Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Litteäperseiset naiset, miksi ette treenaa pakaralihaksia?

Vierailija
21.04.2017 |

Joka paikassa näkee litteitä, treenaamattomia perseitä. Miksi ette treenaa persettänne muodokkaammaksi?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ollut vähän muuta mietittävää, terveyshuolia ja mm. että elänkö 35-vuotiaaksi. Että siksi.

Vierailija
42/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä liian vähän aikaa persetreeni kuormittaa liikaa vatsalihaksia. Heti kun vatsalihasten erkautuma on kuroutunut umpeen lähden salille ja tykitän jalkaprässiä, kyykkyjä ym. Todellakin haluan takaisin ison ja kiinteän perseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghettobooty on just se pahin. Ihrainen ja liian iso.

Vierailija
44/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea sinun mieliksi reenaamaan yhtään mitään.

Täss suomalaisten naisten asenneongelma yhdessä lauseessa.

Suomalaisen naisen asenneongelma = ei halua miellyttää random tuntematonta internetissä?

Syö paskaa.

Haha, ei vaan se että edes oma terveys ei kiinnosta. Tai oma ulkonäkö, naisen tärkein ominaisuus. Sitten ihmetellään kun mies lähtee kävelemään.

Vierailija
45/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 90-luvulla, jolloin olin teini/nuori nainen, muotia oli nimenomaan pieni lituska pylly. Muutenkin oli parempi kun oli laiha ja myös litteärintainen. Ja kapeat reidet oli myös plussaa. Oliko muillakin näin vai oliko minun kaveripiiri vaan outoa?

Juu, mitä pienempi nainen oli sitä parempi! Meidän koulussa oli yksi jolla oli luonnostaan pyöreä iso peppu ja Ai että häntä pilkattiin. Nyt olisi varmaan kuuminta hottia!

Vierailija
46/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ottamatta kantaa tuohon treenaamiseen, niin minä en jotenkin ymmärrä ihmisiä jotka oikein korostavat esim takapuoltaan tai rintoja ja sitten kaikki ihmiset niitä tuijottavat. Siis minusta on epämukavaa jos huomaan että esim joku vanha irstaan näköinen mies tuijottaa rintojani.. Yh. Mieluummin peitän ne.

Jep, mä pukeudun aina peittävästi vaikka näytettävää etenkin yläkropassa olisi. Ja jopa peittävällä pukeutumisella tuijotetaan ja on otettu kuviakin salaa - paitsi että en ole sokea, joten ehkä hei näen mitä pervo teet...

Vierailija
47/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin, mutta koska kuntosalilla käyminen kävi mahdottomaksi ahdistuneisuuden takia, jouduin lopettamaan.

Kotitreeni ei minulla paljoa lihasta kasvata.

Vierailija
48/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pojan perse naisella on kyllä turn off. Vaikee siitä on muodokasta saada kovallakaan treenillä. Vähän niinku kapeat hertiat miehellä. Toki treenillä voi hankkia olkapäihin lihaksia mutta luut tuskin kasvaa.

Kaikki ei voita geenilotossa..voi voi.

Vierailija
49/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
50/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ottamatta kantaa tuohon treenaamiseen, niin minä en jotenkin ymmärrä ihmisiä jotka oikein korostavat esim takapuoltaan tai rintoja ja sitten kaikki ihmiset niitä tuijottavat. Siis minusta on epämukavaa jos huomaan että esim joku vanha irstaan näköinen mies tuijottaa rintojani.. Yh. Mieluummin peitän ne.

Miten takapuolta voi korostaa? Joko näkyy tai ei, ongelma on sitten katsojalla jos on. Rintavaon näyttäminen nyt on niin tietynlaista, ettei edes mennä siihen.

Vierailija
51/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä treenaan lihaksiani vain sen takia, että voin vetää sinua tarvittaessa lättyyn ja jaksan tehdä juttuja. En kenekään persaivon silmänruoaksi. No niin. Nyt mä olen taas vihainen. Vihainen litteäperse.

Vierailija
52/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Että joku saa ohikulkiessaan vilkaista?

Vierailija
53/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen asenneongelma = ei halua miellyttää random tuntematonta internetissä?

Syö paskaa.

Haha, ei vaan se että edes oma terveys ei kiinnosta. Tai oma ulkonäkö, naisen tärkein ominaisuus. Sitten ihmetellään kun mies lähtee kävelemään.

Voi ei, miten ahterin koko liittyy terveyteen!! Toi oli kans paras että ulkonäkö on naisen tärkein ominaisuus. Huh huh.

Vierailija
54/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jos hiukset, meikki tai kroppa huutaa "olen tehnyt vitusti töitä tämän eteen, kato muaaa!!!"

Tykkään hienovaraisemmasta tyylistä :)

55/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään litteäperseestä. Joten antakaa olla.

Vierailija
56/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten takapuolta voi korostaa? Joko näkyy tai ei, ongelma on sitten katsojalla jos on. Rintavaon näyttäminen nyt on niin tietynlaista, ettei edes mennä siihen.

Tietyn tyyppiset housut, monet Legginssit alla.. Onhan näitä.

Vierailija
57/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pahempiakin puutteita ulkonäössä kuin lattaperse. Jos olisin 40 kiloa kevyempi, niin jaksaisin ehkä kiinnostua siitä miltä takapuoli näyttää.

Vierailija
58/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa eikä kiinnosta

Vierailija
59/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 90-luvulla, jolloin olin teini/nuori nainen, muotia oli nimenomaan pieni lituska pylly. Muutenkin oli parempi kun oli laiha ja myös litteärintainen. Ja kapeat reidet oli myös plussaa. Oliko muillakin näin vai oliko minun kaveripiiri vaan outoa?

Sama oli 80-luvulla. Jane Fonda, Jamie Lee Curtis ja Brigitte Nielsen olivat sen ajan ihanteen mukaisia "urheilullisia" naisia, erittäin pienipeppuisia aerobiccaajia. Iso takamus oli hirveintä mitä saattoi olla.

Sitten ysärin lähestyessä alkoi tulla rap-videoita, joissa ihailtiin "big buttseja", mutta niistä hyllyvistä peristä on nykyisin siirrytty salilla pumpattavaan täyslihakinkkuun, jossa ei saa olla yhtään rasvaa vaan pelkkää kovaa lihasta. Jostain syystä minun mieleeni ei ole suonikas ja kova perä, jossa broileri liikkuu kireän ja ruskean nahan alla. Jopa se "lattaperä" on parempi.

Vierailija
60/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö paskaa.

Voi ei, miten ahterin koko liittyy terveyteen!! Toi oli kans paras että ulkonäkö on naisen tärkein ominaisuus. Huh huh.

En ole tuo sama, mutta vaikka ahterin koko ei sinällään vaikuta terveyteen, olisi tärkeää kuitenkin pitää pakaralihakset kunnossa. Vaikuttavat aika paljon tuki- ja liikuntaelimiin ja sitä myötä koko kroppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä