Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä pyysi apua siivoukseen :(

Vierailija
19.04.2017 |

Hänen asuntonsa kuulemma pitäisi siivota perusteellisesti ja ikkunatkin pitäisi pestä. Kyseessä on täysin terve mies, joka varmasti kykenee ihan itse siivoamaan luukkunsa. Siivoan työkseni, mies oikein innostui kuultuaan tämän. Meidän "suhde" on todella (tai siis OLI) tuore, en ole menossa siivoamaan kyseisen miehen kotia.
Mies kuvittelee, että tuollainen siivous onnistuu parissa tunnissa ---> ei onnistu edes ammatilaiselta.
Lupasi tarjota ruoat. Ilmoitin, että EN ole menossa tekemään sellaista urakkaa vapaalla ollessani.
Hän suuttui, mutta mun puolesta tämä juttu saa jäädä tähän!
Vaikka siivoan työkseni, niin en silti halua mennä millekään keikalle ruokapalkalla!!!!!!!!!!! Prkl.........
Ja anteeksi, oli vaan pakko avautua!

Kommentit (235)

Vierailija
81/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On TODELLA törkeää pyytää toista tekemään PALKKATYÖTÄÄN ilmaiseksi vapaa-ajalla ja vieläpä suhteen alkuvaiheessa. Ja kyllä, ruokapalkka on ilmaiseksi.

Ja silloin kun asutaan eri osoitteissa kumpikin kyllä huolehtii oman kämppänsä. Yhdessä asuessa asia on tietysti eri.

Mutta jos mies on it-osaaja on ok, että naisystävä tuo hänelle läppärinsä korjattavaksi?

Autoasentajalle autonsa huollettavaksi?

Pyytää remonttimiestä auttamaan tapetoinnissa kodissaan?

En herranjestas ymmärrä mikä näissä tai ap:n tapauksessa on ongelma, jos kerran suhteessa ollaan. Miksei kumppani saisi pyytää apua ja mitä rakkautta se on tyrmätä toinen? Välittämistä? N35

Totta kirjoitat!

Jos aloite olisi ollut että pyysin seurustelukumppaniani (it-osaaja) kirjaamaan läppärini ja hän kieltäytyi, olisi paskamyrsky valloillaan!

Vierailija
82/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siivooja, mutta olen siivonnut mieheni asunnon monta kertaa. ns naisen silmin on siivottavaa , jota mies ei yleensä näe. Mies on hyvin siisti, mutta silti tiettyä siivousta ja naisen silmää tarvitaan. Pesimme yhdessä mm ikkunat ja yhdessä siivottu monet kerrat suursiivouksia ja pienempiä. Sama myös omassa kodissani ja mies on pitkänä miehenä hyvä pesemään korkeita parvekelaseja.

Ap:lle sanoisin, että ota siivous vastaan ja pyydä sama korvaus kun vierailta, jotta et tuntisi että sinua on käytetään hyväksi. Meillä ei ole sitä ongelmaa. Rakkaus ja huolenpito toisistamme kestää myös siivoamiset puolin ja toisin.

Kylläpä nyt harmittaa. Olen perehdyttänyt miessiivoojia työssäni mutta jos olisi heti palkattu nainen, hän olisi osannut siivota luontaisesti pelkän sukupuolensa ansiosta. Olen myös perehdyttänyt paljon erittäin uskottavasti naiseksi naamioituneita miehiä. Ihmettelin kun heitä ei saanut tekemään kunnollista jälkeä millään, mutta nyt tiedän syyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On TODELLA törkeää pyytää toista tekemään PALKKATYÖTÄÄN ilmaiseksi vapaa-ajalla ja vieläpä suhteen alkuvaiheessa. Ja kyllä, ruokapalkka on ilmaiseksi.

Ja silloin kun asutaan eri osoitteissa kumpikin kyllä huolehtii oman kämppänsä. Yhdessä asuessa asia on tietysti eri.

Mutta jos mies on it-osaaja on ok, että naisystävä tuo hänelle läppärinsä korjattavaksi?

En herranjestas ymmärrä mikä näissä tai ap:n tapauksessa on ongelma, jos kerran suhteessa ollaan. Miksei kumppani saisi pyytää apua ja mitä rakkautta se on tyrmätä toinen? Välittämistä? N35

Mielestäni on hieman eri asia korjata tietokonetta, osaava ihminen auttaa/opastaa tietämätöntä autonlaitossa tai muussa omasta tahdostaan kun toinen pyytää apua, mutta perus siivoustaidot pitäisi mielestäni normaalin ihmisen osta, eikä suhteen alussa tosiaankaan kannata ruveta liian kiltiksi tai jää kynnysmatoksi.  Eriasia jos nainen olisi tullut kylään kesken siivouksen ja mies tarvitsisi vaikka sohvan siirto apua, ettei lattia mene pilalle tai jotain tällaista pientä, sitten tarjoaa kahvit ja on vähänaikaa ja jos vierailija itse haluaa siivota niin sanoo siitä itse, ettei toinen edes kysy moista. Eipä itseäni ainakaan kiinnostaisi mennä tapaamaan ensimmäistä kertaa miesehdokasta, joka heti pyytää täyteen siivousurakkaan matkaan aivan kuin itse ei osaisi siivota. Jos niin kävisi pistäisin miehen siivoamaan myös oman kotini ja jos ei tälle käy niin ei siitä seurustelua tulisi.

Vierailija
84/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus. Monesti kun on ollut tyttöystäväehdokas tai sitten vaan fuckbuddy pidempään kylässä, niin ollaan siivottu joko yhdessä tai sitten kun oon tullut töistä, niin on talo pyytämättä kiiltänyt ja ruoka laitettu.

Ja se on ollut hauskaa yhdessä tekemistä ja osaan olla ihan aidosti kiitollinen jos joku osoittaa välittämistään noin. Ja minä sitten olen auttanut esim. korjaamalla kännykän näytön/muuta tekniikkaa, vaihtanut renkaat, lainannut peräkärryjä muuttoa varten tms.

Mutta jos homma tuntuu heti alkuun velvollisuudelta, niin en minä ainakaan tee mitään siitä tunteesta uutta kumppania kohtaan. Sen aika on sitten joskus.

Vierailija
85/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestä tekemään omaa palkkatyötään sinun vuoksesi ilmaiseksi koko päiväksi, niin katsotaan, miten suu pannaan.

Vierailija
86/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli munkin mielessä.  Mutta sehän on naisten mielestä ihan eri asia  :D:D

No eikä ole yhtään eri asia. Mun mies on it-insinööri, eikä mulla käynyt mielessäkään pyytää häntä katsomaan mun hajonnutta läppäriä. Sen jälkeen kun oltiin oltu vuosi yhdessä ja se hajosi taas hän katsoi sitä (en taaskaan pyytänyt, hänen olis pitänyt katsoa netistä jotain ja sanoin että ei pysty kun se on rikki) ja mä siitä edestä tein miehen lapsen juhliin ilmaiseksi kaikki tarjottavat, koska olen leipuri.

Vierailija
87/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset on ärsyttäviä, jotka heti tuttavan ammatista kuullessaan yrittää jotenkin hyötyä siitä. Kuinkahan monta kertaa olen itse kuullut seuraavaa: "Sä kun osaat noita kieliä, niin voitaisko me kuule katsoa yhdessä yhtä tekstiä josta en oikein saa selkoa…"

Vierailija
88/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärrät juosta ja lujaa.

Vierailija
89/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetteken miten joku kehtaa seurustella siivoojan kanssa. Nämä kun eivät tosiaan ole penaalin terävimpiä kyliä.

Vierailija
90/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmetteken miten joku kehtaa seurustella siivoojan kanssa. Nämä kun eivät tosiaan ole penaalin terävimpiä kyliä.

Tämän esimerkin mukaan tyhmät ja saidat itsekkäät tyypit. Luitko aloituksen?

91/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt tarjonnut edes munapalkkaa!!

Vierailija
92/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua yritti eräs mies kerran iskeä tuolla taktiikalla.

Ihan komea, fiksun näköinen mies pysäytti minut puistossa kysyäkseen voisinko tulla siivoamaan hänen uuden asuntonsa  ö.ö

Oli kuulemma ostanut uuden asunnon ja se pitäisi saada siivottua että pääsee muuttamaan.

Kerroin miehelle ystävällisesti, että en ole kiinnostunut siivoushommasta, mutta ystäväni joka tekee keikkatöitä siivoojana voisi olla kiinnostunut. Se ei miehelle sopinut. Olisi välttämättä halunnut juuri minut siivoamaan asunnolleen.

Ystävääni exä yritti viekoitella takaisin, ja yksi myyntipuheen sisällöstä oli, että kun asuntokin on niin sotkussa ja olet niin hyvä siivoamaan.

😀😀😀

Varmaan juoksi riemuiten takaisin...

Olin itse kerran yksillä (1) treffeillä miehen kanssa. Sen jälkeen hän soitti ja kysyi, voisinko puhtaaksikirjoittas hänen gradunsa, "kun naiset ovat sellaisessa näppärämpiä". En yllättäen kirjoittanut eikä nähty enää. Kerran puhelinvastaajassani odotti sitten vihainen haukkumaviesti. Hän oli kuulemma nähnyt minut diskossa, enkä ollut moikannut häntä (en ollut huomannutkaan oikeasti), vaan olin kuulemma törkeästi jutellut jonkun vieraan miehen kanssa. On joskus jäänyt mietityttämään, että onkohan joku nainen huolinut hänet ja mitenköhän heillä menee.

Vierailija
93/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullutkaan tuollaisesta.

Oma mieheni on kiinteistönvälittäjä. Olemme naimisissakin. Annoin hänelke oman asuntoni myytäväksi ja maksoin siitä ihan normaalin välityspalkkion hänelle, monta tuhatta euroa. Ei tulisi mieleenkään teettää muilla ilmaiseksi heidän ammattityötään.

N

Vierailija
94/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän esimerkin mukaan tyhmät ja saidat itsekkäät tyypit. Luitko aloituksen?

Eipä olla teräviä :)

Vierailija
95/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tästä asiasta voi ollaa montaa mieltä. Toki jos ap:lle tullut pyyntö oli töykeä niin asian ymmärtää, mutta itse asensin ekoilla treffeillä jonkun metallisen ikea vaatekaappi hökötyksen, koska olen "insinööri" vaikka diplomi-insinöörinä olen tottunut lähinnä derivoimaan matemaattisia asioita jne.

Toki käytiin yksillä drinkeillä ennen tätä ja vähän tutustuttiin. Ymmärsin kuitenkin, että tässä tapauksessa se vaatehyllykön kasaus ei ollut pääasiassa vaan tutustuminen ja yhteinen tekeminen. Ollaan oltu siitä asti yhdessä npin kolme vuotta, toki olisin voinut kuvitella että mua tässä hyväksikäytetään, mutta onneksi katsoin tuon kortin.

Vierailija
96/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh tästä asiasta voi ollaa montaa mieltä. Toki jos ap:lle tullut pyyntö oli töykeä niin asian ymmärtää, mutta itse asensin ekoilla treffeillä jonkun metallisen ikea vaatekaappi hökötyksen, koska olen "insinööri" vaikka diplomi-insinöörinä olen tottunut lähinnä derivoimaan matemaattisia asioita jne.

Toki käytiin yksillä drinkeillä ennen tätä ja vähän tutustuttiin. Ymmärsin kuitenkin, että tässä tapauksessa se vaatehyllykön kasaus ei ollut pääasiassa vaan tutustuminen ja yhteinen tekeminen. Ollaan oltu siitä asti yhdessä npin kolme vuotta, toki olisin voinut kuvitella että mua tässä hyväksikäytetään, mutta onneksi katsoin tuon kortin.

Itseasiassa alkuvaiheessa kannattaa se toinen laittaa hankaliin paikkoihin, niin sitten selviää kannattaako jatkaa, vai tuleeko heti valtavasti valitusta.

Vierailija
97/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella itsekäs nainen, että et suostu auttamaan häntä siivoamaan... hänellä on paremmat oltavat ilman sinua, se on yksi mikä on varma.

Vierailija
98/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies pyytää apua muutossa? Tai apua huonekalun kokoamisessa? Onko sekin hysteerisen raivokohtauksen paikka? Ihmiset tekevät monesti toisilleen palveluksia. En oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin kamalaa. 

Ei ollut vissiin kuitenkaan kyse siitä että mies ojentaa naiselle mopin käteen ja painuu itse lähipubiin vaan nimenomaan auttamisesta.

Vierailija
99/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja pyydän välillä miesystävää auttamaan kotonani jossain hommassa. Mutta todellakin vain jos en selviä siitä itse (en yllä /jaksa nostaa), tai en osaa jotain asennusjuttua. Eli oikeasti auttamaan, ei tekemään puolestani jotain josta selviäisin hyvin itsekin, mutta en vaan viitsi.

Kodin siivous on jotain, jota normaalilla elämänhallinnalla varustettu ihminen pitää yllä pitkin matkaa, jos täytyy aloittaa nollasta, ei kannata ottaa kumppanikseen ollenkaan.

Vierailija
100/235 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies pyytää apua muutossa? Tai apua huonekalun kokoamisessa? Onko sekin hysteerisen raivokohtauksen paikka? Ihmiset tekevät monesti toisilleen palveluksia. En oikeasti ymmärrä mikä tässä on niin kamalaa. 

Ei ollut vissiin kuitenkaan kyse siitä että mies ojentaa naiselle mopin käteen ja painuu itse lähipubiin vaan nimenomaan auttamisesta.

Onko hysteerinen raivokohtaus, jos kieltäytyy jatkamasta tapailua? Tulkintasi on hysteeristä raivoamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi