Monenneksiko seksikkäin olet kaveripiirissäsi ja voisit halutessasi viedä näiden miehet? Mieti lähimmät 5 kaveriasi.
Kommentit (92)
En ottaisi yhdenkään kaverini miestä :D
Seksikkäin, koska ei ole kavereita
Olen meidän kaveriporukan miehistä varmaan haluttavin: kolmella yhtä hyvä työ, mutta olen treenatummassa kunnossa. M43
Joskus oli tutkimus että naiset pystyvät todella tarkasti laittamaan sosiaalisessa tilanteessa järjestykseen naiset heidän haluttavuuden mukaan. Ja låhes kaikilla sama järjestys.
Mulla on neljä hyvää ystävää ja voin rehellisesti sanoa, että oon meidän sakista se rumin. Oon lyhyt, hieman tanakka ja kalpea pottunokka 😂 Ei se kyllä mua oikeestaa haittaa. Ja en saisi enkä haluaisi kavereitten miehiä
Kaksi kaveria on ja itse olen tietysti ihanin. Työkavereissa on yksi ihanampi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pliis joku vastata ihan asiallisesti asialliseen kysymykseen. AP
Typeriin kysymyksiin saa typeriä vastauksia, ap.
Olen se vähiten seksikäs. Siitä seuraa sellainen ongelma, että ne vaihtelunhaluiset ystävien miehet vokottelevat kännissä, koska "alibihan"("eihän nyt kukaan sen näköistä yrittäis iskeä") on jo ulkonäössäni. Joten vastaus on vähiten seksikkäin sais kaikkien miehiltä. Lukitsen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli tutkimus että naiset pystyvät todella tarkasti laittamaan sosiaalisessa tilanteessa järjestykseen naiset heidän haluttavuuden mukaan. Ja låhes kaikilla sama järjestys.
Varmasti pystyvät
Kysyt väärässä paikkaa. Ei av-mammoilla ole viittä ystävää.
Millanen ihminen miettii tällaisia asioita?
Ja vastaus, mistä minä tiedän, ällöttää pelkkä ajatuskin että vertailisin omaa seksikyyttäni muihin tai miettisin kenen ystävistäni miehen saisin sänkyyni. Harvoin moralisoin, mut nyt naiset ei hel.. aika pohjalla mennään..
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaus, mistä minä tiedän, ällöttää pelkkä ajatuskin että vertailisin omaa seksikyyttäni muihin tai miettisin kenen ystävistäni miehen saisin sänkyyni. Harvoin moralisoin, mut nyt naiset ei hel.. aika pohjalla mennään..
Arvaan; et olisi kovin korkealla
Luulen että olen kaveripiiristäni parhaimman näköinen, mutta en usko että voisin silti viedä kenenkään miestä. Kaverieni miehet ovat fiksuja tyyppejä, jotka eivät hyvällä katsoisisi sitä, että kumppanin kaveri yrittäisi heitä vikitellä. Todennäköisesti he lähinnä halveksuisivat minua jos niin törkeää temppua yrittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Huumori on syntiä.
Ei mulla oo ku yks hyvä kaveri. Sillä ei oo miestä. Mutta mielestäni on kaunis.
Hämmästyttävä kysymys, joka kertoo aivan liikaa kirjoittajasta. Olen pahoillani taustastasi.
Lähimmät 5 kaveriani ovat miehiä.
Ykkönen. Mutta mun kavereilla ei ole kellään niin upeaa miestä, että haluaisin viedä. Yhden puolitutun miehen olisin ehkä halunnut viedä, mutta sitten kuulin missä kotiorjan asemassa sen tyttis on, niin saa ihan pitää urponsa.
Vaikea sanoa varmuudelle ehkä kakkonen.