Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!

Vierailija
15.04.2017 |

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Kommentit (222)

Vierailija
81/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei omista autoa, kuten esim. minä, ni en kyllä mihinkään ABC:lle suostuis lähtemään. Ihme, kun ei kylmäasemalle.

Päivän naurut. Ajattele, kun nainen pyöräilee hiukset liimaantuneena pyöräilykypärän alle 15 km sinne perähikiän ABC:lle ensitreffeille.

Vierailija
82/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ajokorttia, eikä näin ollen tietysti autoakaan, enkä juo myöskään kahvia tai teetä. Jos mies ehdottaa treffejä ABC:lle, niin emme ilmeisesti ole ehtineet tutustua niin paljon, että olisi mitään syytä lähteä treffeille. Jos taasen em. asioista huolimatta ehdottaa ABC:tä, ei silloinkaan ole syytä lähteä treffeille, koska ukkoa ei näemmä kiinnosta tilanteeni.

Mä en ole ikinä käynyt treffeillä, enkä osaa äkkiseltään yhtään sanoa, mihin haluaisin mennä. Joku rauhallinen kävelylenkki kaupungin kaduilla olis varmaan paras. Kävellessä ei tarvitse katsoa toista koko ajan kuten kahvilapöydän ääressä ja auttaa siten rentoutumaan. Sitten, jos kuljeskelu olis mukavaa, voisi päätyä johonkin kahvilaan tai ravintolaan.

Mä olen aina ruvennut suoraan suhteeseen elämäni miehien kanssa, niin en ole oppinut tätä treffailuhommaa ollenkaan. Nyt on edellisen suhteen päättymisestä aikaa jo 12 vuotta, enkä osaisi kyllä nykymarkkinoilla toimia lainkaan. Onneksi ei ole intressejäkään, niin ei tarvi ahdistua asiasta. Uskon, että jos joku oikea vielä tulee, niin se on sitten niin helppoa, ettei tarvitse miettiä treffipaikkoja tms.

Nyt puhutaan treffeistä, ei naimisiinmenosta. Treffeillehän mennään tutustumaan. En minä ole kyllä tiennyt kuin yhdestä treffikumppanistani etukäteen, että hän ei juonut kahvia vaan teetä.

Jos mies ehdottaa treffejä huoltoasemalle ja minä sanon, että mulla ei ole autoa, enkä juo kahvia tai teetä ja mies sanoo, että ei se mitään, voidaan me silti tavata ABC:llä, niin silloin en koe tarpeelliseksi lähteä treffeille.

Vaikka en kyllä lähtisi treffeille sellaisen ihmisen kanssa, josta en tietäisi muuta kuin että juo kahvin sijaan teetä. Minä haluan tutustua etukäteen sen verran, että tiedän kiinnostaako ko. tyyppi ollenkaan. Olisi ihan hirveää tavata aivan ventovieras, josta heti ensi minuuteiusta kävisi ilmi, että nou nou. Miksi turhaan hukata kummankaan aikaa. Puhuu muutaman kerran vaikka puhelimessa ennen kuin treffaa, niin on jonkinlainen käsitys ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun pienhkössä kaupungissa. Jos haluaa mennä treffeille illalla, tai iltapäivällä myöhemmin, sunnuntaina jne. niin täällä kyllä on aika harva kahvila silloin auki.

Ei sen "huoltoaseman" nykyään tarvitse merkitä mitään nuhruista bensalla ja öljylle haisevaa paikkaa, tai mitään "Emilia Vilenin" kahvilaa (vois olla kylläkin ihan hauska paikka. D).

ABC, Shell,  yms. kahvilat ovat ihan viihtyisiä ja "tasokkaita" tavalliselle tallaajalle.

Siinä on sekin hyvä puoli, että on luontevampaa: jos se treffikaveri on kovin huono keksimään juttua tai muuten tulee pönotystunnelma, niin pienessä kahvilassa se vielä korostuu.

Ja "ABC-kahvilasta" voi poistua luonnollisemmin, jos katsoo, että ei löydy yhteistä säveltä.

Voi vaikka keksiä mennä ostamaan bensaa, tai, että jatkankin tästä matkaani kun samalla menen moikkaamaan äitiä/veljeä/kaveria yms.

(tosikot nyt ymmärtäkää että tämä on pakokeino, älkää nyt alkako jankata, että kun mulla ei ole sitä äitiä/veljeä/kaveria minne mennä).

Treffipaikan soveltuvuuss riippuu paljon siis huoltoasemakahvilan tasosta ja paikasta.

Huvittaa nämä Stockkan edessä yms. ehdotukset: ikävä kylläjoudun teille ilmoittamaan: ihmiset joutuvat asumaan muuallakin kuin Hesassa, ja sielläkin saatttaa olla ihan mukavaa elämää.

Vierailija
84/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

no musta toi ei kyllä ole mitenkään koulutukseen sidottu asia. Ei se ole naisen koulutustasosta kiinni, huoltsikka ei vaan kertakaikkiaan ole mikään treffipaikka.

Nuo peräkamarinpojat vaan taitaa keskittää kaiken sosiaalisen elämänsä sinne. Muistan tapauksen eräältä äitienpäivältä, kun olimme itse lähdössä tervehtimään omaa äitiäni. Pysähdyimme oman kaupunkimme huoltoasemalla tankkaamaan ja päätimme myös juoda kahvit. Huoltisikan kahvilaravintolassa oli mies (joka on ns. naamatuttu ja jonka tiedän sinkuksi) äitinsä kanssa. Tämä kaveri oli tuonut äitinsä huoltoasemalle äitienpäivälounaalle ja vieläpä niin, että vain mamma söi! Poika istuskeli siinä vieressä lippalakki kourassa, hermostuneeen oloisena pöytää sormillaan rummuttaen. Kun äiti oli saanut viimeisen haarukallisen suuhunsa, ponkaistiin välittömästi ylös ja lähdettiin. Se oli siinä. Velvollisuus täytetty. Ei kahvia, ei mitään muuta. Olen nähnyt tämän kaverin myöhemminkin silloin tällöin. Ja kyllä, hän on edelleen sinkku.

Minä olin 1999 treffeillä miehen kanssa Rossossa, ja hän ei syönyt mitään. Pihi poika maalta. Tilasi kahvit (jotka tuli pannussa pöytään). Jos lähden ruokapaikkaan, syön siellä. Sama ilmiö kävi silloin, että treffikaveri naputteli sormilla pöytään, kun otin pääruuan ja vielä jälkkäriäkin. Ihmettelin kovasti, kun hän pyysi vielä toistekin treffeille. En muista, tavattiinko vielä, tuskin.

Vierailija
85/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: kun asuu pienemmällä paikkakunnalla, niin mulla on oletuksena, että suurinpiirtein jokaisella itsenäisellä naisella on auto (ja ajokortti).

Joten se muuataman kilometrin ajelu ei ole ongelma ainakaan mulle.

Helsingissä aisia on ehkä eri.

Olen samaa mieltä myös siitä, että pinenpaikkakunna epäkohta on juuri se,e ttä ihmiset tuntee toisensa. Ja kyllä: puhe kuuluu, vaikka niitä näitä juttelisikin.

Jos ei halua "tehrä numeroo", niin itsellekin on helpointa tavata ensin jossain suuremmassa kahvilassa. Jos juttu jää siihen ensimmäiseen tapaamiseen, niin oli vaan ohimenevä tapaaminen.

Vierailija
86/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipaikan pitää olla mukava, muttei liian hulppee, ettei ympäristö varasta huomiota vuorovaikutukselta ja tutustumiselta. Mä menisin mieluummin ABC:lle kuin kalliiseen ravintolaan, vaikka mieluiten istuisin kyllä kahvilla ihan vaan kotona (ja joisin just sellaista kahvia, josta itse tykkään).

Vierailija
87/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä: kun asuu pienemmällä paikkakunnalla, niin mulla on oletuksena, että suurinpiirtein jokaisella itsenäisellä naisella on auto (ja ajokortti).

Joten se muuataman kilometrin ajelu ei ole ongelma ainakaan mulle.

Helsingissä aisia on ehkä eri.

Olen samaa mieltä myös siitä, että pinenpaikkakunna epäkohta on juuri se,e ttä ihmiset tuntee toisensa. Ja kyllä: puhe kuuluu, vaikka niitä näitä juttelisikin.

Jos ei halua "tehrä numeroo", niin itsellekin on helpointa tavata ensin jossain suuremmassa kahvilassa. Jos juttu jää siihen ensimmäiseen tapaamiseen, niin oli vaan ohimenevä tapaaminen.

Riippuu ikäluokasta. Harvalla 18-25-vuotiaalla naisella on oma auto edes täällä Seinäjoella. Kyseessä pieni kaupunki, jossa palvelut helposti saatavilla.

Vierailija
88/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffipaikan pitää olla mukava, muttei liian hulppee, ettei ympäristö varasta huomiota vuorovaikutukselta ja tutustumiselta. Mä menisin mieluummin ABC:lle kuin kalliiseen ravintolaan, vaikka mieluiten istuisin kyllä kahvilla ihan vaan kotona (ja joisin just sellaista kahvia, josta itse tykkään).

Minä en ikimaailmassa sopisi ensitreffejä omaan tai toisen kotiin, vaan julkiselle paikalle.

Vierailija
89/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta huoltoasema on jotenkin sottainen paikka. Rekkamiehet istuu siellä hikisinä ja lapsiperheet käy pitämässä meteliä. Näin karrikoiden.

Treffeille on kiva edes vähän laittautua. Mitään juhlakuosia en tarkoita, mutta kuitenkin pientä viilausta. Mieheltä odotan myös siistiä olemusta; ei esim. verkkareita. Tuntuisi typerältä mennä sitten johonkin huoltoasemalle. Ymmärrän sen ainoastaan jossain todella pienillä paikkakunnilla. Kasvukeskuksissa en ymmärrä.

Vierailija
90/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikimaailmassa sopisi ensitreffejä omaan tai toisen kotiin, vaan julkiselle paikalle.

Tää nyt riippuu täysin siitä, kuinka tuntemattomien ihmisten kanssa sopii treffejä.

Vierailija
91/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa menin avomieheni kanssa ensitreffeillämme huoltoasemalle kahville. Tosin siitä syystä, että tulimme yöllä elokuvista ja muut paikat eivät olleet enää auki, mutta eipä se kirkkaassa päivänvalossakaan olisi ollut paha. Seuran perässä minä sinne menin, väliäkös sillä missä oltiin höpöttämässä.

Vierailija
92/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo tunnen ihmisen paremmin ennestään, niin silloin voi tietysti mennä muuallekin kuin huoltsikkaan.

Mutta ensitreffit tai treffit melko tuntemattoman kanssa on sellaset, että jos kovin pynttäydyn ja odotan tunnelmallista tapaamista ja sitten ns. viiden minuutin kuluttua huomaan, että ei tuu mitään, niin paljon helpompaa, kummallekin, on ensin mennä jonnekin ei niin intiimiin paikkaan - tottakai siisti pukeutuminen kummallakin silti, muttei välttämättä mitää erityistä laittautumista.

Ne "tunnelmatreffit" on sitten asia erikseen ja silloin tuskin nämä huoltsikkatreffit jäävätkään pysyväksi paikaksi. :-)

Vaikka olisikin välillä mukava sinnekin poiketa.

Vierailija
93/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos nainen on jo valmiiks niin kermap**se ettei pysty juomaan huoltoasemalla kahvia niin se indikoi melkosia ongelmia myös tulevaisuudessa.

Totta kai pystyy. Mutta jos miehen käsitys vaikutuksen tekemisestä naiseen on huoltoasemakahvit, niin eipä suhteen tulevaisuus kovin auvoiselta näytä.

Vierailija
94/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea käytetään sanaa "huoltsikka"? En ole koskaan ennen kuullut.

Vierailija
95/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö huoltoasemalle julkisilla, vai miten tämmönen autoton sinne pääsee?

Ei voi puhua kovinkaan edullisista treffeistä jos taksilla pitää tulla. Pyöräilykin on kylmää touhua vielä tähän aikaan vuodesta.

Minä olen autoton ja ajokortiton ja hyvin pääsen huoltoasemalle (Abc kaikenlisäksi). Kävelen n. 8 minuuttia ja perillä olen. :) 

Jos nyt joskus ensitreffeille menisin, niin eipä tuo haittaisi mennä tuhon huoltikselle, koska näyttää olevan ihan ok-viihtyisän näköinen paikka ja toisekseen, en nyt jaksais tuon kauemmaksi lähteäkään. Pitäisi lähteä julkisilla jonnekin kahvilaan tai ravintolaan, niin ei pysty, en viitsi. 

Vierailija
96/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sana on vitututtaa? Sehän on vituttaa. Ja toiseksi: korkeakoulutettu nainen käyttää sanaa vitututtaa? Ehkä syystäkin törmäät miehiin, jotka ehdottavat treffejä huoltoasemilla.

Vierailija
97/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies vei aikoinaan Abc:lle kahville, ja stressasi että ei kai tutut näe. Oli ilmeisesti vasta eroamassa tyttöystävästään. Joopajoo.

Vierailija
98/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetin ääliö...

Ihmisille jotka asuvat maailmassa, jossa omasta kodista lähdetään autolla aina kun ei ole lenkkarit ja ulkoiluasu yllä, on tapaamiset esim. noilla liikenneasemilla aivan normaalia. Se on kätevää ja vaivatonta. Jos ei ole tarkoitus ruokailla jne. ei ole mitään järkeä ajaa johonkin kävelykeskustan laidalle ja jättää autoa maksulliseen parkkiin.

Jos tähän yhtälöön aletaan vetämään jotakin helvetin "koulutustason asettamia vaatimuksia" tuntuu se ne niin naurettavalta, että saa treffikumppani olla aivan keskenänsä koulutuksensa kanssa.

M40

Vierailija
99/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos nainen on jo valmiiks niin kermap**se ettei pysty juomaan huoltoasemalla kahvia niin se indikoi melkosia ongelmia myös tulevaisuudessa.

Totta kai pystyy. Mutta jos miehen käsitys vaikutuksen tekemisestä naiseen on huoltoasemakahvit, niin eipä suhteen tulevaisuus kovin auvoiselta näytä.

Vaikutuksen tekeminen? Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus, jos haluaa tutustua toiseen? Minua ärsyttää teeskentelijät, jotka esittävät jotain, mikä paljastuu myöhemmin feikiksi. Pitää olla sellainen aito ja "tavis", niin voidaan lähteä treffeille toistekin.

Vierailija
100/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingissä sellaista huoltoasemaa, josta saa kahvia? Itse tiedän vain yhden tankkauspaikan tässä lähellä, se on Nesteen kylmäasema.

Mennäänkö treffeille sinne??

: )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän