Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffaajamies kirjoitti:
Aikoinaan tapasin yhden tällaisen "paremman" naisen.
Hän oli apulaisrehtori. Härregud kun hän veti herneen nenuliin kun erehdyin kutsumaan häntä vararehtoriksi.Tietenkin veti herneen nenäänsä, onhan apulaisrehtori pysyväisluonteisempi tehtävä huojennuuksineen, vararehtorin hommia painetaan otona.
"Tietenkin"? Kuinka helposti te niitä herneitä imppaatte?
Mietippä nyt itekki, sama kuin sanoisit lehtoria tuntiopettajaksi, koulunkäynninohjaajaa kouluavustajaksi, sairaanhoitajaa lähihoitajaksi, diplomi-insinööriä insinööriksi tai maisteria kandidaatiksi.
Jos joku sanoisi minua kandidaatiksi, niin varmaan korjaisin asian, mutta en mä siitä nyt hernettä nokkaan vetäisi 😀
Muru, juttu on siinä että sinusta silti sanottaisiin että "vedit herneen nokkaan" koska vaan huomautit. Se, otitko nokkiisi vai et on aina muiden tulkintaa ja sen perusteella sinua kohdellaan. Siitähän nämä väittelyt ylipäätään alkavatkin! Kun yksi sanoo mitään poikkipuolista, muut ovat heti raivoamassa että "VEDIT HERNEEN NOKKAAAAN" ja sitten kiistelläänkin siitä, vetäisivätkö muut vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ehdotapa jollekin stadilaiselle, että tavataan ABC:llä, olisi varmaan ihan äimän käkenä. Mikä, missä...
Onhan noita abc-kahviloita Käpylässä, Vuosaaressa ja Konalassa.
Ja kohta on ihan keskustassakin! Stockan konkurssin jälkeen paikalle avataan ABC.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos nainen on jo valmiiks niin kermap**se ettei pysty juomaan huoltoasemalla kahvia niin se indikoi melkosia ongelmia myös tulevaisuudessa.
Totta kai pystyy. Mutta jos miehen käsitys vaikutuksen tekemisestä naiseen on huoltoasemakahvit, niin eipä suhteen tulevaisuus kovin auvoiselta näytä.
Vaikutuksen tekeminen? Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus, jos haluaa tutustua toiseen? Minua ärsyttää teeskentelijät, jotka esittävät jotain, mikä paljastuu myöhemmin feikiksi. Pitää olla sellainen aito ja "tavis", niin voidaan lähteä treffeille toistekin.
Näin just!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos nainen on jo valmiiks niin kermap**se ettei pysty juomaan huoltoasemalla kahvia niin se indikoi melkosia ongelmia myös tulevaisuudessa.
Totta kai pystyy. Mutta jos miehen käsitys vaikutuksen tekemisestä naiseen on huoltoasemakahvit, niin eipä suhteen tulevaisuus kovin auvoiselta näytä.
Vaikutuksen tekeminen? Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus, jos haluaa tutustua toiseen? Minua ärsyttää teeskentelijät, jotka esittävät jotain, mikä paljastuu myöhemmin feikiksi. Pitää olla sellainen aito ja "tavis", niin voidaan lähteä treffeille toistekin.
Sama pätee naisiinkin. Mä olen törmännyt aika usein naisiin, joilla on ripset kuin Bresnevin kulmakarvat ja meikkiä kilokaupalla naamassa. Sitä hajuvettäkään ei tarvitsisi lorottaa litratolkulla, että kanssaihmiset aivastelee. Sit jos vielä kikatetaan joka jutulle kuin pikkutytöt, eipä miehenä tee mieli ehdottaa uusia treffejä. Muita älyttömyyksiä noiden tekoripsien ja hajuvesipilven lisäksi: 15 sentin korot, joilla on ilmeisesti pakko laukata jalat koukussa kuin ravihevosen sekä turvonneet huulet, joista en ala edes arvailla mitä niihin on työnnetty. Vaikka sisällä olis kultainen luonne, ei sitä huomaa ulkokuoren yliampuvuutta ihmetellessään. T. Opettajamies
Siitä vaan mies itselle. Sitten todennäköisesti pääsee aina hää- ja äitienpäivälounaallekin samaan paikkaan.
Ehdottaako joku oikeasti huoltsikkaa?
Miksi et ap itse sitten ehdota mieleisempiä treffipaikkoja. Ai niin anna kun arvaan: noudatat kieroutunutta femakkologiikkaa eli kutsuja maksaa ja siksi kutsujan täytyy olla aina mies. Viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee naisiinkin. Mä olen törmännyt aika usein naisiin, joilla on ripset kuin Bresnevin kulmakarvat ja meikkiä kilokaupalla naamassa. Sitä hajuvettäkään ei tarvitsisi lorottaa litratolkulla, että kanssaihmiset aivastelee. Sit jos vielä kikatetaan joka jutulle kuin pikkutytöt, eipä miehenä tee mieli ehdottaa uusia treffejä. Muita älyttömyyksiä noiden tekoripsien ja hajuvesipilven lisäksi: 15 sentin korot, joilla on ilmeisesti pakko laukata jalat koukussa kuin ravihevosen sekä turvonneet huulet, joista en ala edes arvailla mitä niihin on työnnetty. Vaikka sisällä olis kultainen luonne, ei sitä huomaa ulkokuoren yliampuvuutta ihmetellessään. T. Opettajamies
Ehdottomasti pätee molempiin suuntiin. Mutta päädytkö siis tuollaisten naisten kanssa treffeille asti, vaikka toivot jotain ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt hyvänen aika ole feikkiä tai esittämistä, jos haluaa tehdä tapaamisesta toiselle miellyttävän tai osoittaa, että on halunnut vähän panostaa tai nähdä vaivaa!
Maailma on näköjään mennyt vähän omituiseksi.
Absit ei taida olla huoltoasemia, vai oisiko joukossa muutama sellainenkin? Liikenneasemia taitavat olla.
Oikea huoltoasema olisi kyllä niin eksoottinen treffipaikka, että lähtisin. Olen tosin autoton, kaipaan laittoa ja huoltoa vain itselleni.
Oon viimeksi tavannut kavereita, tai ylipäätään ketään, huoltoasemalla joskus 15-vuotiaana asuessani pikkupaikkakunnalla bensalenkkarien ympäröimänä. Kuolisin varmaan nauruun, jos joku aikuinen mies ehdottaisi treffejä huoltoasemalle.
Meidän perheessämme "ulkona syöminen" tarkoitti huoltoasemaa. Kävin oikeassa ravintolassa varmaan vasta täysi-ikäisenä. Asuimme keskisuuressa kaupungissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pätee molempiin suuntiin. Mutta päädytkö siis tuollaisten naisten kanssa treffeille asti, vaikka toivot jotain ihan muuta?
Valitettavasti kyllä olen päätynyt. Viimeksi työkaveri järjesti tapaamisen, ja kuvaili naista urheilulliseksi ja rennoksi. Öhöm, siellä juuri havahduin tuijottamasta jättiripsiä ja törröttäviä huulia. Mietin, miksi ihminen yrittää tehdä vaikutusta epäaidolla ulkonäöllä ja kikattelulla. Ei oltu kylläkään abcilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt hyvänen aika ole feikkiä tai esittämistä, jos haluaa tehdä tapaamisesta toiselle miellyttävän tai osoittaa, että on halunnut vähän panostaa tai nähdä vaivaa!
On se todellakin feikkiä. Mennä vaikka johonkin hienostoravintolaan, ostaa ruusuja ja brassailla maksamalla lasku. Säälittävää yliyrittämistä. Ja jos joku mies ei yritä esittää mitään, leveile rahoilla tai kanna niitä ruusuja treffeille, se leimataan heti juntiksi ja torpataan lähestymisyritykset. Toiseen tutustumisessa ei tarvita mitään vaikutuksen tekemisen taitoja. Kolahtaa jos kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tämä koskee myös naisia? Eikun vaan kuumailmapallolentoja buukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tämä koskee myös naisia? Eikun vaan kuumailmapallolentoja buukkaamaan.
Yksikään nainen, jota minä olen tapaillut, ei ole järjestänyt erikoistreffejä tai panostanut erityisesti muutoin kuin ulkonäöllisesti, joten vastaisin omasta kokemuksestani, että vaivannäön oletetaan kuuluvan miehen tehtäviin.
T. Opettajamies
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka ehdottaisi tapaamista huoltoasemalla. Miksi sellaiseen pitäisi mennä? Kannattaa valita vaikka joku kiva kahvila tai sitten sopia tietty paikka, jonne kaikkien on helppo mennä kuten kirkon luona tai meillä Stockan kellon alla.
Itse en ole eläissäni edes nähnyt huoltoasemaa, jonka nimi on ABC. Missä niitä on?
:-)
Minkä ikäinen olet? Jos olet nuori, niin kannattaa terästäytyä, luultavasti tällainen juntti tulee jokatytölle ainakin kerran elämässä vastaan.
Minullekin meinaan on tullut. Olisi jopa vienyt minut syömään huoltoasemalle!
Minäkin kyllä ihmettelen, miksi?
Kyllä miesten pitäisi ymmärtää oma tasonsa ja jos yrittävät yli sen, niin kannattaako sitä junttiutta heti tuoda esille?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan törmännyt ihmiseen, joka ehdottaisi tapaamista huoltoasemalla. Miksi sellaiseen pitäisi mennä? Kannattaa valita vaikka joku kiva kahvila tai sitten sopia tietty paikka, jonne kaikkien on helppo mennä kuten kirkon luona tai meillä Stockan kellon alla.
Itse en ole eläissäni edes nähnyt huoltoasemaa, jonka nimi on ABC. Missä niitä on?
Taka-Töölössä Manskulla on esim. yksi.
Teboilihan on aika eksoottinen paikka mennä treffeille.