Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, kun hajoaa pää! Mökkijuhlista..

Vierailija
19.04.2017 |

Ollaan ystäväpiirissä järjestämässä mökkijuhlia kesällä. Varattiin isoin mökki mikä löytyi kohtalaisen välimatkan sisältä: 14 sänkypaikkaa ja 5 pientä makuuhuonetta.

Pariskuntia on tulossa 7 kappaletta, ja kaikki heistä ehdottomasti haluavat oman huoneen! Minun vastuullani paikkojen jako, ja olen nyt saanut kuulla lähes joka suunnalta kiukuttelua, kiristämistä, uhkailua, ilkeilyä ja muuta mukavaa. Itkettää ja ahdistaa! Menee kyllä omat juhlimisfiilikset kokonaan kun näitä selvittää. :(

Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää yrittää tunkea 7cm palikka 5cm reikään.

Vierailija
82/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut joskus tuollaisissa bileissä ja huoneet arvottiin. Kävi huono mäihä ja ensin ajattelin jäädä kokonaan pois, mutta sitten keksin vuokrata matkailuauton. Loppujen lopuksi huoneita jäi sitten tyhjilleen, kun osa joutui perumaan osallistumisensa ja oli muitakin, jotka vuokrasivat matkailuauton majapaikakseen. Emme tietenkään osallistuneet mökin vuokraan, koska olimme maksaneet jo autosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmispoloilla ongelmia. Itse olen pyrkinyt valitsemaan ystäväni siten, että kenellekään ei tulisi mieleenkään alkaa kitisemään sänkypaikoista tai ruokamaksuista tms. joutavasta. Hyvin on kavereita riittänyt (myös pariskuntia) vuosikymmenten ajan. Hauskaahan sinne mökille pitäisi lähteä pitämään eikä säätämään jotakin aivan turhaa.

Vierailija
84/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei.

Kerro niille, että paikkojen arvonta suoritetaan paikan päällä. Ja jos ei tämä sovi niin sopii pysyä poissa.

Numeroit nukkumapaikat. Sitten laitat samat numerot johonkin kippoon. Jokaisesta pariskunnasta tulee 1 hlö joka nostaa numerolapun ja se kertokoon missä kukin pari nukkuu.

Juuri näin. Ensin arvonta ja sitten pulinat pois. Olisi kyllä kiva tietää, millaisilla syillä omaa huonetta vaaditaan, viitsitkö ap kertoa?

Vierailija
85/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin porukka olisi lähdössä jonnekin parisuhdelomalle eikä mökille kavereiden kanssa.

Jos jotkut pariskunnat eivät edes halua tulla paikalle jos eivät saa omaa huonetta, niin ongelmahan on ratkaistu: nämä jäävät pois ja muut saavat kaikki omat huoneet. Win-win.

Järkevintä olisi mielestäni että omassa huoneessa olevat maksavat enemmän. Luulisi joukossa olevan jonkun joka mielellään maksaisi vähemmän ja nukkuisi siellä parvella.

Tai sitten juurikin arvonta. Voit vaikka kuvata arvonnan videolle (näytät ensin lapun jossa lukee mikä numero menee mihinkin huoneeseen, sitten otat jonkun toisen siihen nostelemaan arvat) ja lähettää sen muille että katsokaa tämä niin saatte selville nukkumapaikkanne, turha valittaa. :D

En tiedä mitä päteviä syitä kullakin pariskunnalla on saada oma huoneensa? Itselleni tulee mieleen vain että jos joku on raskaana niin ei kannata lähteä parvelle kiipeilemään, eikä hänellä tule juotua joten pieni oma rauha olisi ihan hyväksikin.

Vierailija
86/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ehtii vielä perua, niin teillä on varmaan ihan tarpeeksi tilaa. 

Vierailija
87/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreisibailausta ja sekaseksiä paljussa, saunassa, terassilla.

Vierailija
88/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, painajainen :D 

Me ollaan kaveriporukan ainoa pariskunta, ja aika usein joudutaan puolustaa omaa toivetta yhteisestä huoneesta, mikä tuntuu vähän absurdilta. Useampana kesänä ollaan käyty mökillä, missä ainoa parisänky on yhdessä pienistä makkareista, ja meistä se on aika järkevää laittaa siihen kaksi ihmistä, suurin osa kun ei halua nukkua jonkun kaverin vieressäkään. Kyllä me joustetaan, kun välillä eskaloituu sellaiseksi riitelyksi että tekis mieli perua oma osallistuminen kokonaan – siis siksi että kaveriporukassa edes riidellään tuollaisesta.

Vierailija
89/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista! Hyvä idea tuo arpominen, voisin ehdottaa tuota. :) ne neljä paikkaa on parvella, eli kahden pariskunnan pitäisi nukkua keskenään isossa huoneessa. Kaikilla on mielestään todella hyvät perustelut miksi juuri heidän pitää saada se oma huone. Muutama on sanonut ihan suoraan etteivät tule jos eivät saa omaa huonetta. Kyllä rasittaa! Jatkuukohan kiukuttelu sitten mökilläkin? Kiva :(

Ap

mä taitaisin tossa kohtaan sanoa et ah, ongelmaratkastu ku pari pariskuntaa jää pois ni huoneet riittää kaikille. En oikeesti ymmärrä miks jokaisella pitäis olla oma huone. Mulle olis ihan ok nukkua siel parvella, ei tartte sentäs olkkarin sohvalla koisia. Jos panettaa niin sitä voi tehdä vaik suihkussa. Ihme porukkaa. mitkä nää syyt on miks pitää saada se oma huone

Muista, että mökin lämminvesivaraajaa ei ole mitoitettu 30 minuutin suihkuille eli kun te naitte suihkussa, ei muille siitä lämmintä vettä.

Vierailija
90/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty arvontaa. Kulhoon laput, jossa on huoneen "nimi" tai "numero". Ja siitä sitten vaan nostamaaan vuoronperään laput itselleen pariskunnittain.

Vierailija
91/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytetty arvontaa. Kulhoon laput, jossa on huoneen "nimi" tai "numero". Ja siitä sitten vaan nostamaaan vuoronperään laput itselleen pariskunnittain.

Ja jälkipuheilta vältytään (ehkä...) kun arvonta suoritetaan vasta mökillä.

Vierailija
92/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvoista! Hyvä idea tuo arpominen, voisin ehdottaa tuota. :) ne neljä paikkaa on parvella, eli kahden pariskunnan pitäisi nukkua keskenään isossa huoneessa. Kaikilla on mielestään todella hyvät perustelut miksi juuri heidän pitää saada se oma huone. Muutama on sanonut ihan suoraan etteivät tule jos eivät saa omaa huonetta. Kyllä rasittaa! Jatkuukohan kiukuttelu sitten mökilläkin? Kiva :(

Ap

mä taitaisin tossa kohtaan sanoa et ah, ongelmaratkastu ku pari pariskuntaa jää pois ni huoneet riittää kaikille. En oikeesti ymmärrä miks jokaisella pitäis olla oma huone. Mulle olis ihan ok nukkua siel parvella, ei tartte sentäs olkkarin sohvalla koisia. Jos panettaa niin sitä voi tehdä vaik suihkussa. Ihme porukkaa. mitkä nää syyt on miks pitää saada se oma huone

Muista, että mökin lämminvesivaraajaa ei ole mitoitettu 30 minuutin suihkuille eli kun te naitte suihkussa, ei muille siitä lämmintä vettä.

Kaikki sekasaunaan ja nussimaan paljuun, läpsystä vaihto...eli miehet istuu ja naiset kiertää sylistä syliin. Toimii !!

t.rosvopaistimies, paljuilun erikoisasiantuntija

Vierailija
93/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pariskuntien pitää päästä omiin huoneisiin? Eikö seksiä voi harrastaa kotonakin?

Vierailija
94/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin niin että omat makuuhuoneet maksoivat 100 e ja paikka salissa maksoi 20 e yö. Oli 7 pariskuntaa ja 5 makuuhuonetta.

Löytyi helposti ne jotka halusi maksaa ja loput jäivät tuvalle.

Minä olin pienellä budjetilla, otin teltan mukaan ja maksoin lopulta 0 e.

Opiskeluaikana kun oli vst, me arvottiin. Oli 3 makuuhuonetta ja vikassa piti olla 4 sänkyä, olikin 2. Arvottiin ketkä joutuu olohuoneeseen. Marmatusta tuli mutta hyvin meni lopulta .

Vierailija
95/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kyllä syntyy ihanat naimaorgiat.Ajatelkaapa sitä huohotusta ja pillujen litinää.

Vierailija
96/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvotaan, niin kuitenkin niin että jokainen saa ainakin yöksi pariksi makuuhuoneenkin käyttöön. Vuorotellaan nukkumista yleisissä tiloissa ja makkarissa.

Vierailija
97/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin asiallisuusjärjestyksessä, jätät pahimmat kiristäjät ja uhkailijat tietysti ilman huonetta! Tai ulos koko reissulta...

Vierailija
98/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska reissuhan tästä on luvassa. Liian vähän makuuhuoneita ja paljon viinaa. ;-)

Vierailija
99/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mutta, ongelma ratkaistu! Pari valittajapariskuntaa jää pois = jäljelle jää viisi pariskuntaa ja viisi makuuhuonetta ;)

Vierailija
100/126 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ottaisi organisaattorin asemaa tuommoisen järjestämisessä. Tai järjestä huoneet vaikka arpomalla, se kuka kitisee, annat ohjetta hänelle ja peset kätesi koko sopasta.

Tommosen reissut on ihania mutta vaatii pinnaa ja pitkäjänteistä, joustavaa mieltä . Sekä paljon skumppaa!