Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Litteäperseiset naiset, miksi ette treenaa pakaralihaksia?

Vierailija
21.04.2017 |

Joka paikassa näkee litteitä, treenaamattomia perseitä. Miksi ette treenaa persettänne muodokkaammaksi?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ne treenaamiset tiedät. Epäonnisella ruumiinrakenteella perseestä ei tule nättiä muodokasta, vaikka miten treenaisi. Toki treenaaminen vähentää roikkumista. Mutta laatikkomallinen on laatikko treenattunakin ja kärkikolmio on kärkikolmio treenattunakin. Ei treeni anna ihania muotoja, jos ruumiinrakenne ei sitä salli.

Vierailija
22/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rupea sinun mieliksi reenaamaan yhtään mitään.

Täss suomalaisten naisten asenneongelma yhdessä lauseessa.

Minulle ei asenteeni aiheuta ongelmia. Jos se sinulle aiheuttaa, se ei minua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen naisen asenneongelma = ei halua miellyttää random tuntematonta internetissä?

Syö paskaa.

Vierailija
24/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän pienestä takapuolestani. Mahtuu hyvin kynähameisiin ja tasapainottaa loistavasti isoja tissejäni :p En tod. halua mitään Kardashian-ahteria, ihan kamalan näköistä.

T. Yksi, joka myöskin oli nuori 90-luvulla

Vierailija
25/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt lähinnä olen tyytyväinen pieneen perseeseeni. Yleensäkään ei ole turhia itsetunto-ongelmia.

Vierailija
26/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot perseet on kauheita.

Vierailija
27/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 90-luvulla, jolloin olin teini/nuori nainen, muotia oli nimenomaan pieni lituska pylly. Muutenkin oli parempi kun oli laiha ja myös litteärintainen. Ja kapeat reidet oli myös plussaa. Oliko muillakin näin vai oliko minun kaveripiiri vaan outoa?

Sama! Omaan silmääni vieläkin hoikka ja siro rakenne on huomattavasti paremman näköinen kuin nykyinen - anteeksi sanavalintani, kaikki te pakaralihastenne himotreenaajat! - ns. räystäspersemuoti.

AP:lle: mieheni pitää takapuolesta tällaisena kuin se on enkä itse edes sitä koskaan peilistä katsele, joten ei ole vielä tullut mieleen, että sitä pitäisi jotenkin erikseen alkaa muokkaamaan. 

Vierailija
28/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki treenaus on vain kutistanut persusta entisestään. Sellainen lihaksen kasvatus on oikeasti vaativaa hommaa naiselle. Pitäisi olla juuri sopiva kalorimäärä, sillä lihas kasvaa vain hienoisella plussalla. Nykyaikana useimmilla on kuitenkin edes jonkin verran halua tai tarvetta kiinteytyä ja keventyä.

Geenitkin määrittävät paljon lihaksiamme. Itselläni on isot ja pyöreät olkalihakset, joita on helppo kehittää. Suomalaisilla on usein litteä pylly, sillä satumme olemaan erilaisia, kuin esim. latinot.

Vierailija
29/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihana litteä perseeni pitää kaikki pervot persehomot kaukana.

Vierailija
30/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-illan provo vol 4692

Vierailija
31/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse kaipaisi treenausta, tosin on muuten pehmoinen. Valitettavasti en huonojen polvieni takia pysty kyykkiä hullun lailla, että perslihakset kasvaisivat.

Vierailija
32/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten asenneongelma on paljon pahempi. Miesten on helpompi saada lihasta, mutta suurin osa miehistä kannattelee vaan kaljamahaa. Eli turha syyllistää vaan naisia.

Vierailija
33/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kestää viestien päivittyminen niin v*tun kauan?

Vierailija
34/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-illan provo vol 4692

Sulla on ilta tosi aikaisin.

Vierailija
35/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö siis miksi? Mä en ihan oikeasti tajua, voiko joku selittää o____O ?

Vierailija
36/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä takalisto ei ole haitaksi. Muutenkin treenailu jonkin takia (suurentamisen) on "vähän" epätoivoista.

Vierailija
37/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se treeni kaikilla auta. Katsokaapa vaikka Jutta Gustafsbergin lättäperää. Sehän ei juuri koskaan poseeraakaan niin että lättäperä näkyisi...

https://seura.fi/wp-content/uploads/2015/08/jutta-g_76141-e1439988001208-630x400.jpg

Itselläni on onneksi hyvät geenit ja luonnostaan aikamoinen ghettobooty.

Vierailija
38/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahäkutti, minullapa on pieni pyöreä kiinteä perse treenaamattakin.

Vierailija
39/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun 90-luvulla, jolloin olin teini/nuori nainen, muotia oli nimenomaan pieni lituska pylly. Muutenkin oli parempi kun oli laiha ja myös litteärintainen. Ja kapeat reidet oli myös plussaa. Oliko muillakin näin vai oliko minun kaveripiiri vaan outoa?

Pieni = hyvä.

Vierailija
40/70 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ottamatta kantaa tuohon treenaamiseen, niin minä en jotenkin ymmärrä ihmisiä jotka oikein korostavat esim takapuoltaan tai rintoja ja sitten kaikki ihmiset niitä tuijottavat. Siis minusta on epämukavaa jos huomaan että esim joku vanha irstaan näköinen mies tuijottaa rintojani.. Yh. Mieluummin peitän ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan