Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
TTA kirjoitti:
Hauskoja vastauksia ketjussa, osa lienee kirjoitettu tarkoituksella huumorimielellä ilman sen kummempia.
Enpä ole naista vielä huoltoasemalle treffeille pyytänyt, mutta ihan hyvä paikka varmasti olisi, en sitä epäile enkä treffeistä kieltäytyisi. Onhan moni kahvilakin ihan yhtä meluisa ja suhtkoht samoissa hinnoissakin kuin huoltoasemat, jos nyt lompakkoa haluaa tuijottaa. Tietysti, jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lähtee treffeille vaikka pyöräkellariin jouluaaton aamuna klo 7.00.
Vastaavasti vähemmän kiinnostavan keskivertosuomimiehen mahikset treffeille pääsyyn voi laskea tuntuvasti, jos sitä Virtasen Penan Essoa ehdottaa paikaksi. Ymmärrän tämän hyvin, jos asuu 5000–10000 asukkaan tai pienemmässä kunnassa. Ottamatta sen enempiä kantaa pienessä kunnassa asumiseen.
Kerran eräs daami ehdotti, että voidaankin hakea tosta ABC:ltä kahvit tms. mukaan ennen kuin mennään meille. Halusi siis jo ekalla kerralla tulla mun luo, mikä on harvinaista. Asuttiin lähekkäin ja suostuin. Mitään kummempaa ei kuitenkaan leffan katsomisen lisäksi tapahtunut eikä nähty enää. Tiedä sitten, johtuiko huoltoasemasta vai ei.
Olin kerran Wiklundin kahviossa treffeillä aikanaan itseäni nuoremman tyttösen kanssa, itse taisin olla jotain 25 ja tyttö jotain 20. Yllätyksenä siellä istui myös tämän treffikumppanin kaveri eli olinkin odottamattani treffeillä kahden pimun kanssa. Mielenkiintoinen ja hauska tilanne! Onneksi se kaveri siitä häipyi jonkun ajan päästä. Mitään kummempaa tästä tapailusta ei kuitenkaan tullut ja hyvä niin.
M30
Se kaveri oli turvasyistä, varmistamassa ettet ole sekopääraiskari ja kirvespaloittelija. Oon tehny ite saman palveluksen kaverille.
On todella töykeää tuoda ilmoittamatta treffeille mukaan ystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vitun vittu kun månsterin kommentit poistetaan koko ajan! SIIS: månsteri ei ymmärrä miksi joku haluaisi kamalan romanttiset ensitreffit ventovieraan kanssa. Sinkkuna månsteri itse ehdotti usein vain nopeaa ekaa tapaamista ihan-sama-missä, jotta näkisi onko mitään mahiksia jatkoon. Mahdollisilla toisilla treffeillä mies (kuka olikaan) sai sitten panostaa kunnolla ja viedä månsterin vaikka leffaan. Kynttiläillallinen vieraan miehen kanssa olisi vähintään helevetin kiusallinen, mutta leffa ja autoajelu toimii aina. Tietenkään kenen tahansa autoon ei pidä hypätä.
No vid_un vid_u, kertoo tyylistäsi. ;-)
Ei tavallisessa kahvilassakaan treffit nyt romanttiset ole (välttämättä; ympäristön puolesta siis), mutta ei ole kamala ympäristö kuten huoltoasemalla. Kuka pitää kynttiläillallisia kahvilassa? En ole ikinä nähnyt. Siellä sentäs on kuitenkin valoisaa ja saa poistua kun haluaa. Toisin kuin leffateatterissa, jossa on pimeää ja sinut on ahdistettu keskelle ihmismassaa, josta ei pääse edes pakenemaan, tai ainakaa lähtemän herättämättä suurta huomiota ja pahennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TTA kirjoitti:
Hauskoja vastauksia ketjussa, osa lienee kirjoitettu tarkoituksella huumorimielellä ilman sen kummempia.
Enpä ole naista vielä huoltoasemalle treffeille pyytänyt, mutta ihan hyvä paikka varmasti olisi, en sitä epäile enkä treffeistä kieltäytyisi. Onhan moni kahvilakin ihan yhtä meluisa ja suhtkoht samoissa hinnoissakin kuin huoltoasemat, jos nyt lompakkoa haluaa tuijottaa. Tietysti, jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lähtee treffeille vaikka pyöräkellariin jouluaaton aamuna klo 7.00.
Vastaavasti vähemmän kiinnostavan keskivertosuomimiehen mahikset treffeille pääsyyn voi laskea tuntuvasti, jos sitä Virtasen Penan Essoa ehdottaa paikaksi. Ymmärrän tämän hyvin, jos asuu 5000–10000 asukkaan tai pienemmässä kunnassa. Ottamatta sen enempiä kantaa pienessä kunnassa asumiseen.
Kerran eräs daami ehdotti, että voidaankin hakea tosta ABC:ltä kahvit tms. mukaan ennen kuin mennään meille. Halusi siis jo ekalla kerralla tulla mun luo, mikä on harvinaista. Asuttiin lähekkäin ja suostuin. Mitään kummempaa ei kuitenkaan leffan katsomisen lisäksi tapahtunut eikä nähty enää. Tiedä sitten, johtuiko huoltoasemasta vai ei.
Olin kerran Wiklundin kahviossa treffeillä aikanaan itseäni nuoremman tyttösen kanssa, itse taisin olla jotain 25 ja tyttö jotain 20. Yllätyksenä siellä istui myös tämän treffikumppanin kaveri eli olinkin odottamattani treffeillä kahden pimun kanssa. Mielenkiintoinen ja hauska tilanne! Onneksi se kaveri siitä häipyi jonkun ajan päästä. Mitään kummempaa tästä tapailusta ei kuitenkaan tullut ja hyvä niin.
M30
Se kaveri oli turvasyistä, varmistamassa ettet ole sekopääraiskari ja kirvespaloittelija. Oon tehny ite saman palveluksen kaverille.
On todella töykeää tuoda ilmoittamatta treffeille mukaan ystävänsä.
No eihän se tyttö treffeille varsinaisesti ollut; oli tarkistamassa tilanteen alussa. Lähti pois, kuten kirjoittaja kertoi. Tämä on aika tavanomaistakin itse asiassa. Usein ei vain, tai fiksumpaa toki on, että se turvasyistä oleva ei ilmaise läsnäoloaan eikä treffattu sitä kerro. Etenkin jos treffitkin on jossain metsän keskellä huoltsikalla ilalla myöhään - kuka sinne uskaltaa yksin lähteä?
Naisia syytetään aina itseä jos jotain tapahtuu. Pakkohan sitä on tehdä näitä turvajuttuja ja varmistuksia.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläessäni käynyt treffeillä huoltoasemalla, ai miksi joku miettii. No koska en ole asunut pienessä tuppukylässä, ei tarvitse. Toki foorumilla taas tehtiin hieno aasinsilta miesten haukkumiseen, naiset lempipuuhassaan, haukkumassa miehiä.
Älä nyt taas ota itseesi.
Tässä on monta tyteliäkin kertonut huoltoasemalle järjestämistään treffeistä. Monta naista sanonut huoltoasemia suosivansa.
Tekisi mieleni miltei sinua syyllistää naisvihasta, mutta yritän pitää kohteliasta käytöstä ja tasoa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuntisi oloani tippaakaan rennoksi ja vapautuneeksi huoltoasematreffeillä. Ajatuskin huvittaa ja vaivaannuttaa. Minä olisin raivannut kalenterista treffiajan, valinnut nättiä päällepantavaa ja vähän laittautunut...ja sitten Romeo ehdottaisi huoltoasemaa. Joo, ei olisi minun tyyppiä hän vaan saisi jatkaa sen kaipaamansa maanläheisen, rennon ja rempseän naisen etsintää. Minä nyt en ole sellainen muutenkaan.
Ajattelen, että treffeillä yritetään SEKÄ tutustua että antaa itsestä myönteinen vaikutelma. Tämä ei ole feikkiä, vaan sen ilmaisemista että vastapuoli vähän kiinnostaa henkilönä eikä liukuhihnatuotteena, ja että tapaaminen on edes vähän erityinen. Mies joka ei välitä tästä tai jonka mielestä huoltoasema antaa just sopivan kuvan...no match.
Mielenkiintoista miten ihmiset ovat erilaisia. Ihan asiallisesti sinä olet kirjoittanut ja jos tuo on se, miltä sinusta tuntuu niin mikäs siinä. Itse taas en ole ikänä tälläytynyt ja mekkoa tai hametta en päälleni laita, kun eivät kuitenkaan sovi, hyvä jos arkivaatteet sopivat nippa nappa päälleni, ellen joku kaunispäivä ala itse moisia tekemään. Minusta mies tuntuu feikiltä, jos yrittää pistää johonkin hienoon paikkaan treffejä, joista pitää heti maksaa maltaita ja suurinosa ajasta menee sitten istuessa ruuan äärellä nättinä ollessa. Itse tuntisin sen epämukavaksi enkä olisi oma itseni, kun en sellainen vapaa ajallanikaan olisi.
Sensijaan haluaisin tavata miehen ihan sellaisena kuin oikeasti on. Ihan sama missä julkisella paikalla. Vaikka hiestä märkänä salilla, lenkillä, kauppareissulla tai jossain missä tehtäisiin yhdessä jotain jännää. Jos kemiat toimii niin sitten suuniteltaisiin yhdessä sellasita tekemistä mistä molemmat tykkäisivät, vaikka lumilinnaa, eläintilaa tai vaikka jotain museota katsomaan.
Väität nyt ihan tosissasi, että hikinen mies virttyneissä lenkkivaatteissa (salin jälkeen) treffikumppanina on sinusta ok?
Sori, olen tosiaankin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Miten se koulutus estää sinua käymästä huoltoasemalla? Ai että sain hyvät naurut tästä :-)
Mikä vika huoltoasemassa on tapaamispaikkana? Monella paikkakunnalla asia on niin, että ei edes ole mitään muuta paikkaa, joka olisi säännöllisesti auki ja jossa voisi juoda kahvia. Eikö se tavattava ihminen ole paljon tärkeämpi, kuin se paikka?
Huoltoasema kertoo jo nimenä mikä paikka on. En tod halua olla jokuäijän äippä huoltaja jossa ukko käy huollattamassa myös ihmissuhteitaan niinkuin nainen olisi jokin esine. Ällöttää ajatuskin moisesta huoltotarpeesta. Sehän esineellistää naisen täysin. Jo pelkastään siksi on typerä junttimoka ehdottaa noita treffejä.
Puhumattakaan liiasta melusta ja jo valmiiksi täysin väliaikaisuuden tunnelmasta.
Ei ei ei. Jokin tunnelmaan sopivampi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ja ne koulutetut naiset liittyy sinuun miten?
Suurin osa suomalaisista asuu kuitenkin kaupungeissa. Siksi nämä huoltoasemakahvittelut ovat vain maaseudun juttuja.
Kaksinen ei ole itsetunto jos huoltiksella treffit. Tai jotain autolla ajelua. Voi hyvä luoja miehet! Mitähän jos vaikka hiukan oikeasti miettisitte?
Ukko käy ihan kuin huollattamassa itseään joo.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tuntisi oloani tippaakaan rennoksi ja vapautuneeksi huoltoasematreffeillä. Ajatuskin huvittaa ja vaivaannuttaa. Minä olisin raivannut kalenterista treffiajan, valinnut nättiä päällepantavaa ja vähän laittautunut...ja sitten Romeo ehdottaisi huoltoasemaa. Joo, ei olisi minun tyyppiä hän vaan saisi jatkaa sen kaipaamansa maanläheisen, rennon ja rempseän naisen etsintää. Minä nyt en ole sellainen muutenkaan.
Ajattelen, että treffeillä yritetään SEKÄ tutustua että antaa itsestä myönteinen vaikutelma. Tämä ei ole feikkiä, vaan sen ilmaisemista että vastapuoli vähän kiinnostaa henkilönä eikä liukuhihnatuotteena, ja että tapaaminen on edes vähän erityinen. Mies joka ei välitä tästä tai jonka mielestä huoltoasema antaa just sopivan kuvan...no match.
No joo, mutta kun katsot ap:n kielenkäyttöä, niin lienee parempi järjestää ensitreffit ABC:lle kuin johonkin tasokkaaseen paikkaan. On hieman noloa odotella aperitiivia kun ilma on sakeana vittuja ja saatanoita. Ap kuulostaa juuri tuollaiselta maanläheiseltä lenkkareissaan ja kamelinvarvas-juoksutrikoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos nainen on jo valmiiks niin kermap**se ettei pysty juomaan huoltoasemalla kahvia niin se indikoi melkosia ongelmia myös tulevaisuudessa.
Totta kai pystyy. Mutta jos miehen käsitys vaikutuksen tekemisestä naiseen on huoltoasemakahvit, niin eipä suhteen tulevaisuus kovin auvoiselta näytä.
Vaikutuksen tekeminen? Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus, jos haluaa tutustua toiseen? Minua ärsyttää teeskentelijät, jotka esittävät jotain, mikä paljastuu myöhemmin feikiksi. Pitää olla sellainen aito ja "tavis", niin voidaan lähteä treffeille toistekin.
Sama pätee naisiinkin. Mä olen törmännyt aika usein naisiin, joilla on ripset kuin Bresnevin kulmakarvat ja meikkiä kilokaupalla naamassa. Sitä hajuvettäkään ei tarvitsisi lorottaa litratolkulla, että kanssaihmiset aivastelee. Sit jos vielä kikatetaan joka jutulle kuin pikkutytöt, eipä miehenä tee mieli ehdottaa uusia treffejä. Muita älyttömyyksiä noiden tekoripsien ja hajuvesipilven lisäksi: 15 sentin korot, joilla on ilmeisesti pakko laukata jalat koukussa kuin ravihevosen sekä turvonneet huulet, joista en ala edes arvailla mitä niihin on työnnetty. Vaikka sisällä olis kultainen luonne, ei sitä huomaa ulkokuoren yliampuvuutta ihmetellessään. T. Opettajamies
En naisena itsekään lähtisi tuollaisten pintakiitäjien mukaan. Minulla on ystäviä, jotka ovat kahden kesken ihan mukavia, mutta kun aletaan jutella joidenkin miesten kanssa, alkavat hihitellä ja esittää blondia tukanväristä riippumatta. Ja tekoripset on lähes kaikilla ystävilläni, jopa päiväkodin lähihoitajalla. Ei se minua tietenkään häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Kaksinen ei ole itsetunto jos huoltiksella treffit. Tai jotain autolla ajelua. Voi hyvä luoja miehet! Mitähän jos vaikka hiukan oikeasti miettisitte?
Tai naiset myös! Minusta nainenkin voi panostaa treffeihin muutoinkin kuin vetämällä pellemeikit naamaan. Ehdottakaa joskus treffejä vaikka karting-radalle!
Samaa sanoisin leffassa käymisestä. Katsotaan vierekkäin jotain typerää leffaa, eihän siellä voi edes tutustua toiseen. Mieluummin vaikka sinne huoltoasemalle, jossa voi edes jutella.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista asuu kuitenkin kaupungeissa. Siksi nämä huoltoasemakahvittelut ovat vain maaseudun juttuja.
Tästä maasta löytyy ihan tuommoisia 80 000 asukkaankin kaupunkeja, joissa ne huoltoasemat ovat iltaisin ja viikonloppuisin ainoa vaihtoehto kahvitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Minun kiinnostukseni loppuisi heti, jos mies asuisi niin kaukana, että keskustaan tullakseen tarvitsee auton.
Multimiljardööri, joka asuu pää-asiassa Seychelleillä, mutta asunnot myös 16 muussa maassa (ei Suomessa) = ei kiinnostusta, koska asuu kaukana keskustasta
Koditon Reiska, joka asuu Kampin lastauslaiturin roskiksessa = kiinnostaa, koska asuu keskustassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai naiset myös! Minusta nainenkin voi panostaa treffeihin muutoinkin kuin vetämällä pellemeikit naamaan. Ehdottakaa joskus treffejä vaikka karting-radalle!
Eihän teitä naisia edes tunnista treffien jälkeen. Tositarina: olin parilla lasillisella kauniin ja fiksun oloisen naisen kanssa. Ajattelin treffien jälkeen, ettei taida olla tällaisen farkkuhousuisen isäihmisen tasoa. Eräänä päivänä menin autohuollossa katsomaan, kuka ulkona kiroaa mekaanikolle, kielenkäyttö oli törkeää. Siellä oli finninaamainen nainen raivopäissään kiljumasssa. Minut nähtyään huusi: "Ja sinäkään s**tanan m*lkku et edes soittanut." En soittanut, en, onnekseni.
En ole eläessäni käynyt treffeillä huoltoasemalla, ai miksi joku miettii. No koska en ole asunut pienessä tuppukylässä, ei tarvitse. Toki foorumilla taas tehtiin hieno aasinsilta miesten haukkumiseen, naiset lempipuuhassaan, haukkumassa miehiä.