa ja kylmäasemilla, mutta siinä voi esiintyä hitautta eikä maksaminen välttämättä onnistu."
Vierailija kirjoitti:
Eikö kortilla voi muka maksaakaan?
Ei voi maksaa
https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/News-fi/2…
"Korttimaksaminen onnistuu rajoitetusti kaupoissa ja kylmäasemilla, mutta siinä voi esiintyä hitautta eikä maksaminen välttämättä onnistu"
On tämä tietty jo viikkokausia. Olin vain jo kerennyt unohtaa, onneksi kävin kaupassa eilen enkä jättänyt tälle päivälle niinkuin olin suunnitellut :D
Olen tiennyt jo vuosia että Nordea on paska pankki.
Asiasta on infottu vaikka kuinka kauan niin ei voi mitään jos asut josain kiven alla.
Vierailija kirjoitti:
Asiasta on infottu vaikka kuinka kauan niin ei voi mitään jos asut josain kiven alla.
Jostain syystä Nordealla on enemmän noita katkoksia kuin kaikilla muilla pankeilla yhteensä.
Paska pankki.
Kuse sinne tankkiin, sillä ajaa n.100km.
Voispa maksaa Bitcoineilla polttoaineen, kun nuo pankit ovat niin epäluotettavia.
"Sattumalta" just kun piti mummolaan mennä...
Se on ihan oikein , että et voi nyt tankata . Toivottavasti otat opiksesi ja alat pitämään käteistä rahaa aina mukanasi jonkinverran . Älkää hyvät ihmiset alistuko tuohon pankkien "korttipeliin" ja hyljeksikö käteistä rahaa , myönnän että on helppoa maksaa kortilla , mutta käteinen on monesti yhtä hyvä ja joskus myös parempi maksutapa. Maailmalla kun kuljet niin kyllä käteinen on kovasana , ei pieniä maksuja kannata maksaa millään korteilla, se on kallista ja kaikki laskutetaan käyttäjältä jossain muodossa.
Hyvää kesää kaikille
Vierailija kirjoitti:
on tässä muutakin muistettavaa,
Minultakin on mennyt tuo käyttökatko ihan ohi 😶
En kuitenkaan ole Nordean asiakas. Tuolla pankilla tuntuu asiat brakaavan aika tajaan.
Yksi hyvä puoli sinussa on, et ole liikaa netissä.