Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluvatko vaimon oikeudenkäyntikulut puolisoiden elatusvelvollisuuden piiriin?

Vierailija
22.04.2017 |

Kulut syntyivät oikeudenkäynnissä edunvalvojan valintaan liittyen. Useampi tonni. Edunvalvoja tuntuu lepsulta, enkä halua isäni varoista menevän yksiäkään kuluja, jotka ei niihin kuulu. Vaimon omat tulot satasia kuukaudessa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jatkokysymyksenä oikeuden päätöksestä valittamisen kulut? Vaimo haki itseään edunvalvojaksi, ei päässyt, ev kuitenkin saatiin, mutta vaimo ei ole tyytyväinen päätökseen. Aikoo valittaa. Siitähän sitä vasta syntyykin lisää varsinkin isäni kannalta täysin turhia kuluja, koska ev saatiin.

Vierailija
2/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraatistahan tätäkin voisi kysyä, mutta se on kiinni nyt kaksi päivää...

t.kärsimätön ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitenkähän yksityisellä tehtävät toimenpiteet ja vaikkapa leikkaukset, jos henkilö ei jaksa odottaa saavansa kunnalliselta apua? Isäni ei täysissä järjissään ollessaan olisi suostunut maksamaan sellaista vaimolleen, vaan sanoi, että menet kunnallisen kautta.

ap

Vierailija
4/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kenen vaimo? isäsi vaimoko. Ihan nyt ei tilanne aukea noista teksteistä.

Vierailija
5/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, isän vaimo, ei ole minun äitini ja on estänyt isää antamasta minulle aikaansa ja tukeaan, edes oikeutta käyttää isäni ja hänen hallinnassa olevaa kesämökkiä muutenkaan, vaikka isä mulle luvan antoi. Nyt minä en halua sen saavan isän varoista kuin pakolliset.

ap

Vierailija
6/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökin on kuitenkin lahjoittanut minulle isän äiti ja olen mökin omistaja.

ap

Vierailija
7/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu olet kyllä sairas. Vastenmielinen tyyppi

Vierailija
8/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi rahat eivät ole sinun. Vastenmielistä miten ahne olet. Säälin todella isääsi ja isän vaimoa. 30 v avioliittoa takana. Ja nyt ahne ja sairas tytär vainoaa.

Hirveä tyyppi.

Säälin myös edunvalvojaa ja jopa maistraatin ihmisiä. Joutuvat asioimaan noin sairaan tyypin kanssa

Vierailija
9/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämäkin keskustelu pian ohjautuu itsepuheluna siihen, että ÄIDIN vika tämäkin on viimekädessä

Vierailija
10/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ismo ärsytä tänään lainkaan?

Vierailija
11/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla meni usean kuukauden tulot omiin oikeudenkäyntikuluihin ja asianajalle maksat joka viikkoisesta konsultaatiosta puolet tuloistasi?

Vierailija
12/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen suoltaa keskusteluun viestejä minuutin välein kiihkolla? Itse itseään yllyttäen

Vierailija
13/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa fllodata kivikissa. Ei meitä kiinnosta sun aivottomat avaukset. Sä olet katkera, ahne ja tunteeton ihminen ja olen onnellinen etten tunne sua.Säälin miestäsi ja lapsiasi.

Ei se isän vaimo estänyt isää sua tapaamasta joten turhaan sä sitä syytät. Vika oli omissa vanhemmissasi joten lopeta se isän jalustalle nostaminen. Ei se sen kummempi ole kuin äitisikään jota täällä haukut ja inhoat.

Vierailija
14/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Ismo ärsytä tänään lainkaan?

Joku vois koostaa kuvakaappauksia ap:n teksteistä ja lähettää ne sen miehelle ja äidille.

Vierailija
15/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, isän vaimo, ei ole minun äitini ja on estänyt isää antamasta minulle aikaansa ja tukeaan, edes oikeutta käyttää isäni ja hänen hallinnassa olevaa kesämökkiä muutenkaan, vaikka isä mulle luvan antoi. Nyt minä en halua sen saavan isän varoista kuin pakolliset.

ap

Kuule sun isä ei omasta halustaan ollut sun kanssa tekemisissä tai sitten äitisi kielsi sitä.Koita nyt jo tajuta ja lopeta se vaimon syyttely.

Vierailija
16/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mahtavaa olle äitihullun isän vaimo? 30 vuotta kuunnella tota sekopäätä

Vierailija
17/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku toinen palsta sulle sopivampi. Ettet olisi ihan heti (pian se kyllä tapahtuisi) tunnistettava

Vierailija
18/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi rahat eivät ole sinun. Vastenmielistä miten ahne olet. Säälin todella isääsi ja isän vaimoa. 30 v avioliittoa takana. Ja nyt ahne ja sairas tytär vainoaa.

Hirveä tyyppi.

Säälin myös edunvalvojaa ja jopa maistraatin ihmisiä. Joutuvat asioimaan noin sairaan tyypin kanssa

Miten niin minä olen ahne? Minä en ole saamassa tässä keississä mitään rahoja, vaan vahdin ainoastaan, että niitä käytetään VAIN MINUN ISÄNI HYVÄKSI kuten edunvalvonnassa kuuluukin! Helvetti se edunvalvoja on aika äkkiä käräjillä, jos se antaa vaimon nostella sieltä rahaa omaan käyttöönsä ilman elatuksen määrittelyä!

ap

Vierailija
19/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla meni usean kuukauden tulot omiin oikeudenkäyntikuluihin ja asianajalle maksat joka viikkoisesta konsultaatiosta puolet tuloistasi?

Pakkohan se on asiat hoitaa, en minä anna sen ahneen ämmän ulosmittailla isän rahoja ilman oikeuden määrittelemää elatusta kun isä on edunvalvonnassa. Sen edunvalvojan kuuluisi hoitaa tämä, ei minun!

ap

Vierailija
20/54 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMit

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on asiat hoitaa, en minä anna sen ahneen ämmän ulosmittailla isän rahoja ilman oikeuden määrittelemää elatusta kun isä on edunvalvonnassa. Sen edunvalvojan kuuluisi hoitaa tämä, ei minun!

ap

Miten nyt perhe elää? Ei 2500 e neljälle ole muutenkaan juuri mitään. Mistä sait rahat vielä oikeudenkäyntiin ja taukoamattomiin asianajakuluihin?

Lapset nälissään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan