Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!

Vierailija
15.04.2017 |

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähtisi huoltoasematreffeille paitsi pakon edessä. Sellaisia ehdottavassa miehessä minua epäilyttäisi, että ajatusmaailma on vain liian erilainen. Sellainen "hoidetaan tää pois alta" -mentaliteetti. Että joo, huoltoasemalla kahvi on halpaa ja eurolla saa eilisen pullan ja sinne pääsee ajamaan suoraan pihaan, mikäs sen kätevämpää!

Minä taas olen elämän pienistä asioista ja mukavista ympäristöistä nautiskelija. Rakastan kahviloita. Monelle täällä ainoa huoltoasematreffien hypoteettinen vaihtoehto on näköjään joku kynttiläillallinen, mutta eihän se niin mene. Itse olen tehnyt muutamat treffit lähes samalla kaavalla: ensin käydään kävelyllä eli esimerkiksi minä näytän hänelle kaupunkia, jos kaveri on muualta kotoisin. Sitten jos menee hyvin niin päädytään johonkin kahville. Viimeisimmän kanssa päädyttiinkin vielä kahvilan jälkeen ravintolaan (ei mikään fine dining) ja sitten minun luo, ja yhdessä ollaan vieläkin :)

No kyllä vitutututtaisi tulla jonkun naisen luo TOISEEN kaupunkiin ja nainen veisi maisemakävelylle ja se olisi siinä. Itsekeskeinen typerys olet!

Miksi oletat, että MINÄ olin se joka päätti lähteä kotiin heti kävelyn/kahvin jälkeen? :D Jos mies on lähdössä "juu soitellaan" mitä siinä pitäisi ruveta inttämään? Ja mitä sirkustemppuja yleensäkin odotat, jos on sovittu että mennään kävelylle ja näytän kaupunkia?

Anteeksi vaan, mutta minulle ei naisena ole koskaan tullut vastausta, että "juu soitellaan". Olisiko naisessa jotain erikoista, jos mies tulee kaukaa, kiertelee kaupunkia naisen mieliksi ja sanoo kävelyn päätteeksi, että juu soitellaan? Ei millään pahalla.

No hei, jos sitä miestä on just 10 km juoksukävelytetty ympäri ... Raahea (IS Suomen epäsuosituin kunta 2015), niin mitä muuta voi odottaa? Come on!  Siellä on todella raaka tuulikin, kun on merenrannalla. Helsinkipoitsun mu_ia paleltaa.

Eikö Helsinki sijaitse merenrannalla?;)

Eikä välttämättä naisessa ollut mitään vikaa, ehkä ei vaan kemiat kohdanneet tai miehelle iski norovirus tai ei vaan tiennyt mitä haki tai ei ehkä ollutkaan valmis mihinkään tapailuun/treffailuun ja tajusi sen vasta treffeillä jne...

Yhdessä keskustelussa oli, että mies tulisi 500 km päästä treffeille. Kukaan hullu ei tule treffeille niin kaukaa helsinkiläisen  takia. ;-) 

Aika monet meistä helsinkiläisistä ovat muualta muuttaneita. Ihan sama kai se on, meneekö Helsinkiin tapaamaan entistä lapualaista vai Seinäjoelle tapaamaan entistä lapualaista.

Unohtui tuo. Suurin osa pääkaupunkiseutulaisista lähinnä halveksii muualla Suomessa asuvia.

222/222 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! En ikinä kutsuisi miestä ensitreffeille huoltsikalle. Sitä paitsi asun isossa kauoungissa, missä on paljon valinnanvaraa kahviloissa ja ravintoloissa. Myöskään "lenkkitreffejä" talvella kylmällä ilmalla en ymmärrä, että miksi ne olisivat parempi vaihtoehto kuin tapaamine kahvilassa tai vaikka lounaalla. Tai toki jos on köyhä, niin varmaan silloni ei ole varaa käydä kahvilassa saati ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi