Mihin tarvitsen miestä kun en ikinä edes aio hankkia lapsia?
Olen jo 28 v nainen enkä ole tähänkään päivään mennessä ollut koskaan suhteessa, miksi tarvitsisin miestä elämääni sillä en halua koskaan lapsia? Seksiä ja hellyyttä saan vakipanolta/yhden illan jutuista joita harvemmin tosin tulee harrastettua. En edes kaipaa hellyyttä tms mitä suurin osa ihmisistä hakee parisuhteelta. Mihin siis tarvitsisin miestä? Muita samanlaisia?
Kommentit (11)
Minulle ainakin parisuhde on muutakin kuin lasten hankkimista. Itse asiassa minulle se on ennen kaikkea muuta kuin lasten hankkimista.
t. 11 vuotta parisuhteessa, ei lapsia
Et kai mihinkään jos olet niin kylmä jääkalikka ettet kykene rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea tietää/sanoa rakkaudesta mitään kun ei ole kokemusta :-) ap
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa voi vaikka ei ole suhteessa. - ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastaa voi vaikka ei ole suhteessa. - ei ap
Toki voi, en vaan ole koskaan ollut rakastunut. Ihastunut kyllä muutaman kerran palavasti mutta siihen se on jäänyt kun en ole saanut tunteilleni vastakaikua. ap
Ei sun tarvii tarvita miestä mihinkään. Eikä selitellä asiaa kenellekään. Voi olla että joskus löytyy ihminen kenen kanssa haluat olla yhdessä ja tunne on molemminpuolinen. Tai voi olla ettei löydy. Elä elämääsi, aika näyttää mihin se vie.
Eihän se ole millään tapaa pakollista. Minä kaipaan kumppanuutta, arjen jakamista ja sellaista sitoutumista jota fwb-suhteista ei saa. Tietynlaista turvallisuutta kun tietää että ainakin tällä hetkellä ollaan sitouduttu vain toisiimme. Lapsia emme halua ja kumpikin on hankkinut sterilisaation. En siis haluaisi elää ilman kumppania, mutta ymmärrän hyvin miksi joku haluaa tehdä niin. Toki ei nainen siihen lapseen tarvitse miestä ja sekin onnistuu yksin jos haluaa, eli siihenkään ei parisuhdetta tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvii tarvita miestä mihinkään. Eikä selitellä asiaa kenellekään. Voi olla että joskus löytyy ihminen kenen kanssa haluat olla yhdessä ja tunne on molemminpuolinen. Tai voi olla ettei löydy. Elä elämääsi, aika näyttää mihin se vie.
Juuri näin! Miksi aina parisuhde nähdään jonain normina, joka pitää saavuttaa, ja jolle asetetaan kriteerejä ja tavoitteita? Luulen, että ihminen on onnellisin, jos antaa itsensä rakastua, jos sopiva ihminen tulee vastaan, mutta pysyy tyytyväisenä yksin, jos ei tapaa ketään. Lastenhankinnan, taloudellisten helpotusten ja muiden tavoitteiden perässä juokseminen on jotenkin kieroutunutta.
Ei sitä mihinkään tarvitsekaan jos ei halua. Itse kuulun niihin joilla parisuhde on ja pakko se vaan on todeta ettei ole mun juttu. Vuosia yrittänyt sopeutua mutta kun ei niin ei. Ei siis välttämättä auta se rakkauskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä mihinkään tarvitsekaan jos ei halua. Itse kuulun niihin joilla parisuhde on ja pakko se vaan on todeta ettei ole mun juttu. Vuosia yrittänyt sopeutua mutta kun ei niin ei. Ei siis välttämättä auta se rakkauskaan.
Pakko kysyä, miksi olet suhteessa jos se ei ole sun juttu?
Rakkaan miehen kanssa on ihanaa. Mies antaa huomiota, lohduttaa ja kannustaa. Miehelleni voin kiukutella jos on paha olo, hänen kanssaan voin sekoilla estottomasti kun on hyvä fiilis..
Mieheni 😍