Monenneksiko seksikkäin olet kaveripiirissäsi ja voisit halutessasi viedä näiden miehet? Mieti lähimmät 5 kaveriasi.
Kommentit (92)
No minulla on kaveripiirini isoimmat rinnat reilusti, että mielikuvitusmaailmassa joku tissimies voisi pitää minua ykkösenä. En kylläkään pysty ajattelemaan kavereiden miehiä näin, suurin osa hyvistä ystävistäni on pitkissä parisuhteissa.
Täytyy olla ihmisessä vikaa kun edes tulee mieleen tällainen kysymys. T. Fiksu ja korkeamoraalinen mies
En ole erityisen seksikäs ja vaikka olisinkin, niin ei kai se yksin riitä miesten vientiin.
No mul on kaveripiirini isoin perse, että sen puolesta voisin viedä jonkun peppumiehen itelleni <33333333 LOL, onko aloittaja oikeasti ala-aste-ikäinen vai vaan juntti?
Ei minulla ole kavereita. Siskoni mies taas ei välitä seksistä, joten sillä ei ole väliä miten seksikäs olisin.
Onpa masentava kysely.
Aika vähissä on ne kavereiden naiset jotka on ollut kiihottavia. Mutta muutaman kaverin parikymppinen tytär sen sijaan olisi eri juttu. M51
Mulla on kolme kaveria, joten niiden kesken arvotettuna olen ehkä noin sijalla 78. Yksi ei seurustele, yhden mies on niin fiksu ettei tasan vilkuilisi kumppanin kaveria ja yhden mies on semmoinen että ottaisin ennemmin kuulan kalloon.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverit koostuu miehistä.
N26
Miksi jatkuvasti näen tuossa vain yhden oon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverit koostuu miehistä.
N26Miksi jatkuvasti näen tuossa vain yhden oon?
Ou yeah!!
Ööh.. Ihmisil on kuule eri Makuja, mahdotonta sanoa että onko jonkun tyyppiä. 😂Jos mies on epärehti, se on.. Ei se liity naisen isoon, pieneen peppuun taikka usoihi tai pie niin rintoihi taikka kauniisiin kasvoihin tai seksikkyyteen.
Kuka oikeasti miettii jotain tämmöstä? Kauneus on katsojan silmässä, eivätkä kaikki tykkää samanlaisista ihmisistä kuin sinä itse. Se kaveriporukan läskein ja "tylsimmän näkönen" kaveri saattaa olla kaikista onnellisimmassa suhteessa miehen kanssa joka tykkää hänestä juuri sellaisena kuin hän on :)
Ja vaikka se mies sut saisi, ei se tarkoita että se välttämättä sua haluais. Kaikki ei tykkää laihoista meikkipelleistä.
N19
Tyttikseni kavereista ei kukaan pystyisi viedä M31
Vierailija kirjoitti:
Aika vähissä on ne kavereiden naiset jotka on ollut kiihottavia. Mutta muutaman kaverin parikymppinen tytär sen sijaan olisi eri juttu. M51
Tämä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enkä viitsi miettiä.
Mutta voin kertoa asian joka painaa sydäntä. Kävin vasta eronneena usein kaverilla ja tämän miehellä juhlimassa jne. (Niin kuin säälittävät yh:t tekee junou). Jostain syystä mulla synkkasi tämän miehen kanssa jutut aivan samalla aaltopituudella. Pidin siis myös häntä kaverinani. Mutta koska heillä oli aika väljähtynyt pitkä suhde niin erohan siinä sitten tuli. (Näin kaveri muotoili).
Mies otti sitten melkein heti yhteyttä, että hän on rakastunut ja haluaa tavata. Ja että hän siksi oli sanonut entiselleen, että haluaa erota. Ei onneksi ollut minua sentään maininnut.Mutta yritin nyt siis kertoa esimerkin, että niille kavereiden miehille ei kannata olla liian ystävällinen. Tulee muuten aika huono omatunto! Että en tykännyt tässä aloituksessa siitä kaverin viemiskohtauksesta.😂 Ettäs tiiätte.
Mikset ottanut itsellesi siitä miestä??
Jätin hyvän miehen ottamatta, hölmöä
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Aika huono provo
Ap:n tyyppisiä ihmisiä on. Hyvässä tapauksessa tunnistat heidät ajoissa.
Ääliöt miettii tuollaisia eivätkä ansaitse kavereita.
en ole ikinä kuullut naisen puhuvan betasta