Huoh, kun hajoaa pää! Mökkijuhlista..
Ollaan ystäväpiirissä järjestämässä mökkijuhlia kesällä. Varattiin isoin mökki mikä löytyi kohtalaisen välimatkan sisältä: 14 sänkypaikkaa ja 5 pientä makuuhuonetta.
Pariskuntia on tulossa 7 kappaletta, ja kaikki heistä ehdottomasti haluavat oman huoneen! Minun vastuullani paikkojen jako, ja olen nyt saanut kuulla lähes joka suunnalta kiukuttelua, kiristämistä, uhkailua, ilkeilyä ja muuta mukavaa. Itkettää ja ahdistaa! Menee kyllä omat juhlimisfiilikset kokonaan kun näitä selvittää. :(
Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (126)
No mää en juo viinaa. Vitu*tais nukkuu jossain parvella kun ei saa unta kun muut örveltää kännissä ja metelöi. Mut mua ei kutsutakkaan mökkibileisiin niin ei ei tartte murehtii.
Vierailija kirjoitti:
No mää en juo viinaa. Vitu*tais nukkuu jossain parvella kun ei saa unta kun muut örveltää kännissä ja metelöi. Mut mua ei kutsutakkaan mökkibileisiin niin ei ei tartte murehtii.
Teltta on paras ja hyvä (ja siis riittävän kauas mökistä).
Mitä väliä sillä on missä nukutaan jossain kavereiden mökkijuhlissa? Ei sinne panemaan mennä todellakaan, yök. Kotona ja hotellissa voi hoitaa hempeilyt oman mussukkansa kanssa, kaverikekkerit erikseen.
Me mentiin kaveriporukan kanssa mökille ja kovasti stressattiin, et pariskunnilla omat huoneet. Lopputulos, kukaan ei harrastanut seksiä koko viikon aikana, oltas yhtä hyvin voitu nukkua siskonpedissä koko sakki. :D
Vierailija kirjoitti:
Me mentiin kaveriporukan kanssa mökille ja kovasti stressattiin, et pariskunnilla omat huoneet. Lopputulos, kukaan ei harrastanut seksiä koko viikon aikana, oltas yhtä hyvin voitu nukkua siskonpedissä koko sakki. :D
Miten tämä selvisi?
Kerroitte toisillenne?
Onneksi en koskaan halua osallistuamoisiin bileisiin. Osa kavereistani ei edes tiedä, että meillä on oma mökki, koska olisivat vaatimassa aina biletystä.
Olsin kuitenkni se joka viimekädessä suostuisi kaikki hommat tekemään ja useimmiten maksamaan.