Litteäperseiset naiset, miksi ette treenaa pakaralihaksia?
Joka paikassa näkee litteitä, treenaamattomia perseitä. Miksi ette treenaa persettänne muodokkaammaksi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En rupea sinun mieliksi reenaamaan yhtään mitään.
Täss suomalaisten naisten asenneongelma yhdessä lauseessa.
Suomalaisen naisen asenneongelma = ei halua miellyttää random tuntematonta internetissä?
Syö paskaa.
Haha, ei vaan se että edes oma terveys ei kiinnosta. Tai oma ulkonäkö, naisen tärkein ominaisuus. Sitten ihmetellään kun mies lähtee kävelemään.
Voi ei, miten ahterin koko liittyy terveyteen!! Toi oli kans paras että ulkonäkö on naisen tärkein ominaisuus. Huh huh.
En ole tuo sama, mutta vaikka ahterin koko ei sinällään vaikuta terveyteen, olisi tärkeää kuitenkin pitää pakaralihakset kunnossa. Vaikuttavat aika paljon tuki- ja liikuntaelimiin ja sitä myötä koko kroppaan.
Ja muistakaamme ettei lihaksen koko korreloi voiman kanssa.. sellainen salilla treenattu pallon näköinen lihas ei välttämättä ole voimakkain :)
Löllykkämaha yhdistettynä litteään perseeseen ja tikkulaihoihin jalkoihin on kamalaa. Vaikka geenit määräävät aika paljon millainen ruumiinrakenne ihmisellä on niin kyllä tuohon voi vaikuttaa myös treenaamalla.
Isomahaiset miehe, miksi ette treenaa. Joka puolella näkee isomahaisia miehiä. Hikisiä ja haisevia. Miksi ette pidä huolta itsestänne?
Vierailija kirjoitti:
Isomahaiset miehe, miksi ette treenaa. Joka puolella näkee isomahaisia miehiä. Hikisiä ja haisevia. Miksi ette pidä huolta itsestänne?
Olen samaa mieltä.
AP
Mä kävin aikoinaan salilla ja ilmeisesti treenasin väärin koska kun perse kiinteytyi se myöskin litistyi. Ihan hirveän näköistä mutta onneksi olen saanut 4 vuodessa korjattua tilanteen! Pilates, jooga, syväkyykyt yms ja kropan malli pysyy kauniina!
Ja tämä treenaus siis ihan oman mieltymyksen mukaan vaikka tokihan se miellyttää miehenkin silmää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä treenaan vain ja ainoastaan ollakseni voimakkaampi, kestävämpi ja energisempi. Kaikki ulkonäköön liittyvät seuraukset ovat toissijaisia - todellakin vain seurauksia, sanan varsinaisessa merkityksessä.
On ihanaa olla vahva ja hyväkuntoinen. Persettäni en katso peilistä juuri koskaan. Ei kiinnosta niin paljoa.Kuinka yleinen tai harvinainen tällainen suhtautuminen on?
No toivottavasti yleinen.
Koska litteänäkin se toteuttaa tehtävänsä eli suoltaa paskaa kuin sinun suusi.
On laskeumia, pitää välttää ponnistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä treenaan vain ja ainoastaan ollakseni voimakkaampi, kestävämpi ja energisempi. Kaikki ulkonäköön liittyvät seuraukset ovat toissijaisia - todellakin vain seurauksia, sanan varsinaisessa merkityksessä.
On ihanaa olla vahva ja hyväkuntoinen. Persettäni en katso peilistä juuri koskaan. Ei kiinnosta niin paljoa.Kuinka yleinen tai harvinainen tällainen suhtautuminen on?
No toivottavasti yleinen.
Olen se joka tässä ylinnä olevan kommentin kirjoitti.
Mua on todella hämmästyttänyt, että yleensä painoilla treenaavan käsitys kehityksestä on ulkoinen muutos. Mulle kehitys = vahvempi.
Kroppa on sitä varten, että sillä tehdään paljon. Se on elämästä nauttimista! Esim. hyvä kunto sallii sen, etten ikinä väsy lasteni kanssa ulkona leikkiessä, juostessa, kiipeilemässä.
Kuinka yleinen tai harvinainen tällainen suhtautuminen on?