Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!

Vierailija
15.04.2017 |

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Kommentit (222)

Vierailija
61/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ajokorttia, eikä näin ollen tietysti autoakaan, enkä juo myöskään kahvia tai teetä. Jos mies ehdottaa treffejä ABC:lle, niin emme ilmeisesti ole ehtineet tutustua niin paljon, että olisi mitään syytä lähteä treffeille. Jos taasen em. asioista huolimatta ehdottaa ABC:tä, ei silloinkaan ole syytä lähteä treffeille, koska ukkoa ei näemmä kiinnosta tilanteeni.

Mä en ole ikinä käynyt treffeillä, enkä osaa äkkiseltään yhtään sanoa, mihin haluaisin mennä. Joku rauhallinen kävelylenkki kaupungin kaduilla olis varmaan paras. Kävellessä ei tarvitse katsoa toista koko ajan kuten kahvilapöydän ääressä ja auttaa siten rentoutumaan. Sitten, jos kuljeskelu olis mukavaa, voisi päätyä johonkin kahvilaan tai ravintolaan.

Mä olen aina ruvennut suoraan suhteeseen elämäni miehien kanssa, niin en ole oppinut tätä treffailuhommaa ollenkaan. Nyt on edellisen suhteen päättymisestä aikaa jo 12 vuotta, enkä osaisi kyllä nykymarkkinoilla toimia lainkaan. Onneksi ei ole intressejäkään, niin ei tarvi ahdistua asiasta. Uskon, että jos joku oikea vielä tulee, niin se on sitten niin helppoa, ettei tarvitse miettiä treffipaikkoja tms.

Vierailija
62/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absitreffien ehdottaminen kertoisivat kyllä miehestä jo niin paljon, että tuskin tarvitsisi edes nähdä todetakseen, että meillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ja arvot. Tuon perusteella voi olettaa, että:

- mies suosii ketjuravintoloita pienten, persoonallisten paikkojen sijaan

- ei käytä julkisia, ajaa kaikkialle autolla

- ei ole kovin kiinnostunut ruoan/kahvin mausta ja laadusta tai vaihtelevuudesta

- pitää enemmän tutusta ja turvallisesta kuin kokeilee uutta

- asuu kaukana keskustasta tai jopa maalla

- mielikuvitukseton

- ei ymmärrä romantiikasta mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ajokorttia, eikä näin ollen tietysti autoakaan, enkä juo myöskään kahvia tai teetä. Jos mies ehdottaa treffejä ABC:lle, niin emme ilmeisesti ole ehtineet tutustua niin paljon, että olisi mitään syytä lähteä treffeille. Jos taasen em. asioista huolimatta ehdottaa ABC:tä, ei silloinkaan ole syytä lähteä treffeille, koska ukkoa ei näemmä kiinnosta tilanteeni.

Mä en ole ikinä käynyt treffeillä, enkä osaa äkkiseltään yhtään sanoa, mihin haluaisin mennä. Joku rauhallinen kävelylenkki kaupungin kaduilla olis varmaan paras. Kävellessä ei tarvitse katsoa toista koko ajan kuten kahvilapöydän ääressä ja auttaa siten rentoutumaan. Sitten, jos kuljeskelu olis mukavaa, voisi päätyä johonkin kahvilaan tai ravintolaan.

Mä olen aina ruvennut suoraan suhteeseen elämäni miehien kanssa, niin en ole oppinut tätä treffailuhommaa ollenkaan. Nyt on edellisen suhteen päättymisestä aikaa jo 12 vuotta, enkä osaisi kyllä nykymarkkinoilla toimia lainkaan. Onneksi ei ole intressejäkään, niin ei tarvi ahdistua asiasta. Uskon, että jos joku oikea vielä tulee, niin se on sitten niin helppoa, ettei tarvitse miettiä treffipaikkoja tms.

Nyt puhutaan treffeistä, ei naimisiinmenosta. Treffeillehän mennään tutustumaan. En minä ole kyllä tiennyt kuin yhdestä treffikumppanistani etukäteen, että hän ei juonut kahvia vaan teetä.

Vierailija
64/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa ensitreffeille ja ehdotin paikaksi kivaa kahvilaa keskustassa. Nainen halusi ehdottomasti tavata huoltoasemalla koska kahvilat on liian hienoja.

Ei tavattu enää sen jälkeen.

M47

Vierailija
65/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te osaa mennä ravintolaan kahville jos paikkakunnan kahvila menee aikaisin kiinni?

Vierailija
66/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä ymmärtänyt treffailun tärkeyttä. Jos tarkotuksena on tutustua ihmiseen millainen hän on ja onko mitään samanhenkisyyttä, eikö se ole melkein ihan sama missä sitä tavataan kunhan on rento tunnelma ja saa rauhassa jutustaa. Itselläni ainakin kävisi siinätapauksessa vaikka jalkakäytävällä kävely, kauppareissu, kirjasto, tai vaikka se huoltoasema. Jos henkilö on tarpeeksi mielenkiintoinen niin sitten voisi miettiä seuraavaksi jotain tasokkaampaa paikkaa, mutta se ei olisi kuitenkaan välttämätöntä.

Vierailija
67/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Absitreffien ehdottaminen kertoisivat kyllä miehestä jo niin paljon, että tuskin tarvitsisi edes nähdä todetakseen, että meillä on ihan eri kiinnostuksenkohteet ja arvot. Tuon perusteella voi olettaa, että:

- mies suosii ketjuravintoloita pienten, persoonallisten paikkojen sijaan
- ei käytä julkisia, ajaa kaikkialle autolla
- ei ole kovin kiinnostunut ruoan/kahvin mausta ja laadusta tai vaihtelevuudesta
- pitää enemmän tutusta ja turvallisesta kuin kokeilee uutta
- asuu kaukana keskustasta tai jopa maalla
- mielikuvitukseton
- ei ymmärrä romantiikasta mitään

Nuo kaikki kohdat sopivat minuun, olen kyllä nainen. Olenko nyt mielestäsi ihan kelvoton ihminen? Kuitenkin olen ihan työssäkäyvä, lähes raitis, parisuhteessa uskollinen, elämänmyönteinen ihminen. Mutta ei, kun olen mielikuvitukseton ja asun maalla, niin olen ihan surkea tapaus mielestäsi, niinkö? :D

Vierailija
68/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Sinun kaltaisellesi wt-horolle juuri sopiva paikka joku esson baari.

Vierailija
69/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensitreffit voi olla ihan missä vaan, sen jälkeen jos jatketaan niin katsotaan asiaa tarkemmin. onko koulutettu nainen jotenkin parempi mielestäsi? olet aika hukassa TYTTÖPIENI, ilmankos sitä prinssiä ei sulle ole löytynyt...

Vierailija
70/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos ei omista autoa, kuten esim. minä, ni en kyllä mihinkään ABC:lle suostuis lähtemään. Ihme, kun ei kylmäasemalle.

Minullakaan ei ole autoa, mutta olen kerran käynyt treffeillä huoltoasemalla. Menimme naisen autolla sinne kahville ja porisemaan. M35

Vierailija
71/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuopiolaiselle kuulostaa hassulta, jos tapaaminen sovittaisiin huoltoasemalle. Kyllä voi sopia vaikka satamaan tai torille, mutta huoltoasemalle?

Vierailija
72/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen ikäinen nyt että ei yritetä iskeä saa kulkea rauhassa. Helpottavaa.

Vierailija
73/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa samalla reissulla mukaan mäyriksen tai pari. Kätevää.

Vierailija
74/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no musta toi ei kyllä ole mitenkään koulutukseen sidottu asia. Ei se ole naisen koulutustasosta kiinni, huoltsikka ei vaan kertakaikkiaan ole mikään treffipaikka.

Nuo peräkamarinpojat vaan taitaa keskittää kaiken sosiaalisen elämänsä sinne. Muistan tapauksen eräältä äitienpäivältä, kun olimme itse lähdössä tervehtimään omaa äitiäni. Pysähdyimme oman kaupunkimme huoltoasemalla tankkaamaan ja päätimme myös juoda kahvit. Huoltisikan kahvilaravintolassa oli mies (joka on ns. naamatuttu ja jonka tiedän sinkuksi) äitinsä kanssa. Tämä kaveri oli tuonut äitinsä huoltoasemalle äitienpäivälounaalle ja vieläpä niin, että vain mamma söi! Poika istuskeli siinä vieressä lippalakki kourassa, hermostuneeen oloisena pöytää sormillaan rummuttaen. Kun äiti oli saanut viimeisen haarukallisen suuhunsa, ponkaistiin välittömästi ylös ja lähdettiin. Se oli siinä. Velvollisuus täytetty. Ei kahvia, ei mitään muuta. Olen nähnyt tämän kaverin myöhemminkin silloin tällöin. Ja kyllä, hän on edelleen sinkku.

Vierailija
75/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ihme, ettei ole teikäläistä onnistanut.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan treffeistä, ei naimisiinmenosta. Treffeillehän mennään tutustumaan. En minä ole kyllä tiennyt kuin yhdestä treffikumppanistani etukäteen, että hän ei juonut kahvia vaan teetä.

Vierailija
76/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies suosii ketjuravintoloita pienten, persoonallisten paikkojen sijaan- ei käytä julkisia, ajaa kaikkialle autolla- ei ole kovin kiinnostunut ruoan/kahvin mausta ja laadusta tai vaihtelevuudesta- pitää enemmän tutusta ja turvallisesta kuin kokeilee uutta- asuu kaukana keskustasta tai jopa maalla- mielikuvitukseton- ei ymmärrä romantiikasta mitään

Nuo kaikki kohdat sopivat minuun, olen kyllä nainen. Olenko nyt mielestäsi ihan kelvoton ihminen? Kuitenkin olen ihan työssäkäyvä, lähes raitis, parisuhteessa uskollinen, elämänmyönteinen ihminen. Mutta ei, kun olen mielikuvitukseton ja asun maalla, niin olen ihan surkea tapaus mielestäsi, niinkö? :D

En sanonut että huonompi. Vain liian erilainen kuin minä.

Vierailija
77/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi, ellei kyse ole pikkupaikkakunnasta jossa vkl ja iltaisin ainoat aukiolevat paikat on bubit, (hieno) ravintola/ravintolat ja huoltoasema. Tällöin menisin huoltoasemalle treffeille, mutta mielummin menisin ja ihan tavalliseen kahvilaan, koska huoltoasemalla käydään kahvilla ja syömässä nuotopöytä kun ollaan jo vakiintuneita tai 16-20-vuotiaita.

Jos mies pitää ihan perus kahvilaa jotenkin kermapersepaikkana niin todennäköisesti emme olisi muutenkaan samalla aaltopituudella. Jos taas on hinnasta kiinni, että pieni kahvi ja pulla maksaa sen 3e sijasta 6e, niin minä voin tarjota.

Vierailija
78/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea uskoa, että mies joka haluaa treffeille abcille, olisi muutenkaan mulle sopiva kumppani... Toiset naiset voi pitää sitä ihan hyvänä paikkana, joten voin suosiolla jättää tämän miehen etsimään sopivampaa naista. En sano, että toinen olisi toista parempi, nämä ihmiset/ajatusmaailmat ei vaan sovi yhteen. Ihmiset on niin erilaisia :)

Vierailija
79/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai koulutusko siihen vaikuttaa?

Vierailija
80/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc vielä menisi, mutta eräs mies halusi välttämättä tavata kolkolla, kuolevalla pikkuhuoltiksella pari km keskustan ulkopuolella.   Kahvi oli pahaa, viineri kuivaa ja viereisessä pöydässä mölysi lauma työmiehiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi