Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä oli ensimmäinen tuoksupullo jonka omistit nuorena ja jota käytit?

fragrances forever
21.04.2017 |

Itse olin 15v ja tuoksu oli YSLn Paris. Laivalta ostettu.
Enää en pystyisi tuota käyttämään, on sen verran voimakas :D

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playboy hajuvedet suosikkejani ja euronkaupat makeat parfyymit. Chanelia ostin hinnan takia

Vierailija
82/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Chanelin kielo-tuoksu. siinä oli sellainen kukonaskelkuvioinen paketti. Olin 10 v ja vieläkin muistelen kaiholla ko. tuoksua. Teininä sitten LouLou, tietysti.

Tuo kielotuoksu on Christian Diorin "Diorissimo", ei Chanelin :)

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41gkGWeNqGL._AC_SL230_…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puman Jamaica oli ensimmäinen omilla rahoilla ostettu tuoksu. 

Vierailija
84/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Date-tuoksut oli rivissä; Pamela, Jessica, Jasmine, Felicia, Kate ja Mikaela ainakin :D

Mulla tää susan :D http://sofiaisynnerhet.ratata.fi/Site/Data/2743/Images/date.jpg

Saattoi kyllä olla myös yves rocherin sellainen tosi tummansinisessä pullossa oleva kamalan voimakas tuoksu. En muista nimeä enkä löytänyt kuvaakaan.

.

.

.

One minute later: Tässähän tämä, Ispahan :D https://1.bp.blogspot.com/-ZXe0fdBXCrU/TzfSde97FzI/AAAAAAAADuM/W_cbX-jR…

Oli itse asiassa kaikki noita.

Tämä kuitenkin oli lemppari https://fimgs.net/images/perfume/nd.9278.jpg

Vierailija
85/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oscar de la Rentan Ruffles.

Vierailija
86/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venezia pastello? Oli ihan älyttömän hyvän tuoksuista, mutta harmikseni valmistus lopetettu. Ostaisin pullon jos vielä saisi. :)

Vierailija
87/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salvador Dalin Laguna turkoosinvihertävässä pullossa. Se oli sen verran erikoinen tuoksu, että sen tunnisti heti muistakin naisista. Tykkäsin tuoksusta kovasti ja niin tykkäsivät muutkin, se oli kova hittituote aikanaan.

Tämä oli suosikkini vuosia. Täytyy sanoa että edelleen tykkään tästä vaikken osaa enää käyttää Lagunaa. Tulee liikaa muistoja eikä ne sovi nykypäivään.

Vierailija
88/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti saada Chanelin COCO-tuoksu, koska siinä lintuhäkkimainoksessa oli ihailemani laulaja-näyttelijä Vanessa Paradis (nyk. Johnny Deppin exä) ja kun olin samaa ikäluokkaa hänen kanssaan, hän taisi olla 18v mainoksen aikoihin ja minä olin 15-16v.

Vanessan mainoskuva

http://ilovegreeninspiration.com/wp-content/uploads/2013/10/ilovegreeni…

Mutta tuo tuoksu, herranjestas sentään mikä maustepommi! Samaa luokkaa Poisonin, Opiumin ja Angelin kanssa ! :D Tänä päivänä kukaan alle 50v tuskin käyttäisi sitä.

Vierailija
89/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ensimmäistä, mutta yksi varhaisimmista oli Puma Jamaica. Harmi ettei saa enää, se oli hyvä.

Vierailija
90/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgio Beverly Hills

Vierailija
91/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin on mainittu ekatuoksuina Loulou ja YSL Rive Gauche. Noita olen ostanut edelleenkin. Lemmikkikaupan omistaja, vanhempi ranskalainen herrasmies, nuuhkaisi ilmaa ja sanoi "luluu" ja hymyili. Rive Gauchen ostin ihan hiljattain ja jestas, miten terävä tuoksu se on!

Cacharelin tuoksu on myös Catch me... jonka ostin samaan aikaan YSL:n kanssa. Todella kaunis pullo, tuoksu ei yhtä kiehtova kuin Loulou.

Sorry OT.

Vierailija
92/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tresor!

Sitten versace red jeans ja Laura biagiottin Laura. Dalin joku nenäpullo löytyi myös.

Mahdoin lemuta pahalle!

Vierailija
93/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleur de muyquet, pahoittelut kurjoitusvirheistä. Valkoinen pullo, jossa kielon kuvia, ihana!

Vierailija
94/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela sabatini.

Vierailija
95/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paco Rabanne Sport tai Drakkar Noir, en muista enää kumpi.

Vierailija
96/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne tuoksut Fii-merkkisiä joissa oli aikoinaan jotain tanssijoiden kuvia? Jazz, ballet, cha-cha, tango jne?

Sitten muistan jonkun deodorantin joka oli mustassa pullossa ja sen nimi oli Pikkumusta.

Vierailija
97/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eden, Cacharelin vai mikä se oli oli eka oikea parfyymi tai edp oikeasti. Baby doll Diorin, Nina Riccin Les Belles... sitten.

Vierailija
98/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin on mainittu ekatuoksuina Loulou ja YSL Rive Gauche. Noita olen ostanut edelleenkin. Lemmikkikaupan omistaja, vanhempi ranskalainen herrasmies, nuuhkaisi ilmaa ja sanoi "luluu" ja hymyili. Rive Gauchen ostin ihan hiljattain ja jestas, miten terävä tuoksu se on!

Cacharelin tuoksu on myös Catch me... jonka ostin samaan aikaan YSL:n kanssa. Todella kaunis pullo, tuoksu ei yhtä kiehtova kuin Loulou.

Sorry OT.

Mulla oli tuota Loulouta (turkoosi pullo) 80-luvun lopulla kun se tuli markkinoille, ja siinä oli jokin todella keinotekoinen pistävän imelä hajuvivahde joka ei meinannut lähteä vaatteista pois edes viiden konepesun jälkeen. Minua alkoi äklöttää se jonkin ajan kuluttua, eikä asiaa auttanut yhtään se että puolet kaveripiiristä käytti sitä.

Sitten siitä tuli vähän kevyempi ja parempi versio Loulou Blue (läpinäkyvä sininen pullo) mutta se katosi markkinoilta.

Eka pulloni oli varmaan Alyssa Ashleyn White musk. Muita suosikkeja ovat olleet Laura Biagiottin Sotto Voce, Versacen Versus Donna, Kenzon Junglesta se tiikeripulloversio, Rochasin Tocade, Rochasin Femme ja Guerlainin Samsara. Sama minne päin maailmaan menin niin miehet muuten kehuivat aina tuota Samsaraa, mietin tuoksuisiko se edelleen samalta kuin silloin :)

Vierailija
99/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosiko se YSL Baby Doll Paris -tuoksu jossain vaiheeessa? Sellainen hyrrän mallinen pullo jossa vaaleanpunainen neste?

Vierailija
100/173 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cacharelin LouLou oli silloin parasta hottia.