Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenneksiko seksikkäin olet kaveripiirissäsi ja voisit halutessasi viedä näiden miehet? Mieti lähimmät 5 kaveriasi.

Vierailija
19.04.2017 |

Ajatusleikki. Et tietenkään oikeasti veisi.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi seksikkäin kun yksi kavereistani on niin nuori lapseton pimatsu vielä. N44

Vierailija
2/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain 3 hyvää kaveria ja he ovat miehiä. Olen nainen, joten olen seksikkäin. Kavereillani ei miehiä ole, koska ovat itse miehiä. Hankala ajatusleikki.

Vierailija
4/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain 3 hyvää kaveria ja he ovat miehiä. Olen nainen, joten olen seksikkäin. Kavereillani ei miehiä ole, koska ovat itse miehiä. Hankala ajatusleikki.

Melko vähän kavereita

Vierailija
5/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit koostuu miehistä.

N26

Vierailija
6/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono provo

Vierailija
7/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko pliis joku vastata ihan asiallisesti asialliseen kysymykseen. AP

Vierailija
8/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkisesti terve aikuinen, joten en tee tuollaisia listauksia. Mutta minulla on kavereina sekä nuorempia ja nätimpiä että vanhempia ja arkisempia naisia. Miehet heillä ovat sen verran kunnollusia, että harvempaa varmaan veisi kukaan. No pari on näitä jo toisella kierroksella olijoita, mutta minä en niihin tyyppeihin koskisi.

Vierailija
9/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enkä viitsi miettiä.

Mutta voin kertoa asian joka painaa sydäntä. Kävin vasta eronneena usein kaverilla ja tämän miehellä juhlimassa jne. (Niin kuin säälittävät yh:t tekee junou). Jostain syystä mulla synkkasi tämän miehen kanssa jutut aivan samalla aaltopituudella. Pidin siis myös häntä kaverinani. Mutta koska heillä oli aika väljähtynyt pitkä suhde niin erohan siinä sitten tuli. (Näin kaveri muotoili).

Mies otti sitten melkein heti yhteyttä, että hän on rakastunut ja haluaa tavata. Ja että hän siksi oli sanonut entiselleen, että haluaa erota. Ei onneksi ollut minua sentään maininnut.

Mutta yritin nyt siis kertoa esimerkin, että niille kavereiden miehille ei kannata olla liian ystävällinen. Tulee muuten aika huono omatunto! Että en tykännyt tässä aloituksessa siitä kaverin viemiskohtauksesta.😂 Ettäs tiiätte.

Vierailija
10/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enkä viitsi miettiä.

Mutta voin kertoa asian joka painaa sydäntä. Kävin vasta eronneena usein kaverilla ja tämän miehellä juhlimassa jne. (Niin kuin säälittävät yh:t tekee junou). Jostain syystä mulla synkkasi tämän miehen kanssa jutut aivan samalla aaltopituudella. Pidin siis myös häntä kaverinani. Mutta koska heillä oli aika väljähtynyt pitkä suhde niin erohan siinä sitten tuli. (Näin kaveri muotoili).

Mies otti sitten melkein heti yhteyttä, että hän on rakastunut ja haluaa tavata. Ja että hän siksi oli sanonut entiselleen, että haluaa erota. Ei onneksi ollut minua sentään maininnut.

Mutta yritin nyt siis kertoa esimerkin, että niille kavereiden miehille ei kannata olla liian ystävällinen. Tulee muuten aika huono omatunto! Että en tykännyt tässä aloituksessa siitä kaverin viemiskohtauksesta.😂 Ettäs tiiätte.

Mikset ottanut itsellesi siitä miestä??

Vierailija
11/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen henkisesti terve aikuinen, joten en tee tuollaisia listauksia. Mutta minulla on kavereina sekä nuorempia ja nätimpiä että vanhempia ja arkisempia naisia. Miehet heillä ovat sen verran kunnollusia, että harvempaa varmaan veisi kukaan. No pari on näitä jo toisella kierroksella olijoita, mutta minä en niihin tyyppeihin koskisi.

Eli voisi sanoa että pari nätimpää ja pari sinua rumempaa.

12/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viidenneksi. Se viides on kuusissakymmenissä ja huolehtii ulkonäöstään yhtä paljon kuin minä. En saisi kenenkään miestä, enkä kyllä haluaisikaan.

EDIT. laskuvirhe

Vierailija
13/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudenneksi.

Vierailija
14/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä 3. Tai 4.

Vierailija
15/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

No neljänneksi. Se viides on kuusissakymmenissä ja huolehtii ulkonäöstään yhtä paljon kuin minä. En saisi kenenkään miestä, enkä kyllä haluaisikaan.

Hus, takaisin koloosi!

Vierailija
16/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut vain itseäni rumempia kavereita, en kestäisi verrata itseäni kauniimpiin.

Vierailija
17/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä muistaa että on myös miehiä jotka ei lähtisi vaikka omaa vaimoa seksikkäämpi tulisi iskemään.

Vierailija
18/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla jutut. Onko psyykelääkitystä?

Vierailija
19/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti seksikkäin, eli ykkönen tietysti. Tähän on montakin syytä. Ensinnäkin, olen meistä ainut, kuka on mallinmitoissa ja missinmitoissa. Toiseksi, mulla on meistä kaikista parhain kroppa. Lisäksi mulla on meistä kaikista isoimmat tissit. Ihan aidot ovat, eivätkä roiku tippaakaan ja ovat pyöreätkin. Mulla on myös kauniit kasvot ja kauniit, pitkät hoidetut hiukset.

Pakko sanoa, että onhan se toki mieltäylentävää, että jos vaikka otetaan vuoden ajalta kaikki ne kerrat, milloin ollaan tyttöporukalla oltu viihtellä, niin mua on koko tänä aikana lähestynyt paljon enemmän miehiä, kuin mitä näitä kaikkia mun muita kavereita yhteensä. Jos lukuun otetaan pelkästään sellaiset miehet, jotka ovat olleet komeita, niin silloin ero on vieläkin selvempi. N22.

Vierailija
20/92 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan kaverin mies aina flirttailee. Kaipa sen voisin sänkyynkin saada jos haluaisin jotain niin tuhoisaa aloittaa. Mielestäni kaveri on kuitenkin minua kauniimpi. Olemme tosin hyvin eri tyylisiä ihmisiä, että vertailu on sinänsä vaikeaa. Toinen kaverini ei halua sitoutua miehiin. Olemme mielestäni yhtä hyvän näköisiä, minä pukeudun patemmin, mutta häneen hullaantuvat miehet eivät ehkä kiinnostuisi minusta. Kolmonen ja nelonen, saisin miehet. Eivät jättäisi vaimojaan takiani, mutta molemmat miehet ovat ehdotelleet seksiä minulle. Kolmonen on minua kuumempi, nelosta kuumempi olen minä. Ovat avoimissa suhteissa, kuten vitonenkin, mutta hänen miehensä ei ehkä lähtisi mukaani pitkän historiamme takia, olemme olleet ystäviä kauan, eikä kipinää ole. Vitosen kanssa olemme samalla tavalla kuumia, hän on laiha, minä en, mutta minun kroppani on sopusuhtaisempi. Aika tasapeli, riippuu ihan että mistä kukin tykkää.

Eli saisin ainakin 3/5 miehestä sänkyyn kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme