Mikä oli ensimmäinen tuoksupullo jonka omistit nuorena ja jota käytit?
Itse olin 15v ja tuoksu oli YSLn Paris. Laivalta ostettu.
Enää en pystyisi tuota käyttämään, on sen verran voimakas :D
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Parfyymi barbien mukana tullut :D Tuon jälkeen joku Benetton, sain lahjaksi muistaakseni kuudennella luokalla?
Oi! Se barbin mukana tullut tuoksu oli ihana! Ilmeisesti joku oikea parfyymi tuoksuu aika lailla samalta kun joskus nenään tulvahtaa se tuoksu ja tulee tämä barbi ja sen hajuvesi mieleen :)
Salvador Dalin Laguna turkoosinvihertävässä pullossa. Se oli sen verran erikoinen tuoksu, että sen tunnisti heti muistakin naisista. Tykkäsin tuoksusta kovasti ja niin tykkäsivät muutkin, se oli kova hittituote aikanaan.
Ihania muistoja. Mullakin oli samat kuin joillakin jo aiemmin YSL:n Paris ja Rubinsteinin Apple blossom. Nykyinenkin on jo monen "vanha" tuoksu, mutta mulle uusi eli Tommy girl.
Vierailija kirjoitti:
Keltakorkkinen Date s-marketista ysärillä.
Mulla oli vaaleansinikorkkinen. Ai että se tuoksui huumaavan hyvältä! Muistan sen telkkarimainoksenkin, joka oli kuin lupaus jossain edessä häämöttävistä villeistä nuoruusvuosista.
Ensimmäiset tuoksut taisivat olla Cacharel Anaïs Anaïs ja Versacen Baby Rose Jeans. Sain lahjaksi noin kymmen vuotiaana. Yhtään en muista miltä tuoksuivat, mutta pullot olivat kauniit. Anaïs Anaïs oli kyllä liian "vahva" tuoksu niin nuorelle tytölle.
4711 aito kölninvesi 😀 ja myös Carvenin Ma Griffe.
Yves Rocherin Magnolia. Clea, Venice ja Ispahan. The Body Shopin Dewberry. Rochasin Byzance ja sitten tietenkin Poison.
Moschinon Cheap & chic! Ai että, olin unohtanut sen! Kirpeän sitruksinen, jopa hieman pistävä...sitä tuli suihkittua parikymppisenä.
Myöhemmin sitten tosi suosittu oli Bright Crystal, kenen se oli? Versacen? Saa tosin vieläkin ja on aika hintava vain.
YSL In love again, pullo oli kiva, siksi ostin sen, olisko vuosi ollut -98
Daten tuoksuja oli myös täällä, samoin samba-niminen tuoksu jota sai myös marketeista. Myöhemmin kuvioon tuli Yves Rocherin tuoksut ja Tommy girl.
Edelleen tykkään kevyistä ja raikkaista tuoksuista ja lempituoksu on Light Blue, vaikka vanha tuoksu on sekin.
Tais olla "Tosca" ja "Fleurs d'Hollande" ja "Devon violets".
70-luvulla.
Ihanan hyväntuulinen ketju! Ei edes alapeukkuja! 😊
Mun eka tuoksu oli Rocherin joki vanilja, 90-luvun alussa sellainen pyöreä, keltainen pullo.
Seitsemänvuotiaana 80-luvulla sain lahjaksi pienen korin, jossa oli tekokukkia ja mukana tuli pieni hajuvesi. Taisi tuoksua orvokille tai jollekin miedolle. Vähän myöhemmin kokeilin siskoni Yves Rocher -tuoksuja (Magnolia, Orchidee ym.) Viidennellä luokalla minulla oli vihreä Fii- dödö. Seiskaluokalla joku Date, muistaakseni vihreä ja taisi olla beigekin.
Indian Summer :) Sain isältä sen 13-vuotiaana. Melko Mausteinen ja voinakas, mutta silti ihanan rakas ja tuo muistoja mieleen. En käytä koskaan sitä iholla, vaan tuoksuttelen sitä pullosta.