Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenneksiko seksikkäin olet kaveripiirissäsi ja voisit halutessasi viedä näiden miehet? Mieti lähimmät 5 kaveriasi.

Vierailija
19.04.2017 |

Ajatusleikki. Et tietenkään oikeasti veisi.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ajatusleikki.

Vierailija
42/92 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni oon seksikkäin. Ehkä yhden poikaystävän saisin, mutta kukaan poikaystävistä ei oo mun tyylinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt ajatusleikki

Vierailija
44/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, ankä ole heidän ukoistaan kiinnostunut + kaverin miestä ei kyllä viedä. No, hutsut vie mut ne on omaa kastia.

Vierailija
45/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen ihminen miettii tällaisia asioita? 

Ja vastaus, mistä minä tiedän, ällöttää pelkkä ajatuskin että vertailisin omaa seksikyyttäni muihin tai miettisin kenen ystävistäni miehen saisin sänkyyni. Harvoin moralisoin, mut nyt naiset ei hel.. aika pohjalla mennään..

Arvaan; et olisi kovin korkealla

Ja sinä ilmeisemmin pohjanoteeraus

Vierailija
46/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saisin" yhden kaverini miehen, mutta en siksi että olisin häntä seksikkäämpi (hän on kuumempi), vaan siksi että heillä on huono suhde ja mies on ääliö. Tuo mies lähestyy aina kun ollaan kahdestaan jossain ja on muutenkin ahdistava ja ällöttävä! En tajua mitä kaverini näkee tuossa miehessä.

Hyvien ystävien hyviä miehiä en saisi, paitsi ehkä juottamalla heidät tolkuttomaan humalaan mikä taas lähentelisi jo hyväksikäyttöä. :-)

Vierailija
47/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietävät tutkimusten mukaan tarkkaan oman ja muiden seksikkyyden ja kuka on ketäkin haluttavampi miesten mielestä.

Vierailija
48/92 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät tutkimusten mukaan tarkkaan oman ja muiden seksikkyyden ja kuka on ketäkin haluttavampi miesten mielestä.

Lähde näihin tutkimuksiin? Epäilen suuresti.

Vierailija
49/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli tutkimus että naiset pystyvät todella tarkasti laittamaan sosiaalisessa tilanteessa järjestykseen naiset heidän haluttavuuden mukaan. Ja låhes kaikilla sama järjestys.

Tottakai pystyvät ja niin pystyvät miehetkin. Kaikki tiedostavat tasonsa, mutta naiset vain eivät haluaisi että kukaan puhuu siitä, koska se sorruttaa kaikkia ihania illuusioita ja höpöhöpöjuttuja.

Vierailija
50/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävän miestä ovat lähestyneet ja ehdottaneet seksiä. En ole suostunut ja asia on jäänyt siihen. Se ei kuitenkaan kerro siitä, kuka on seksikkäin. 

Vierailija
51/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävät on kaikki miestensä silmissä niin kauniita ja seksikkäitä etten saisi yhdenkään miestä, eikä kukaan heistä mun miestä samasta syystä

Vierailija
52/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävä kysymys, joka kertoo aivan liikaa kirjoittajasta. Olen pahoillani taustastasi.

Sinun vastauksesi kertoo, että taidat olla sieltä porukan häntäpäästä. Jos olisit tyytyväinen asemaasi niin mikään ei estäisi osallistumasta harmittomaan ajatusleikkiin.

Vierailija
53/92 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettimään kavereiden miehiä ja en kyllä hoksaa niistä yhtään sellaista kenet haluaisin viedä. Meillä on ilmeisesti kavereiden kanssa niin erilaiset miesmaut, eli ei tartte alkaa miettimään myöskään sitä monenneksi rumin tai sievin olisin...

Mutta noin ylipäätään olen aina saanut todella helposti miehiä m

Vierailija
54/92 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret pimatsut vie miehet!

Vierailija
55/92 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolmas

Vierailija
56/92 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi seksikkäin kun yksi kavereistani on niin nuori lapseton pimatsu vielä. N44

Lapsettomat pimatsut on usein ärsyttävän timmejä

Vierailija
57/92 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jipas on hyvii miehii,jotka on samantien valmiina lahossa toisen matkaan oli sit seksikas nainen tai ei.kuulostaa ihan sairaan ihmisen puheilta:"Dmiksei tos kysytty kaunein?aika moni mies haluais kauniin naisen.riippuu siit,et miten laitqn itteeni,kuinka onnellinen oonja millanen kroppa on.mun kokemuksen mukaa jos mies on valmis lahtee jonku matkaan ei oo kyse seksikkyydesta ollenkaan

Vierailija
58/92 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

fghdfdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli tutkimus että naiset pystyvät todella tarkasti laittamaan sosiaalisessa tilanteessa järjestykseen naiset heidän haluttavuuden mukaan. Ja låhes kaikilla sama järjestys.

Tottakai pystyvät ja niin pystyvät miehetkin. Kaikki tiedostavat tasonsa, mutta naiset vain eivät haluaisi että kukaan puhuu siitä, koska se sorruttaa kaikkia ihania illuusioita ja höpöhöpöjuttuja.

En usko että mies pystyy helposti laittamaan kaverinsa järjestykseen. Jos mietin omaa kaveriporukkaani kaikki ovat naisten suosiossa. Mutta naisten miesmaku on niin vaihteleva. M39

Vierailija
59/92 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaveripiirini seksikkäin, mutta en saisi iskettyä kavereiden miehiä, sillä minulla ei ole kavereita.

Vierailija
60/92 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viedä kaikkien ystävieni miehet, en siksi että olisin seksikkäin vaan siksi että ystävieni miehet ovat kaikki niin betoja.