Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni toinen nainen otti minuun yhteyttä

Vierailija
19.04.2017 |

15vuotta yhteiseloa takana ja eilen putosi pommi. Olen hukassa ja istun tällä hetkellä hotellihuoneessa. Pakkasin eilen tavarat ja vein lapset siskolleni. En vaan pysty olemaan kotona. Pahinta tässä on se, että mies myönsi kaiken ja kertoi, että useana iltana, kun olimme rakastelleet hän lähti "poikien kanssa raksalle", mutta menikin tuolle naiselle. Mies ei haluaisi erota, miten helvetissä tästä pystyy jatkamaan.

En ole vieläkään vastannut tuolle naiselle, enkä tiedä mitä vastaisin. Viestissä nainen kertoo miksi otti yhteyttä ja mieheni on esittänyt hänelle sinkkumiestä viimeisen 2vuoden ajan.

Kommentit (184)

Vierailija
1/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia miettiä, haluatko olla miehesi kanssa enää. Se kolmas osapuoli on sivuseikka. Itse en kyllä pystyisi enää jatkamaan noin pitkään jatkuneen petoksen jälkeen.

2/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olet kohdannut odottamattoman kriisin, joka on keikauttanut luottamuksesi murskaksi. Kirjoitat olevasi nyt poissa kotoa. Onko sinun mahdollista hakeutua jonkun luotettavan ystävän pariin, jolle voisit avautua ja kertoa kaikesta? Jos sinulla ei ole sellaista lähisuhdetta, voit myös hakeutua esim. terveyskeskukseen, monilla paikoilla on erilaisia kriisivastaanottoja.  Myös seurakunnasta voi hakea keskusteluapua esim. diakoniatyöntekijältä tai perheasiain neuvottelukeskuksesta. Älä jää yksin vaan hae tukea jaksamiseesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä siitä, mitä mieltä mies on suhteen jatkosta. Se päätös on sinun. Luottamuksesi mieheen meni täysin, joten suhteen jatkon kannalta sinun täytyy miettiä, pystytkö koskaan enää luottamaan häneen. Itse kokisin sen noin kauan jatkuneen pettämisen jälkeen erittäin hankalana ja miettisin tosissani, että onko minulla itselläni voimavaroja lähteä rakentamaan luottamusta uudelleen. Se on nimittäin hyvin raskasta, kun ei vaan voi luottaa toisen sanomisiin yhtään. Lopulta miehelläkin palaisi hermo jatkuvaan epäilykseen ja riitoja syntyisi luottamuspulasta varmaankin aika paljon. Siksi mieti siis tarkkaan, mihin olet lähdössä jos suhdetta päätät jatkaa.

Lasten vuoksi suhteeseen ei tässä tapauksessa kannata jäädä. Mieti siten, että jatkaisitko suhdetta, jos olisit lapseton? Haluaisitko elää miehen kanssa, joka on jo noin kauan esittänyt sinkkua ja systemaattisesti pettänyt sinua? Jos et, älä jatka suhdetta lastenkaan takia. Lapset kyllä huomaavat, jos äiti ei pysty luottamaan isään. Ja ottaen huomioon kaikkien mahdollisten riitojen vaikutukset lapsiin, mieti tarkkaan onko se sen arvoista, että lasten ydinperhe säilyisi. Parempi turvalliset ja vakaat vanhemmat erillään kuin luottamuspulasta kärsivät yhdessä. Jos päädyt eroon, muista kuitenkin olla mustamaalaamatta lasten isää ja kerro eron syyksi esim se, ettet vaan enää pysty luottamaan lasten isään.

Tsemppiä ja toivottavasti löydät keskustelukaverin, jonka kanssa puida asiaa!

Vierailija
4/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitä sitä toista naista rehellisyydestä, jota miehesi ei ole voinut antaa.

Vierailija
5/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä siitä, mitä mieltä mies on suhteen jatkosta. Se päätös on sinun. Luottamuksesi mieheen meni täysin, joten suhteen jatkon kannalta sinun täytyy miettiä, pystytkö koskaan enää luottamaan häneen. Itse kokisin sen noin kauan jatkuneen pettämisen jälkeen erittäin hankalana ja miettisin tosissani, että onko minulla itselläni voimavaroja lähteä rakentamaan luottamusta uudelleen. Se on nimittäin hyvin raskasta, kun ei vaan voi luottaa toisen sanomisiin yhtään. Lopulta miehelläkin palaisi hermo jatkuvaan epäilykseen ja riitoja syntyisi luottamuspulasta varmaankin aika paljon. Siksi mieti siis tarkkaan, mihin olet lähdössä jos suhdetta päätät jatkaa.

Lasten vuoksi suhteeseen ei tässä tapauksessa kannata jäädä. Mieti siten, että jatkaisitko suhdetta, jos olisit lapseton? Haluaisitko elää miehen kanssa, joka on jo noin kauan esittänyt sinkkua ja systemaattisesti pettänyt sinua? Jos et, älä jatka suhdetta lastenkaan takia. Lapset kyllä huomaavat, jos äiti ei pysty luottamaan isään. Ja ottaen huomioon kaikkien mahdollisten riitojen vaikutukset lapsiin, mieti tarkkaan onko se sen arvoista, että lasten ydinperhe säilyisi. Parempi turvalliset ja vakaat vanhemmat erillään kuin luottamuspulasta kärsivät yhdessä. Jos päädyt eroon, muista kuitenkin olla mustamaalaamatta lasten isää ja kerro eron syyksi esim se, ettet vaan enää pysty luottamaan lasten isään.

Tsemppiä ja toivottavasti löydät keskustelukaverin, jonka kanssa puida asiaa!

Ystäviä kyllä on, mutta suurinosa miehen kanssa yhteisiä. Siskolle tottakai kerroin mikä on tilanne ja siskolle voisin mennä, mutta... mies osaa sinne ja tietää, että menisin sinne.

Mies nimenomaan vetosi noihin lapsiin, kun erosta tuli puhe. Lapsien takia en jäisi. Heihin heijastuu kaikki ja en haluaisi heidän kärsivän oman pettymykseni takia. Mieheni pommittaa jatkuvasti viesteillä ja yrittää soittaa..

Ap

Vierailija
6/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä jo sen luokan petos, että lieneekö kukaan pystyy tollasen jälkeen jatkamaan ja toista rakastamaan.

Oikea lierojen liero, super-alhainen egoisti.

Vierailija
7/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sinkkuuttaan vakuuttavat tapaukset aina ihmetyttävät vedätyskyvyillään. 

Miten voi kaksi vuotta tapailla tosimielessä toista ilman että missään vaiheessa herää epäily perheestä? Tätyyhän tuossa selitellä tekemisiään aivan koko ajan. Ja siitä ei koskaan jäisi kiinni. 

Miten ei koskaan olisi käynyt miehen kotona tai ainakin syvästi pohtinut, miksi se ei ole mahdollista. 

Jotenkin nämä tarinat epäilyttävät. Tosielämässä tiedän vain toisia naisia, jotka ovat asemastaan tietoisia. 

Vierailija
8/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kurja temppu mieheltäsi! :( Nainen oli reilu kun ilmoitti sinulle ja ilmeisesti hänkin on joutunut petoksen uhriksi miehesi osalta. 

Jos ottaisit miitaman drinksun nyt ja sitten ehkä menisit illalla hotellin baariin ottamaan vähän lisää. Saisit muuta ajateltavaa. Miehen puheluihin/viesteihin älä vastaa!

Vierailija
9/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kummemmin tarvitse vastailla, mutta ei ainakaan pidä ampua viestintuojaa.

Vierailija
10/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi mene takaisin kotiin. Heti. Mies muuttakoon sen toisen naisen luo siksi aikaa, kunnes olet päättänyt, mitä teet.

Minä jatkoin miehen kanssa, vaikka paljastui, että hänellä oli ollut 2 vuotta toinen suhde ja lisäksi muitakin suhteita, treffi-ilmoituksia jne. Olimme jonkin aikaa erossa, mutta mies vannoi ja vakuutti, että haluaa elää vain minun kanssani.

Arvaat varmaan mitä tapahtui. Mies jatkoi peliään selkäni takana ja jätti minut kahden pienen vauvan kanssa, kun sitten löytyi se ihana, varakas vanhempi nainen hänelle.

Vierailija
11/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui sama pari vuotta sitten. Kysyin naiselta, mitä hän odottaa tapahtuvaksi soittonsa jälkeen. Nainen sanoi, että ei ole ajatellut sitä, tärkeämpää on se, että minä nyt tiedän. Tinkasin edelleen, että miksi soitti, mitä hän toivoi minun tekevän nyt kun tiedän. Vastaus oli se oletettu, että minä hakisin eroa.

Vastasin, että en aio tehdä mieheni puolesta mitään ratkaisua. Jos hän ei välitä naisesta niin paljoa, että jättäisi perheensä, niin miksi ihmeessä minä auttaisin heitä suhteessaan eteenpäin?

Miehelle en ole antanut anteeksi. Hänelle perhe ja kulissit merkitsevät paljon. Minulla on nykyisin kotityövapaat viikonloput, koska jos mies alkaa esitää jotain poikien iltaa, niin minä osaan samantien kysyä, kumpi vie eropaperit ja miten lasten elämä jaetaan. Minulla puolestaan on omat oikeuteni.

Vierailija
12/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmä voi joku olla, että sille pystyy kaksi vuotta esittämään sinkkua?!

Vierailija
13/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kummemmin tarvitse vastailla, mutta ei ainakaan pidä ampua viestintuojaa.

En ole niitä naisia, jotka syyttävät vain naista pettämisestä. Miehessäni se isoin vika tässä on. En siltikään koe olevani valmis tuota naista kohtaamaan tai vastaamaan. Ehkä ajan kanssa voisin keskustella hänen kanssaan ja mielelläni kävisinkin läpi mitä 2vuoden aikana on tapahtunut

Vierailija
14/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle naiselle sun ei pidä vastata yhtään mitään.

Vierailija
15/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pahinta, että mies myönsi kaiken? 

Eikö pahempi olisi, että leimaisi tämän toisen naisen mielenvikaiseksi valehtelijaksi ja sinut helposti huijattavaksi idiootiksi. 

Näin oikea psykopaatti toimii, ei myönnä, vaikka faktat lyödään eteen kolmena kappaleena. 

Vierailija
16/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sattui sama pari vuotta sitten. Kysyin naiselta, mitä hän odottaa tapahtuvaksi soittonsa jälkeen. Nainen sanoi, että ei ole ajatellut sitä, tärkeämpää on se, että minä nyt tiedän. Tinkasin edelleen, että miksi soitti, mitä hän toivoi minun tekevän nyt kun tiedän. Vastaus oli se oletettu, että minä hakisin eroa.

Vastasin, että en aio tehdä mieheni puolesta mitään ratkaisua. Jos hän ei välitä naisesta niin paljoa, että jättäisi perheensä, niin miksi ihmeessä minä auttaisin heitä suhteessaan eteenpäin?

Miehelle en ole antanut anteeksi. Hänelle perhe ja kulissit merkitsevät paljon. Minulla on nykyisin kotityövapaat viikonloput, koska jos mies alkaa esitää jotain poikien iltaa, niin minä osaan samantien kysyä, kumpi vie eropaperit ja miten lasten elämä jaetaan. Minulla puolestaan on omat oikeuteni.

Tälle SUPERISO YLÄPEUKKU! Loistavaa nainen!

Vierailija
17/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on nimenomaan hyvä etteivät joudu elämään tuollaisen valepukki-isän kanssa. Petti lasten luottamuksen yhtä lailla. Olisi voinut viettää aikaa lastensa kanssa mutta käytti heille kuuluvan laatuajan sekstailemalla.

Vierailija
18/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä voi joku olla, että sille pystyy kaksi vuotta esittämään sinkkua?!

Juuri tämän takia arvasin aloituksen olevan provo. 

Vierailija
19/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Onko tuo parisuhdemalli todella se, jonka haluat antaa lapsillesi?

Vierailija
20/184 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat avioliittoa (kun et halua erota), ja otat rakastajan. Kerrot avoimesti rakastajan ottamisesta miehellesi. Et tietenkään anna enää miehellesi, ja lopetat täyshuollon ja -hoivan. Oma makuuhuone tietysti.

Eroatte sitten vaikka parin vuoden päästä, kun mies sitä anoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä