Kaveri muuttunut etäiseksi uuden miehensä myötä
Kaveri siis löysi uuden miehen ja nyt on yhtäkkiä muuttunut tosi etäiseksi. Viestiteltiin aiemmin tosi paljon ja kertoi huolistaan ja iloistaankin paljon, mutta nyt ei mitään. Joku hymiö tai yhden sanan vastaus tulee jos jotain laitan.
Nytkö se sitten hylkäsi mut, kun löysi miehen? Eikä edes enää ihan alkuhuumakaan heillä ole menossa.
Kommentit (8)
Teidän ystävyyssuhde on solmittu tiettyy elämäntilanteeseen ja vaiheeseen. Sen motiivit ei enää vaan täyty ystävän aloittaessa uutta jaksoa elämässään.
Parisuhde maksaa aina yhden kaverisuhteen.
Teillä ei enää mitään yhteistä, kun että voi sinkkuilla?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde maksaa aina yhden kaverisuhteen.
Siltä näyttää... Harmi, kun tuo on ainoa kunnollinen kaverini..
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei enää mitään yhteistä, kun että voi sinkkuilla?
Mulla on mies, niin ei tässä paljon ole sinkkuiltu. Mutta viime ajat kyllä paljon vatvottiin kaverin elämää, että kai se nyt sitten ei enää tarvi mua, kun ongelmat hävinnyt...
Ap.
Mulle kävi ihan sama juttu. Ainoo vaan että oon sinkku, ja oon menettänyt näköjään myös mun hyvän ystävän.
T. tänä vuonna kerran nähty pikaisesti, eikä enää lähde mihinkään kun pyydän eikä viestitellä ollenkaan, toisin kuin ennen. RIP
Onko tämä tosi yleistä vain suomessa vai myös muissa kulttuureissa?? jos jollakin kokemusperää, olisi kiinnostavaa kuulla
Silleenhän se aina menee.