Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-poikaystäväni ahdistelee mua, voinko tehdä rikosilmoituksen näistä viesteistä?

Vierailija
21.04.2017 |

Tämä alkoi viime sunnuntaina. Hän halusi nähdä mua mutta kieltäydyin asiallisesti ja nyt näitä viestejä on tullut kymmeniä. Pelkään sitä, että hän tosiaan ilmaantuu työpaikalleni tai ovelleni mutta pelkään myös, että hän suuttuu entisestään jos teen ilmoituksen.

http://aijaa.com/E8U4Ki

http://aijaa.com/3hL7R1

http://aijaa.com/bFtIiF

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, sairasta!

Itse olisin kyllä yhteydessä poliisiin.

Vierailija
2/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sekopään kanssa sä oot ollu. Eihän tossa tekstissä ole päätä eikä häntää. Sä oot jo jäänyt mun alempaan arvoon? Öööh? O.o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen sekopään kanssa sä oot ollu. Eihän tossa tekstissä ole päätä eikä häntää. Sä oot jo jäänyt mun alempaan arvoon? Öööh? O.o

Lienee joku psykoosi

Vierailija
4/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun keskustelun taso kulkee samoilla linjoilla, eli aika heikoilla ollaan rikosilmoituksen suhteen. Provosoitumalla itse samalle tasolle, ja jatkamalla keskustelua (miksi vastaat?), et ainakaan auta tilannetta.

Vierailija
5/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ainakin kerätä todistusaineistoa. Eli kaikki viestit talletat ja lähetät vaikka eri sähköposteihinkin vielä, niin varmasti eivät häviä.

Vierailija
6/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ilmoitat että et halua yhteydenottoja ja jos yhteydenpito jatkuu, viet viestit poliisille.

2.Koska se äijä ei ymmärrä kuitenkaan lopettaa, toimit kuten olet varoittanut.

3.IHan sama suuttuuko se, sen hoitaa sitten poliisi ja äijä  saa vähintään sakot.

Suosittelen kuitenkin uuden salaisen numeron hankkimista (tai  prepaidia ja  nykyisen liitymän jättämistä pöytälaatikkoon toviksi).

Maailmassa on edelleen näitä miespuolisia moukkia jotka eivät tajua ettei  toinen ihminen ole koskaan eikä missään tapauksessa omistettavaa irtainta omaisuutta kuten kissat, koirat, autot ja huonekalut.

Vierailija
7/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun keskustelun taso kulkee samoilla linjoilla, eli aika heikoilla ollaan rikosilmoituksen suhteen. Provosoitumalla itse samalle tasolle, ja jatkamalla keskustelua (miksi vastaat?), et ainakaan auta tilannetta.

Eihän AP olekaan vastannut ainakaan noiden perusteella.

Vierailija
8/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastannut kuin kolme kertaa hänelle. Nuo viestit mitä noissa kuvissa näkyy on vastausta yhteen viestiini jossa sanoin, että en lue hänen viestejään ja pyysin sitä ennen häntä rauhoittumaan. En ole vastannut siis mihinkään tai provosoitunut koska en oikeasti halua suututtaa häntä. Nyt olen estänyt hänet.

Vierailija
9/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan kuitenki parhaiten tiedät, onko exälläsi taipumusta väkivaltaisuuteen vai onko tuo epämääräinen teksti pelkkää sanahelinää. Joka tapauksessa nuo eivät vaikuta aivan täysipäisen ihmisen puheelta.

Vierailija
10/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee näin: 

Sanot selkeästi, ettet halua mitään yhteydenpitoa. Tämä tietysti tallennettuna datana. 

Jos vielä jatkuu ja uhkaavana, niin sitten tutkintapyyntö ja mahdollisesti lähestymiskiellon hakeminen. Laitat stopin yksiselitteisesti. Yhteenkään viestiin, et vataa YHTÄÄN MITÄÄN! Vasta silloin poliisi alkaa olla tosissaan. 

Muuten on tavallista parisuhdeveivaamista, jolle eivät korvaansa lotkauta. Ja miksi eivät? Siksi, että näitä on-off -suhteita riittää ihan liian kanssa. 

Vierailija
11/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi provosoit viesteissä. 

Vierailija
12/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vajaaälyisen teinin kanssa olet seurustellut? Ihan järkyttävän sekavaa ja huonoa tekstiä. Ilmoita vain poliisille tuosta, josko poika saisi pienen opetuksen perseilystään.

Vierailija
13/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kahteen kertaan. En saanut tolkkua, olivatko nuo siis pelkästään ex-poikaystävän lähettämiä viestejä vai oliko siinä ap:nkin lähettämiä. Aivan outoa, sekavaa.

Vierailija
14/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo jättämään sinut jatkossa rauhaan. Vai etkö haluakaan irti hänestä? 

Vierailija
15/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti heti ilmoitus poliisille ja nuo kuvat sinne liitteeksi. Outoa että jotku täällä puolustaa tuota miestä.

Vierailija
16/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee näin: 

Sanot selkeästi, ettet halua mitään yhteydenpitoa. Tämä tietysti tallennettuna datana. 

Jos vielä jatkuu ja uhkaavana, niin sitten tutkintapyyntö ja mahdollisesti lähestymiskiellon hakeminen. Laitat stopin yksiselitteisesti. Yhteenkään viestiin, et vataa YHTÄÄN MITÄÄN! Vasta silloin poliisi alkaa olla tosissaan. 

Muuten on tavallista parisuhdeveivaamista, jolle eivät korvaansa lotkauta. Ja miksi eivät? Siksi, että näitä on-off -suhteita riittää ihan liian kanssa. 

Toimi näin, mutta pohdi tarkkaan missä menee sekoilun ja uhkailun välinen raja. Älä lähde itse ajamaan kostoa. Poliisi ja oikeuslaitos eivät ole parisuhdeterapiaa varten. Kun iso pyörä pyörähtää, koituu yhteiskunnalle paljon kuluja ja viranomanomaisilla on nytkin resurssipulaa vakavien rikosten selvitelyn suhteen.

Vierailija
17/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä tekstiä kun ei saa mitään tolkkua.

Tasokas mies ollu. Heh.

Vierailija
18/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita ainakin työnantajaa ja/tai työkavereita jos äijä ilmaantuukin paikalle, niin tajuavat tilanteen ja osaavat sitten auttaa tarvittaessa.

Vierailija
19/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna varoisin tuolla joku psykoosi päällä. By the way kävitkö viesraissa?

Vierailija
20/61 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, laitat yhden viestin, missa toteat etta et halua mitaan yhteydenpitoa hanen kanssaan ja jos han viela laittaa viestia viet asian poliisille. Ja sitten KUN tulee taas viestia niin todellakin viet asian eteen pain. 

Jos pelkaat etta tyyppi oikeasti tulee tyopaikalle niin sano siita pomolle.