Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ex-poikaystäväni ahdistelee mua, voinko tehdä rikosilmoituksen näistä viesteistä?
21.04.2017 |
Tämä alkoi viime sunnuntaina. Hän halusi nähdä mua mutta kieltäydyin asiallisesti ja nyt näitä viestejä on tullut kymmeniä. Pelkään sitä, että hän tosiaan ilmaantuu työpaikalleni tai ovelleni mutta pelkään myös, että hän suuttuu entisestään jos teen ilmoituksen.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Häirikkö naikkosilla on vastaava ongelma;
Soitellaan taka-aasialaisesta parturista radioon huutamalla miesasiakkaan nimeä, seuraillaan ja huudellaan mustasukkaisena häirintöjä ympäri kortteleita, tarjotaan poikalapsia, yritetään painostaa miesasiakasta tulemaan jollekkin nimetylle ghettolähiölle (kuten koivukylä) , vetelehditään huutelemassa rautatieasemalla ja esim. Kampissa,huudellaan nussimishaluja ja "lakkauttaan" etunimellä, soitellaan kahvilaan perään kun huomannut asiakkaan ("mä rakastan sitä etunimeä"), valvontakamerat käy punaisena tämäntyyppisen naikkosen häirinnästä,
Toiselta puolen kaupunkia on pitkä matka naikkosella häiriköimään toiselle puolelle. Nenässä haisee häirikkönaisen tunnusmerkit. "se on niin rakastunut siihen miesasiakkaaseen" ja jatkaa ongelmiensa hankkimista.