Tinder tulossa tietokoneelle - käyttäisitkö?
Niin, jossain vaiheessa Tinderin voi ladata myös tietokoneelle. Meinaatko ladata sen koneellesi sitten kun se on mahdollista vai jatkatko puhelimella selaamista? Kiinnostaa koska mulla ei ole Tinderiä puhelimes että tuleekohan tästä suosittu ja milloin tulee Suomeen.
Kommentit (44)
Tinder ei toimi mun tietokoneella ollenkaan koska ei ole paikannusta :(
Minä vedin herneet nenään kun mätchini laittoi minulle kivan viestin ja vastasin siihen innoissani, mutten saanutkaan enää mitään vastausta kysymyksiini. Viiden päivän jälkeen koitin kepillä jäätä, että miten on, vieläkö käytät tätä (Tinderiä)... hän vastasi päivän päästä että joo, mutta vain silloin kun hän on PÖYTÄkoneella. Asia selvä. Hyvää jatkoa!
Kirjeetkin kulkevat nopeammin.
Jankkaan tätä taas, koska ärsytys: KYLLÄ saavat IHAN TAVALLISET miehet mätsejä (tällä palstalla he eivät näemmä kyllä pyöri). Minulla ei ole ollut ainuttakaan ananastukka/pleijeri/kalsarimallikirurgi-mätsiä eikä ainuttakaan seksinvonkaajaa. Kas kun ne tykkäykset kannattaa valita muunkin kuin ulkonäön perusteella (enkä pidä yllämaintun tyyppisistä miehistä edes). Eli jos "tavismies" ei saa mätsejä, mies on joko oikeasti ruma, tylsä (2 kuvaa alaviistosta) tai ei kerro itsestään mitään muuta kuin 178cm Helsinki tai "tämmöne normaali mukava mies vaa. Etin mukavaa naista vaa". Ni ei vaa lähe.
Onko ne muka parempia? Miksi pitäisi taas tulla yksi samanlainen lisää? Jos et ole niistä nykyisistä deittisovelluksista jo löytänyt kumppania, niin et löydä sitä uusitusta Tinderistäkään. Samat naamat sinne rekisteröityy.