Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden miehet viikonloput töissä, tuntuuko viikonloput VIIKONLOPUILTA?

Vierailija
24.03.2006 |

Musta nimittäin ei :-( Käy melkein kateeksi niitä, jotka hehkuttavat viikonloppua ja suunnittelevat kaikkea kivaa koko perheen toimintaa KAHDELLE PERÄKKÄISELLE YHTEISELLE VAPAAPÄIVÄLLE. Voi voi.. kunpa meilläkin joskus...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse kotona koko viikon, niin viikonloppuna helpotusta kolme lapsen kanssa kun isukki hoitaa oman osuutensa =0. Myöskin on erilainen fiilis ylipäätään.

Vierailija
2/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun itse kotona koko viikon, niin viikonloppuna helpotusta kolme lapsen kanssa kun isukki hoitaa oman osuutensa =0. Myöskin on erilainen fiilis ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lapset ei ole koulussa, vapaata voi pitää viikolla. Jatkossa tilanne entistäkin tylsempi.

Vierailija
4/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kesä-elokuun on vapaalla lauantaisin ja viikonloput tuntuu todella pitkiltä ja ruhtinaallisilta... Kesälomaa ei pidä tietenkään. Talvella pari viikkoa, kun käydään maktalla.

Vierailija
5/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aina illat ja yöt töissä, maanantai ja tiistai vapaapäiviä. Viikonloppuisinkaan ei voi tehdä koskaan mitään, kun mies tulee kotiin aamulla viiden aikaan ja nukkuu sitten iltapäivään.

Maanantaisin ja tiistaisin minä olen sitten töissä ja lapsi päiväkodissa, illalla on muutama tunti yhteistä aika. Sama juttu muuten koskee juhlapäiviä, kaikki juhlat - itsenäisyyspäivä, uusi vuosi ja vappu mm. menee hänellä töissä. Ystävyyssuhteetkin kärsivät tämän vuoksi, kun emme koskaan " perheenä" pääse mihinkään juhliin yhdessä.

Vierailija
6/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin olen odottanut monta viikkooa kuin kuuta nousevaa että mies huomenna ja sunnuntaina kotona... no kävi äsken syömässä ja sanoi että menee huomenna töihin. No onneksi työaika on vaan 9-13 mut kotona se on joskus 13.30-14.00... sitten hetken huilaa jen... sitten sen alkaa puhelin soida ja kaverit soittelee...

juu ja kaiken lisäksi se ajaa vielä viikonloppuöisin välillä taksia... että siinä menee toisaan koko vkonloppu ihan pilalle... suurinpiirtein jokatoinen vkonloppu on taksissa ja sen jokatoisen tässä päivätyössään...

Vierailija
7/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kanssa töissä viikonloput, usein yövuorossa. Tuntuu käsittämättömältä, että joskus on oltu jokaikinen viikonloppu yhdessä vapalla, eikä osattu arvostaa sitä sen kummemmin. Mutta kyllä musta silti viikonloppu nousee arjen yläpuolelle, saanhan olla silloin lapseni kanssa yhdessä koko viikonlopun (arkipäivät minä töissä, lapsi hoidossa).

Meillä ei edes ole yhtään tuttavaperheitä uudella kotipaikkakunnallamme, kun mies on aina vapaillaan niin väsynyt, ettei ole kiinnostunut tutustumaan esim. kavereideni miehiin. :( Ne harvat yhteiset viikonloputkin haluaa olla vain perheen kanssa, eikä stressata uusien ihmisten tapaamisella. :(

Vierailija
8/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin mies ollut nyt kolme viikoa putkeen töissä ja mun päivät samanlaisia, on arki tai launtai..onneksi tuleva viikko onkin miehellä vapaa, mutta puuduttavaa tämä on. rahaa tietty tulee enemmän, mutta ottaisin ennemmin vapaita viikonloppuja. jaksamista kanssasisarille!

Vierailija
9/9 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies poliisi ja on silloin tällöin töissä sekä la että su. Sitten touhutaan lasten kanssa keskenään. En ole niin toiseen tarttuvainen, etten keksisi itsekin tekemistä ja puuhaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän