Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Kommentit (222)
Mulla ja mun miehellä oli tokat treffit huoltoasemalla (Shelli Tampereella), juotiin kaffea ja ajeltiin siitä meille ja seksi oli hyvää.
Sinkuille, jotka ei halua jotain nirppanokkaa riesoikseen, voisin suositella huoltsikkatreffien ehdottamista, jos ei halua päätyä yhteen AP:n kaltaisen hienohelman kanssa.
t. insinööriopiskelija
Mun mielestä AP on "tekohienohelma".
Nainen, joka käyttää heti kättelyssä sanaa "vitutus", ei ole hieno missään muussa kuin omassa päässään.
V-sanan viljely jo sinällään kertoo ihmisestä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuntisi oloani tippaakaan rennoksi ja vapautuneeksi huoltoasematreffeillä. Ajatuskin huvittaa ja vaivaannuttaa. Minä olisin raivannut kalenterista treffiajan, valinnut nättiä päällepantavaa ja vähän laittautunut...ja sitten Romeo ehdottaisi huoltoasemaa. Joo, ei olisi minun tyyppiä hän vaan saisi jatkaa sen kaipaamansa maanläheisen, rennon ja rempseän naisen etsintää. Minä nyt en ole sellainen muutenkaan.
Ajattelen, että treffeillä yritetään SEKÄ tutustua että antaa itsestä myönteinen vaikutelma. Tämä ei ole feikkiä, vaan sen ilmaisemista että vastapuoli vähän kiinnostaa henkilönä eikä liukuhihnatuotteena, ja että tapaaminen on edes vähän erityinen. Mies joka ei välitä tästä tai jonka mielestä huoltoasema antaa just sopivan kuvan...no match.
Mielenkiintoista miten ihmiset ovat erilaisia. Ihan asiallisesti sinä olet kirjoittanut ja jos tuo on se, miltä sinusta tuntuu niin mikäs siinä. Itse taas en ole ikänä tälläytynyt ja mekkoa tai hametta en päälleni laita, kun eivät kuitenkaan sovi, hyvä jos arkivaatteet sopivat nippa nappa päälleni, ellen joku kaunispäivä ala itse moisia tekemään. Minusta mies tuntuu feikiltä, jos yrittää pistää johonkin hienoon paikkaan treffejä, joista pitää heti maksaa maltaita ja suurinosa ajasta menee sitten istuessa ruuan äärellä nättinä ollessa. Itse tuntisin sen epämukavaksi enkä olisi oma itseni, kun en sellainen vapaa ajallanikaan olisi.
Sensijaan haluaisin tavata miehen ihan sellaisena kuin oikeasti on. Ihan sama missä julkisella paikalla. Vaikka hiestä märkänä salilla, lenkillä, kauppareissulla tai jossain missä tehtäisiin yhdessä jotain jännää. Jos kemiat toimii niin sitten suuniteltaisiin yhdessä sellasita tekemistä mistä molemmat tykkäisivät, vaikka lumilinnaa, eläintilaa tai vaikka jotain museota katsomaan.
Tuli mieleeni, että onko se sitten hienompaa viljellä sitä v-sanaa jossain omasta mielestään korkeatasosemmassa paikassa, vai puhua kauniisti ja ystävällisesti ABC:llä?
Itse en kuuntelsi montaakaan minuuttia vaikka olis kolmen tähden Michelin-ravintolassa V-tyylistä kumppania.
ABC:llä saattas mennä pitempikin tovi mukavassa ja siistillä kelenkäytöllä varustetussa seurassa.
Paikka itsessään ei ratkaise niinkään, vaan sen seuran taso.
Ap:ä harmittaa kun miehet eivät ole maksaneet tälle illallisia jossakin fine dining paikassa:D D D Miksei ap vie itse miestä hienompaan paikkaan ja maksa itse? Eihän se että ehdotetaan jotakin treffi paikkaa tarkoita että mies automaattisesti maksaa:D
Käytännön ihminen voi olla fiksu ja nykyajan hienoilla titteleillä varustettu rahanperässä juokseva uraohjus täysi paskapää ja idiootti.
Ei pidä yleistää!
Mun mittapuun mukaan tavallinen elämänläheinen ja elämää nähnyt ihminen on monta kertaa fiksumpi ja ajattelevaisempi kuin jossain ulkonäkö- ja muotikeskeisessä elämässä ja ammatissa oleva snobi.
Varsinkin kun katsovat asiakseen voida katsoa alaspäin kaikkia muita kuin omassa elämänpiirissään pyöriviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen, jota minä olen tapaillut, ei ole järjestänyt erikoistreffejä tai panostanut erityisesti muutoin kuin ulkonäöllisesti, joten vastaisin omasta kokemuksestani, että vaivannäön oletetaan kuuluvan miehen tehtäviin.
T. OpettajamiesNewsflash: monet naiset käyttävät ennen treffejä aika paljon aikaa ja ajatusta siihen, että näyttäisivät hyvältä ja tekisivät vaikutuksen. Sekin on vaivannäköä ja toisen huomioimista.
Ei tarvita kuumailmapallolentoja vaan tunne siitä, että mies on tutustumisvaiheessa kuunnellut, mitä nainen sanoo ja mistä tykkää. Tai jos toista ei vielä hyvin tunne, niin ainakin voi valikoida treffeille jonkin viihtyisän paikan eikä mitään arkista huoltoasemaa. Sellaisella saa toisen tuntemaan olonsa spesiaaliksi, mikä on aina mukavaa.
Newsflash: jos on tyhjäpää sievistelyä ja naama täynnä pakkelia, ei tee mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut vois kutsua treffeille läheiselle ABC:lle. Käyn siellä muutenkin paljon, mm. autoa huoltamassa ja ruokakaupassa kun se on aina auki. Olen myös reipas ja rempseä, käytännöllinen. Mutta en kelpaa treffeille, kun miehet haluavat tavata näitä vaikeita nirppanokkia, pihtareita ja draamakuningattaria.
Taidat olla näitä "käytännön ihmisiä" eli et liian fiksu. Teet varmaan jotain miehistä työtä. Onko sulla tatuointeja?
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta ei herranjestas teidän joidenkin ihmisten kommentteja. Tulee mietittyä onko tuo trolli, vai onko joillakin ihmisillä oikeasti tollainen stereotypia joitakin ihmisiä kohtaan? Itse olen käytännön ihminen ja kyllä olen kasvanut ja tehnyt töitä maalla, tosin en enään. en omasta mielestäni ole erityisen viisas tai fiksu, mutta jostain kummansyystä vahingossa saatan antaa toisille tällaisen käsityksen tai piettävät minua poikkeuksellisena ihmisenä positiivisella tavalla ( mitä ikinä se tarkoittaakaan). Huomiota saan kun menen puhumaan ja olemaan oma itseni, vaikka tarkoitus ei ole sitä edes saada, vaan kulutan näin aikaa vaan haluan vain jutella. Minulla ei ole tatuointeja enkä tälläydy ja silti luullaan aivan liian nuoreksi, vaikka kohta ikää jo 30 vuotta. Saa pelätä, että koska joku 15 vuotias junnu tulee iskemään. Varmaan moni mies ei yritä minua iskeä kun luulee alaikäiseksi :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffaajamies kirjoitti:
Aikoinaan tapasin yhden tällaisen "paremman" naisen.
Hän oli apulaisrehtori. Härregud kun hän veti herneen nenuliin kun erehdyin kutsumaan häntä vararehtoriksi.Tietenkin veti herneen nenäänsä, onhan apulaisrehtori pysyväisluonteisempi tehtävä huojennuuksineen, vararehtorin hommia painetaan otona.
"Tietenkin"? Kuinka helposti te niitä herneitä imppaatte?
Mietippä nyt itekki, sama kuin sanoisit lehtoria tuntiopettajaksi, koulunkäynninohjaajaa kouluavustajaksi, sairaanhoitajaa lähihoitajaksi, diplomi-insinööriä insinööriksi tai maisteria kandidaatiksi.
En reagoisi mitenkään, kyseessähän oli erehdys.
t. DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absitreffien ehdottaminen kertoisivat kyllä miehestä jo niin paljon, että tuskin tarvitsisi edes nähdä todetakseen, että meillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ja arvot. Tuon perusteella voi olettaa, että:
- mies suosii ketjuravintoloita pienten, persoonallisten paikkojen sijaan- ei käytä julkisia, ajaa kaikkialle autolla- ei ole kovin kiinnostunut ruoan/kahvin mausta ja laadusta tai vaihtelevuudesta- pitää enemmän tutusta ja turvallisesta kuin kokeilee uutta- asuu kaukana keskustasta tai jopa maalla- mielikuvitukseton- ei ymmärrä romantiikasta mitäänNuo kaikki kohdat sopivat minuun, olen kyllä nainen. Olenko nyt mielestäsi ihan kelvoton ihminen? Kuitenkin olen ihan työssäkäyvä, lähes raitis, parisuhteessa uskollinen, elämänmyönteinen ihminen. Mutta ei, kun olen mielikuvitukseton ja asun maalla, niin olen ihan surkea tapaus mielestäsi, niinkö? :D
En sanonut että huonompi. Vain liian erilainen kuin minä.
No mikset sitten vain sanonut, että erilainen kuin sinä? Kun yleisellä tasolla keskustellaan, niin tuntuu kyllä, että tuollaisten ominaisuuksien luettelemisen tarkoitus on nimenomaan selittää yleisellä tasolla, miksi tästä ihmisestä tulee huono vaikutelma.
"tuskin tarvitsisi edes nähdä tietääkseen, että meillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ja arvot".
Sinä itse yrität laittaa sanoja suuhuni, tai sitten vain luit huonosti. Ei tuo nyt mielestäni niin epäselvästi ollut kirjoitettu.
Kai nyt jokainen menee treffeiltä etsimään ITSELLEEN sopivaa kumppania. Ihminen voi olla ihan tyytyväinen omaan elämäänsä ja mukava tyyppi, mutta silti täysin väärä juuri minulle.
TTA kirjoitti:
Hauskoja vastauksia ketjussa, osa lienee kirjoitettu tarkoituksella huumorimielellä ilman sen kummempia.
Enpä ole naista vielä huoltoasemalle treffeille pyytänyt, mutta ihan hyvä paikka varmasti olisi, en sitä epäile enkä treffeistä kieltäytyisi. Onhan moni kahvilakin ihan yhtä meluisa ja suhtkoht samoissa hinnoissakin kuin huoltoasemat, jos nyt lompakkoa haluaa tuijottaa. Tietysti, jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lähtee treffeille vaikka pyöräkellariin jouluaaton aamuna klo 7.00.
Vastaavasti vähemmän kiinnostavan keskivertosuomimiehen mahikset treffeille pääsyyn voi laskea tuntuvasti, jos sitä Virtasen Penan Essoa ehdottaa paikaksi. Ymmärrän tämän hyvin, jos asuu 5000–10000 asukkaan tai pienemmässä kunnassa. Ottamatta sen enempiä kantaa pienessä kunnassa asumiseen.
Kerran eräs daami ehdotti, että voidaankin hakea tosta ABC:ltä kahvit tms. mukaan ennen kuin mennään meille. Halusi siis jo ekalla kerralla tulla mun luo, mikä on harvinaista. Asuttiin lähekkäin ja suostuin. Mitään kummempaa ei kuitenkaan leffan katsomisen lisäksi tapahtunut eikä nähty enää. Tiedä sitten, johtuiko huoltoasemasta vai ei.
Olin kerran Wiklundin kahviossa treffeillä aikanaan itseäni nuoremman tyttösen kanssa, itse taisin olla jotain 25 ja tyttö jotain 20. Yllätyksenä siellä istui myös tämän treffikumppanin kaveri eli olinkin odottamattani treffeillä kahden pimun kanssa. Mielenkiintoinen ja hauska tilanne! Onneksi se kaveri siitä häipyi jonkun ajan päästä. Mitään kummempaa tästä tapailusta ei kuitenkaan tullut ja hyvä niin.
M30
Se kaveri oli turvasyistä, varmistamassa ettet ole sekopääraiskari ja kirvespaloittelija. Oon tehny ite saman palveluksen kaverille.
Ne jotka juo huoltoasemilla treffikaffit on niitä samoja ukkoja, jotka olettaa, että "emäntä" hankkii joululahjat citymarketista.
Riippuu vähän ehdottajasta. Fernando Torresin, Xavin ja Zlatanin voisin treffata vaikka roskakuilussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo "huoltoasemakahvi". Miksi joku yleensä lähtisi kahville huoltoasemalle, nykyään on ihania kahviloita ihan joka paikkakunnan keskustassa.
Keskustan kahviloihin ei pääse autolla koska ei ole parkkitilaa.
Totta kai pääsee. Parkkitilaa löytyy halleista ihan läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuopiolaiselle kuulostaa hassulta, jos tapaaminen sovittaisiin huoltoasemalle. Kyllä voi sopia vaikka satamaan tai torille, mutta huoltoasemalle?
Häh, onko Kuopiossa satamaa?
Oletko ajatellut, että hän on ehkä tottunut käymään tuolla kahvilla vaikkapa kahvitauollaan, joten haluaa sopia treffit tuttuun paikkaan, joka rauhoittaa häntä?
Vitun vittu kun månsterin kommentit poistetaan koko ajan! SIIS: månsteri ei ymmärrä miksi joku haluaisi kamalan romanttiset ensitreffit ventovieraan kanssa. Sinkkuna månsteri itse ehdotti usein vain nopeaa ekaa tapaamista ihan-sama-missä, jotta näkisi onko mitään mahiksia jatkoon. Mahdollisilla toisilla treffeillä mies (kuka olikaan) sai sitten panostaa kunnolla ja viedä månsterin vaikka leffaan. Kynttiläillallinen vieraan miehen kanssa olisi vähintään helevetin kiusallinen, mutta leffa ja autoajelu toimii aina. Tietenkään kenen tahansa autoon ei pidä hypätä.
Olipa avartavaa lukea tätä ketjua. Itse olen mieltänyt huoltoaseman paikaksi, jossa tankataan auto. Meillä on Nesteen kortti ja tankataan siellä. Mökkimatkalla pysähdytään kyllä kahville, mutta ei koskaan huoltoasemalle vaan leipomokahvilaan tai sitten kurvataan johonkin kylään tai kaupunkiin kunnon kahvilaan, jossa tuotteet tehdään itse.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että hän on ehkä tottunut käymään tuolla kahvilla vaikkapa kahvitauollaan, joten haluaa sopia treffit tuttuun paikkaan, joka rauhoittaa häntä?
Pelokkaita miehiä ei ole ylipäätään kiva treffailla.
Jos ne on yrittänee esittää maanläheistä?
Tietysti on aina myös kettutyttöjen ja vegaani-eläinaktivistien kasti, joista monet on akateemisia. Niille Shell tai ABC taas ei käy riiston vuoksi; epäeettinen paikka.
;-)