Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAINEN! Miksi et käytä meikkiä?

Vierailija
21.04.2017 |

Eli miksi et käytä meikkiä tai kosmetiikkaa, perusteluja kiitos!

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla vessassa vain pissii, pesee hampaat ja kampaa hiukset, menee max. 5min mutta meikkien kanssa vähintään 20min. Herään töihin viimeistään kuudelta, joten valintani aamutoimiin lienee selvä. Vapaalla kyllä meikkaan, mutta iho pysyy myös puhtaampana, kun siinä ei koko ajan ole kaikenlaista kemikaalia.

Vierailija
142/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei meikkaa se on lesbo tai joku muu äijämäinen blösö. Naisen kuuluu näyttää naiselta ja meikata.

Vierailija
144/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen vuosikaudet altistunut sisäilmaongelmille (home) niin kouluissa kuin työpaikoilla. tästä seurasi kemikaaliyliherkkyys. kroppa ei tänä päivänä kestä ylimääräisiä kemikaaleja ei hajusteita, ei meikkejä. ikä vasta 31.

Vierailija
145/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni nätti ilman meikkiäkin.

Vierailija
146/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei meikkaa se on lesbo tai joku muu äijämäinen blösö. Naisen kuuluu näyttää naiselta ja meikata.

Minä näytän naiselta ainakin takaapäin ja se on toistaiseksi riittänyt oikein hyvin.

Vierailija
147/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kaunis ilmankin, minulla on hyvä iho, pitkät tummat silmäripset!

Vierailija
148/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok ilman meikkejä. Haluan olla luonnollinen. Ei tarvitse feikata miehille, näkevät heti mitä saavat. Enkä itse ole kiinnostunut pinnallisten miesten seurasta pätkääkään.

Kosmetiikkateollisuus saastuttaa. Meikkikemikaalit aiheuttaa altistumista erilaisille aineille, joista osa voi olla syöpävaarallisia.

Minun ei tarvitse tienata niin paljon kun rahaa säästyy turhuuksilta. 25 vuodessa on säästynyt paljon rahaa! Lasketaan meikkaajat huvikseen, paljonko teiltä olisi säästynyt.

Vierailija
149/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen ei ole sitä, että sillä huijataan täysin eri kasvonpiirteet itselle kuten moni tuntuu kuvittelevan. Se on osa siisteyttä, ja antaa asiallisemman vaikutelman. Menisittekö esimerkiksi työhaastatteluun täysin ilman meikkiä? Itse en menisi. Sitäpaitsi, meikin avulla voi käyttää luovuuttaan ja korostaa niitä omia parhaita puolia. Silmäpussit, punaisuus, näppylät ja tummat silmänaluset eivät ole mikään hehkeä näky. Me suomalaiset kun ollaan vielä niin mahdottoman väritöntä kansaa luonnostaan, ettei pieni meikki todellakaan ole pahasta. 

Vierailija
150/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono meikki on mielestäni kuvottavan näköistä! Mielestäni meikkaamattomuus ei häiritse niin paljon. Huono meikki voi olla jopa koominen. Pienet näpyt paranee nopeammin ilman meikkejä. Tummat silmän aluset lepäämällä ja silmäpussit ei kyllä peity millään meikeillä.

Vierailija
151/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan migreenin.

Vierailija
152/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ku miestenkään ei tarvitse meikata, en aio minäkään.

Vierailija
153/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks pitäisi meikata? perusteluja kiitos

Vierailija
154/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olette hyväksyneet sen tosiasian että miehet valitsevat kuitenkin ne viehättävämmän näköiset naiset teidän meikittömien sijaan?

Ihan samantekevää......

Vierailija
155/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vanhoillislestadiolainen, en halua meikkaamalla muuttaa sitä millaiseksi minut on luotu.

Vierailija
156/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnys alkaa meikata (joskus lukioiässä) ei ollut mitään verrattuna tähän viimeisimpään, kun viidenkympin

korvilla päätin sen lopettaa. Tuli vihdoin hetki, jolloin älysin arvottaa ylimääräisen puolituntisen unten mailla pakkeloinnin edelle. Mitä hittoa: olen vanha, ruma ja rupsahtanut, mutta ei tässä iässä naiselta muuta odotetakaan, joten kenellekään en varmaan tuota pettymystä.

Vastoin odotuksia kukaan ei kirkunut kauhusta luomunaamani ensi kertaa nähdessään.

On onni saada ympärilleen hyvinkasvatettuja lähimmäisiä ;)

Vierailija
157/168 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä meikkin, koska en osaa kunnolla meikata. Ja, koska nukun aamulla mielummin pidempään kuin rupeisin läästimään naamaani pakkelia. 

Ja minulla on herkät silmät joka tarkoittaa sitä että ne kutiavat PALJON. Enkä ikinä muista olla hieromatta, jos kuitenkin jostain syystä olen meikannut. Oliko tarpeeksi hyvä syy?

Vierailija
158/168 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeejee. No, kuka mitäkin arvostaa. Itsepä en ole äijämäinen enkä lesbo, en 'blösökään' :D Jos olisin mies, arvostaisin korkealle naista joka ei tuhoa itseään kemikaaleilla - mieluummin kai sellaisen terveen ja kauniin, hyväkuntoisen ja luomun ihmisen kanssa lisääntyisikin. Kumpikohan saa muuten terveempiä jälkeläisiä, hiuksia värjäävä joka päivä itseään kemikaaleilla kylvettävä irmeli vai irmeli joka todella huolehtii itsestään hankkimalla vaikka kevyen punan poskilleen ulkoilemalla ja syömällä oikein.. Heheh.

Vierailija
159/168 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeejee. No, kuka mitäkin arvostaa. Itsepä en ole äijämäinen enkä lesbo, en 'blösökään' :D Jos olisin mies, arvostaisin korkealle naista joka ei tuhoa itseään kemikaaleilla - mieluummin kai sellaisen terveen ja kauniin, hyväkuntoisen ja luomun ihmisen kanssa lisääntyisikin. Kumpikohan saa muuten terveempiä jälkeläisiä, hiuksia värjäävä joka päivä itseään kemikaaleilla kylvettävä irmeli vai irmeli joka todella huolehtii itsestään hankkimalla vaikka kevyen punan poskilleen ulkoilemalla ja syömällä oikein.. Heheh.

On olemassa myös luonnonkosmetiikka, joka ei sisällä haitallisia kemikaaleja, vaan luonnonaineita. Muista vaihtaa myös se alumiinidödö ja muut kemikaalipesuaineet luonnonaineisiin jotta saat ne terveet jälkeläiset

Vierailija
160/168 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa. Mulla on parempaakin tekemistä.