Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!
Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absitreffien ehdottaminen kertoisivat kyllä miehestä jo niin paljon, että tuskin tarvitsisi edes nähdä todetakseen, että meillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ja arvot. Tuon perusteella voi olettaa, että:
- mies suosii ketjuravintoloita pienten, persoonallisten paikkojen sijaan- ei käytä julkisia, ajaa kaikkialle autolla- ei ole kovin kiinnostunut ruoan/kahvin mausta ja laadusta tai vaihtelevuudesta- pitää enemmän tutusta ja turvallisesta kuin kokeilee uutta- asuu kaukana keskustasta tai jopa maalla- mielikuvitukseton- ei ymmärrä romantiikasta mitäänNuo kaikki kohdat sopivat minuun, olen kyllä nainen. Olenko nyt mielestäsi ihan kelvoton ihminen? Kuitenkin olen ihan työssäkäyvä, lähes raitis, parisuhteessa uskollinen, elämänmyönteinen ihminen. Mutta ei, kun olen mielikuvitukseton ja asun maalla, niin olen ihan surkea tapaus mielestäsi, niinkö? :D
En sanonut että huonompi. Vain liian erilainen kuin minä.
No mikset sitten vain sanonut, että erilainen kuin sinä? Kun yleisellä tasolla keskustellaan, niin tuntuu kyllä, että tuollaisten ominaisuuksien luettelemisen tarkoitus on nimenomaan selittää yleisellä tasolla, miksi tästä ihmisestä tulee huono vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea käytetään sanaa "huoltsikka"? En ole koskaan ennen kuullut.
Eteläpohojalaasena ainaki tunnistan sanan. Siskoo oli joskus kesätöiski Väsyläs (Uni-on).
Minä en kyllä tuntisi oloani tippaakaan rennoksi ja vapautuneeksi huoltoasematreffeillä. Ajatuskin huvittaa ja vaivaannuttaa. Minä olisin raivannut kalenterista treffiajan, valinnut nättiä päällepantavaa ja vähän laittautunut...ja sitten Romeo ehdottaisi huoltoasemaa. Joo, ei olisi minun tyyppiä hän vaan saisi jatkaa sen kaipaamansa maanläheisen, rennon ja rempseän naisen etsintää. Minä nyt en ole sellainen muutenkaan.
Ajattelen, että treffeillä yritetään SEKÄ tutustua että antaa itsestä myönteinen vaikutelma. Tämä ei ole feikkiä, vaan sen ilmaisemista että vastapuoli vähän kiinnostaa henkilönä eikä liukuhihnatuotteena, ja että tapaaminen on edes vähän erityinen. Mies joka ei välitä tästä tai jonka mielestä huoltoasema antaa just sopivan kuvan...no match.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo "huoltoasemakahvi". Miksi joku yleensä lähtisi kahville huoltoasemalle, nykyään on ihania kahviloita ihan joka paikkakunnan keskustassa.
Ei ap:kään mistään kahvista puhunut. Ei vaan tykännyt tavata huoltoasemalla. Mikä vika kylmäasemassa?
Jyväskylässä voi aina vetää paremmaksi. Keskustassa on Paskashelli. Se on siis entisen huoltoaseman parkkipaikka, jossa nykynuoriso käy tapaamassa p_illuralliajoissaan; kääntöpaikka. Hannikaisenkadulla radanvarressa. Sopii myös niille, jotka treffir_ _ skaa.
Tasokkaampi väki voi sitten ikkunasta katsella wh - - tr _sh menoa vastapäisestä kahvilasta, joka on retro ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo "huoltoasemakahvi". Miksi joku yleensä lähtisi kahville huoltoasemalle, nykyään on ihania kahviloita ihan joka paikkakunnan keskustassa.
Keskustan kahviloihin ei pääse autolla koska ei ole parkkitilaa.
Miksi sinne pitäisi autolla mennä? Jos et asu kävelyetäisyydellä, niin tule julkisilla. Jos Kuopiossa sovitaan treffit vaikka kauppahallin kahvilaan, niin voihan sen auton jättää toriparkkiin, jos asut maalla.
Treffit paikkaan jossa on sähköauton latausmahdollisuus, en pääse muuten esittelemään Teslaani.
t.mies
Lopputulos on tavallaan sama juttu kuin monen muunkin miehen kanssa: aina kun pitäisi panohommiin olla joku kaveriksi, niin mies on "tankkaamassa".
Hauskoja vastauksia ketjussa, osa lienee kirjoitettu tarkoituksella huumorimielellä ilman sen kummempia.
Enpä ole naista vielä huoltoasemalle treffeille pyytänyt, mutta ihan hyvä paikka varmasti olisi, en sitä epäile enkä treffeistä kieltäytyisi. Onhan moni kahvilakin ihan yhtä meluisa ja suhtkoht samoissa hinnoissakin kuin huoltoasemat, jos nyt lompakkoa haluaa tuijottaa. Tietysti, jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lähtee treffeille vaikka pyöräkellariin jouluaaton aamuna klo 7.00.
Vastaavasti vähemmän kiinnostavan keskivertosuomimiehen mahikset treffeille pääsyyn voi laskea tuntuvasti, jos sitä Virtasen Penan Essoa ehdottaa paikaksi. Ymmärrän tämän hyvin, jos asuu 5000–10000 asukkaan tai pienemmässä kunnassa. Ottamatta sen enempiä kantaa pienessä kunnassa asumiseen.
Kerran eräs daami ehdotti, että voidaankin hakea tosta ABC:ltä kahvit tms. mukaan ennen kuin mennään meille. Halusi siis jo ekalla kerralla tulla mun luo, mikä on harvinaista. Asuttiin lähekkäin ja suostuin. Mitään kummempaa ei kuitenkaan leffan katsomisen lisäksi tapahtunut eikä nähty enää. Tiedä sitten, johtuiko huoltoasemasta vai ei.
Olin kerran Wiklundin kahviossa treffeillä aikanaan itseäni nuoremman tyttösen kanssa, itse taisin olla jotain 25 ja tyttö jotain 20. Yllätyksenä siellä istui myös tämän treffikumppanin kaveri eli olinkin odottamattani treffeillä kahden pimun kanssa. Mielenkiintoinen ja hauska tilanne! Onneksi se kaveri siitä häipyi jonkun ajan päästä. Mitään kummempaa tästä tapailusta ei kuitenkaan tullut ja hyvä niin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Itse asun pienhkössä kaupungissa. Jos haluaa mennä treffeille illalla, tai iltapäivällä myöhemmin, sunnuntaina jne. niin täällä kyllä on aika harva kahvila silloin auki.
Ei sen "huoltoaseman" nykyään tarvitse merkitä mitään nuhruista bensalla ja öljylle haisevaa paikkaa, tai mitään "Emilia Vilenin" kahvilaa (vois olla kylläkin ihan hauska paikka. D).
ABC, Shell, yms. kahvilat ovat ihan viihtyisiä ja "tasokkaita" tavalliselle tallaajalle.
Siinä on sekin hyvä puoli, että on luontevampaa: jos se treffikaveri on kovin huono keksimään juttua tai muuten tulee pönotystunnelma, niin pienessä kahvilassa se vielä korostuu.
Ja "ABC-kahvilasta" voi poistua luonnollisemmin, jos katsoo, että ei löydy yhteistä säveltä.
Voi vaikka keksiä mennä ostamaan bensaa, tai, että jatkankin tästä matkaani kun samalla menen moikkaamaan äitiä/veljeä/kaveria yms.
(tosikot nyt ymmärtäkää että tämä on pakokeino, älkää nyt alkako jankata, että kun mulla ei ole sitä äitiä/veljeä/kaveria minne mennä).
Treffipaikan soveltuvuuss riippuu paljon siis huoltoasemakahvilan tasosta ja paikasta.
Huvittaa nämä Stockkan edessä yms. ehdotukset: ikävä kylläjoudun teille ilmoittamaan: ihmiset joutuvat asumaan muuallakin kuin Hesassa, ja sielläkin saatttaa olla ihan mukavaa elämää.
Stockan kello taisi olla sarkasmia. ;-)
Kyllä huoltoasema on aina tyylitön. Mutta onneksi on näissäkin ihmisissä sekä naisia että miehiä - saavat toisensa.
Eri asiahan on, jos matkalla jostakin jonnekin pysähtyy kahville huoltoasemalle, siihenhän ne on tarkoitettu. Mutta treffipaikkana se on junttia.
TTA kirjoitti:
Hauskoja vastauksia ketjussa, osa lienee kirjoitettu tarkoituksella huumorimielellä ilman sen kummempia.
Enpä ole naista vielä huoltoasemalle treffeille pyytänyt, mutta ihan hyvä paikka varmasti olisi, en sitä epäile enkä treffeistä kieltäytyisi. Onhan moni kahvilakin ihan yhtä meluisa ja suhtkoht samoissa hinnoissakin kuin huoltoasemat, jos nyt lompakkoa haluaa tuijottaa. Tietysti, jos mies on tarpeeksi kiinnostava, niin nainen lähtee treffeille vaikka pyöräkellariin jouluaaton aamuna klo 7.00.
Vastaavasti vähemmän kiinnostavan keskivertosuomimiehen mahikset treffeille pääsyyn voi laskea tuntuvasti, jos sitä Virtasen Penan Essoa ehdottaa paikaksi. Ymmärrän tämän hyvin, jos asuu 5000–10000 asukkaan tai pienemmässä kunnassa. Ottamatta sen enempiä kantaa pienessä kunnassa asumiseen.
Kerran eräs daami ehdotti, että voidaankin hakea tosta ABC:ltä kahvit tms. mukaan ennen kuin mennään meille. Halusi siis jo ekalla kerralla tulla mun luo, mikä on harvinaista. Asuttiin lähekkäin ja suostuin. Mitään kummempaa ei kuitenkaan leffan katsomisen lisäksi tapahtunut eikä nähty enää. Tiedä sitten, johtuiko huoltoasemasta vai ei.
Olin kerran Wiklundin kahviossa treffeillä aikanaan itseäni nuoremman tyttösen kanssa, itse taisin olla jotain 25 ja tyttö jotain 20. Yllätyksenä siellä istui myös tämän treffikumppanin kaveri eli olinkin odottamattani treffeillä kahden pimun kanssa. Mielenkiintoinen ja hauska tilanne! Onneksi se kaveri siitä häipyi jonkun ajan päästä. Mitään kummempaa tästä tapailusta ei kuitenkaan tullut ja hyvä niin.
M30
Tosiaan, jos oikein jumalattoman ihana herkkupala on, niin melko moni tyttö tosiaa pyöräilee sen 15 km perähikiän huoltsikalle. Mutta tämä on vain tapaus, että tietää jo, että se mies on tooooooodella upea ja sen tosiaan haluaa. ;-)
Poikkeus vahvistaa säännön. Upeassakin miehessä voi sormien läpi katsoa yhden vian.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa menin avomieheni kanssa ensitreffeillämme huoltoasemalle kahville. Tosin siitä syystä, että tulimme yöllä elokuvista ja muut paikat eivät olleet enää auki, mutta eipä se kirkkaassa päivänvalossakaan olisi ollut paha. Seuran perässä minä sinne menin, väliäkös sillä missä oltiin höpöttämässä.
Teidän treffit oli elokuvissa. Jompikumpi pyysi elokuviin. Jatkoilla menitte hakemaan kahvia ja juttelemaan - ja vain huoltoasema oli auki. Trefffipyyntö ei ollut huoltoasemalle, ja treffit olisi voineet loppuakin elokuvaan.
Täällä "maalla" D D D tosiaan on ihan yleistä mennä syömään vaikkapa sunnuntaina erääseen isoon "huoltoaseman" buffet-ruokailuun.
Paikka on ihan maanlaajuisestikin tunnettu, sen yhteydessä on tankkauspiste, K-market yms.
Monta kertaa on rennompaa mennä sinne kuin pynttäytyä ja jonottaa johonkin "fiiniin" paikkaan.
Ei tarkoita silti epäsiisteyttä, mutta sellasta normisunnuntai-pukeutumista.
Ei siinä ole mitään naurettavaa tai junttimaisuutta, ainakaan mun mielestä.
Samoin olen ollut (nainen) treffeillä siellä, on paljon helpompaa "katsastaa" mies ja todeta jatkuuku juttu vai oliko se siinä.
Olen itse sen verran kyyninnen miehiin, että ei joka miehen takia, joka ehdottaa treffejä kannata olla kuitenkaan liikoja odotusarvoja, vaikka ihan OK:lta vaikuttaisikin.
Olen itse nopea päättäjä: jos tuntuu, ettei nappaa, niin en sitten jaksa alkaa enempään tapailemisiin, miksi sitten nähdä vaivaa heti alussa isompiin kiemuroihin. Enemmän kyllä sitten jaksan "vaivautua" jatkossa, jos mies on kehityskelpoinen tai jo alkujaan passeli.
Ja mulla ei ole vaikeuksia "raivata" tilaa sieltä kalenterista esim. puolen tunnin kahvittelulle. D D D
Onko jonkun kauppakeskuksen kahvila nyt paljoa sen hienompi kuin huoltoasema? Kai muuten maksat itse kahvisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutuksen tekeminen? Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus, jos haluaa tutustua toiseen? Minua ärsyttää teeskentelijät, jotka esittävät jotain, mikä paljastuu myöhemmin feikiksi. Pitää olla sellainen aito ja "tavis", niin voidaan lähteä treffeille toistekin.
Eihän se nyt hyvänen aika ole feikkiä tai esittämistä, jos haluaa tehdä tapaamisesta toiselle miellyttävän tai osoittaa, että on halunnut vähän panostaa tai nähdä vaivaa!
Maailma on näköjään mennyt vähän omituiseksi.
Kerrotko itse, kuinka olet yrittänyt tehdä vaikutusta, niin arvostellaan, onko omituista vai ei...
Vierailija kirjoitti:
Treffit on kätevä sopia huoltoasemalle, voi kätevästi tankata auton tai jopa pesettää sen samalla. Kahvitkin voi ryypätä samalla ja jopa tarjota trffikumppanillekin. Jos on tarkoitus tarjota romanttinen illallinen, niin sitäkin löytyy hampurilaisten, einespihvien ja ranskalaisten tai höyrymakkaran muodossa. Pitää vain osata valita huoltoasema oikein. Samalla reissulla voi hankkia esim. lasinpesunestettä jne. Parempaa treffipaikka kuin huoltoasema ei olekaan. Tulee iskettyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
HAH HAH HAH, päivän paras kommentti argumentointineen. Oisitpa ystäväpiirissäni!
Se on jännää, että osa ihmisistä ajattelee, että "ihmiset pysähtyy ohiajaessaan huoltoasemalle", siis pelkästään.
Meilläpäin on ihan yleistä, että sinne, jo aiemmin mainitsemalleni isolle "huoltikselle", jossa on siis muutakin kuin se huoltis, mennään kahville, syömään, tapaamaan tuttuja, ostamaan ruokaa marketista yms. Ylipäätään viettämään myös vapaa-aikaa.
Tässä ei siis ole mitään "huoltoasemaa autojen huoltoon" vaan tankit ulkona ja vain se tiski, jolle käydään maksamassa, ei mitään muuta huoltoasemahärdelliä.
Jos ei olis autoa itsellä, niin edes ei välttämättä kiinnittäis niihin tankkeihin huomiota.
Minusta nyt tuntuu, että ihmiset sekoittaa mielessään sen perinteisen huoltoaseman, missä korjattiin autoja, ovet oli sinne kahvilaan auki. Kolina, pauke, korjausmiesten puhe ja hajut tunki sinne kahvilaan. Korjausmiehet meni ja tuli haalareissaan ees taas.
Tän ymmärrän, ettei sellaseen treffeille.
Tässä on kyse nyt kahdesta eri versiosta "huoltoasemia", jota jotkut ihmiset ei nyt halua "ymmärtää". (tekohienouttaan ja itsenä fiksummiksi luullessaan)
Kyllä meillä siellä istuu ihan tohtorit ja maisteritkin aikaansa viettämässä ja tuttuja tapaamassa, eivätkä yhtään sitä häpeä.
Jos mies kieltäytyisi naisen kutsusta vain siksi, että treffipaikaksi ehdotettu ABC-asemaa, mies saisi aika paljon paskaa niskaansa. Vaikka huoltoasematreffit vitutututtaisivat kuinka. Naiset ovat kaksinaismoralisteja.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen, jota minä olen tapaillut, ei ole järjestänyt erikoistreffejä tai panostanut erityisesti muutoin kuin ulkonäöllisesti, joten vastaisin omasta kokemuksestani, että vaivannäön oletetaan kuuluvan miehen tehtäviin.
T. Opettajamies
Newsflash: monet naiset käyttävät ennen treffejä aika paljon aikaa ja ajatusta siihen, että näyttäisivät hyvältä ja tekisivät vaikutuksen. Sekin on vaivannäköä ja toisen huomioimista.
Ei tarvita kuumailmapallolentoja vaan tunne siitä, että mies on tutustumisvaiheessa kuunnellut, mitä nainen sanoo ja mistä tykkää. Tai jos toista ei vielä hyvin tunne, niin ainakin voi valikoida treffeille jonkin viihtyisän paikan eikä mitään arkista huoltoasemaa. Sellaisella saa toisen tuntemaan olonsa spesiaaliksi, mikä on aina mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä "maalla" D D D tosiaan on ihan yleistä mennä syömään vaikkapa sunnuntaina erääseen isoon "huoltoaseman" buffet-ruokailuun.
Paikka on ihan maanlaajuisestikin tunnettu, sen yhteydessä on tankkauspiste, K-market yms.
Monta kertaa on rennompaa mennä sinne kuin pynttäytyä ja jonottaa johonkin "fiiniin" paikkaan.
Ei tarkoita silti epäsiisteyttä, mutta sellasta normisunnuntai-pukeutumista.
Ei siinä ole mitään naurettavaa tai junttimaisuutta, ainakaan mun mielestä.
Samoin olen ollut (nainen) treffeillä siellä, on paljon helpompaa "katsastaa" mies ja todeta jatkuuku juttu vai oliko se siinä.
Olen itse sen verran kyyninnen miehiin, että ei joka miehen takia, joka ehdottaa treffejä kannata olla kuitenkaan liikoja odotusarvoja, vaikka ihan OK:lta vaikuttaisikin.
Olen itse nopea päättäjä: jos tuntuu, ettei nappaa, niin en sitten jaksa alkaa enempään tapailemisiin, miksi sitten nähdä vaivaa heti alussa isompiin kiemuroihin. Enemmän kyllä sitten jaksan "vaivautua" jatkossa, jos mies on kehityskelpoinen tai jo alkujaan passeli.
Ja mulla ei ole vaikeuksia "raivata" tilaa sieltä kalenterista esim. puolen tunnin kahvittelulle. D D D
Ne akateemiset naiset joiden kanssa olen käynyt treffeillä ovat tulleet paikalle hupparissa , farkuissa ja likaisissa tennareissa/varvastossuissa.
Mut vois kutsua treffeille läheiselle ABC:lle. Käyn siellä muutenkin paljon, mm. autoa huoltamassa ja ruokakaupassa kun se on aina auki. Olen myös reipas ja rempseä, käytännöllinen. Mutta en kelpaa treffeille, kun miehet haluavat tavata näitä vaikeita nirppanokkia, pihtareita ja draamakuningattaria.
Vierailija kirjoitti:
Mut vois kutsua treffeille läheiselle ABC:lle. Käyn siellä muutenkin paljon, mm. autoa huoltamassa ja ruokakaupassa kun se on aina auki. Olen myös reipas ja rempseä, käytännöllinen. Mutta en kelpaa treffeille, kun miehet haluavat tavata näitä vaikeita nirppanokkia, pihtareita ja draamakuningattaria.
Taidat olla näitä "käytännön ihmisiä" eli et liian fiksu. Teet varmaan jotain miehistä työtä. Onko sulla tatuointeja?
Niinpä. TIedän ihmisiä, jotka vievät äidin äitienpäivälounaalle tai -päivälliselle huoltoasemalle. Niitä on siellä sadoittain.