Mikä oli ensimmäinen tuoksupullo jonka omistit nuorena ja jota käytit?
Itse olin 15v ja tuoksu oli YSLn Paris. Laivalta ostettu.
Enää en pystyisi tuota käyttämään, on sen verran voimakas :D
Kommentit (173)
YSL Rive Gauche oli mun ensimmäinen, ja vuosikausia mun vakiotuoksu.
Anais anais. Jaikkeen, mikä käry. Mut se oli silloin 80-luvun alussa niin ihanaa.
Yves rocher ming shu. Edelleen suosikki.
Loulou. Taitaa olla pullo vieläkin tallessa.
YSL rive gauche...sen osti silloinen kokki poikaystäväni....ja on muistoissani edelleen lemppari tuoksu...
Parfyymi barbien mukana tullut :D Tuon jälkeen joku Benetton, sain lahjaksi muistaakseni kuudennella luokalla?
Keltakorkkinen Date s-marketista ysärillä.
Kielo, mikäs se nyt mahtoi olla nimeltään. Tai mahdollisesti joku orvokki.
Yvesin Ming shu mullakin ja muitakin Yvesin tuoksuja tuli teininä suihkuteltua.
Yves Rocherin joku sellainen oranssikorkkinen vuodenaikaparfyymi, se kevätversio.
Rochasin Byzance. On lopetettu kauan sitten. Kukkais-itämainen tuoksu, muistan sen mielessäni vieläkin.
Suihkuttelin sitä monta pullollista putkeen aikoinaan. Sitten tapasin silloisen poikaystävän jonka exä oli kuulemma käyttänyt sitä samaa, joten heitin kiukuspäissäni aloitetun tuoksupullon pois :D
Tommy Hilfigerin Tommy Girl. Jos jossain tuoksuu kyseinen hajuvesi, tulee hyvät nuoruuden muistot mieleen :3
Mulla kans tuo ming shu :) Teininä sitten Tommy girl ja ralph laurenin sininen pullo. Ai että mitä muistoja :D
Gloria Vanderbildt, sitten Salvador Dali nenäpulloja (80-lukua tämä).
Date-tuoksut oli rivissä; Pamela, Jessica, Jasmine, Felicia, Kate ja Mikaela ainakin :D
Minun nuoruudessa kaikki käytti CK One-tuoksua. Se oli sitä aikaa ysärillä kun unisex-tuoksut löivät läpi.
Olin jotain 10, kun enoni toi lennolta pullon Chanel viitosta. Melko aikuinen tuoksu, mutta käytin sen silti. Oli kyllä riittoisaa.