Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitututtaa huoltoasemalle treffejä ehdottavat miehet!

Vierailija
15.04.2017 |

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin nettideitille tapaamisen paikaksi Rusan Shelliä. Olimme 22vuotiaita. En edes ajatellut, että tuollaiset tapaamiset olisivat treffejä. Minusta treffeille mennään jonkun rakkaan tai ihastuksen kanssa. Ei siis tuntemattoman.

No, ihan hyvin meni. Nyt ollaan oltu naimisissa jo kymmenen vuotta ja ehitty treffailla ravintoloissakin.

En viitsi nyt alkaa tässä vakuutella tasoamme... Who cares, itse ainakin olen huomattavasti avarakatseisempi.

Vierailija
42/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltsikalla on aina vapaata tilaa ja jotain "pikku kahvilaa" edullisempaa. Eikä ole niin intiimiä tunnelmaa.

Nyt rupesi kiinnostamaan, että missä tavattaisiin Kuopiossa, jos ehdottaisit treffipaikaksi "huoltsikkaa" ?

No Pitkälahdessa tietenkin! Kätevästi vitostien varrella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ehdotapa jollekin stadilaiselle, että tavataan ABC:llä, olisi varmaan ihan äimän käkenä. Mikä, missä...

Niin olisi hyvä tosiaan kertoa että Sörkan vai Mannerheimintie vai kenties Kannelmäen.

Ikävä kyllä.nuo aakkosasemat on tulleet myös Helsinkiin. En kyllä mielelläni niitä käytä. Täällä tai muualla.

Vierailija
44/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo "huoltoasemakahvi". Miksi joku yleensä lähtisi kahville huoltoasemalle, nykyään on ihania kahviloita ihan joka paikkakunnan keskustassa.

Ei ap:kään mistään kahvista puhunut. Ei vaan tykännyt tavata huoltoasemalla. Mikä vika kylmäasemassa?

Vierailija
45/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän noin 10 000 asukkaan paikkakunnalla on neljä kahvilaa + kolme huoltoaseman kahvilaa. Jos en haluaisi, että koko kylä tietää välittömästi minun olevan treffeillä, niin kyllä valitsisin sen ABC:n sieltä keskustan ulkopuolelta, jossa olisi edes pieni mahdollisuus istua huomaamattomana ja hukkua ohikulkumatkalla pysähtyvien joukkoon.

Vierailija
46/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani "kermaperse". En haluaisi treffeille huoltoasemalle, vaan mieluummin vaikka pieneen paikalliseen kahvilaan (jossa maksaisin itse, voisin jopa tarjota miehelle).

Ei minulla ole mitään huoltoasemia vastaan. Pystyn kyllä käymään huoltoasemalla kahvilla ja olenkin käynyt, mutta ei se minusta mitenkään viehättävä ympäristö ole.

Jos mies ehdottaisi treffejä huoltoasemalle, menisin kuitenkin jos mies olisi muuten kiinnostava, vaikka voi olla, että emme sopisikaan kuitenkaan toisillemme. Mutta kokeilematta ei tiedä.

Vierailija
47/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joita on ollut kaksi tolloa . Eikö niinkuin välähdä ettei koulutetut naiset minnekään huoltoasemalle nyt oikein niinkuin lähde ? Haloo!

Kirjoitustapasi perusteella kuulostaa juurikin oikealta paikalta sinulle. Miehet tunnistivat tason oikein. Kauppakouluko peräti...

Vierailija
48/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltsikalla on aina vapaata tilaa ja jotain "pikku kahvilaa" edullisempaa. Eikä ole niin intiimiä tunnelmaa.

Nyt rupesi kiinnostamaan, että missä tavattaisiin Kuopiossa, jos ehdottaisit treffipaikaksi "huoltsikkaa" ?

No Pitkälahdessa tietenkin! Kätevästi vitostien varrella!

Pääseekö sinne rautatieasemalta bussilla, jos tulee Kajaanista? Eikö kuitenkin olisi helpmpi tavata vaikka torilla?

Vierailija
49/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ehdotapa jollekin stadilaiselle, että tavataan ABC:llä, olisi varmaan ihan äimän käkenä. Mikä, missä...

Onhan noita abc-kahviloita Käpylässä, Vuosaaressa ja Konalassa.

Vierailija
50/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän noin 10 000 asukkaan paikkakunnalla on neljä kahvilaa + kolme huoltoaseman kahvilaa. Jos en haluaisi, että koko kylä tietää välittömästi minun olevan treffeillä, niin kyllä valitsisin sen ABC:n sieltä keskustan ulkopuolelta, jossa olisi edes pieni mahdollisuus istua huomaamattomana ja hukkua ohikulkumatkalla pysähtyvien joukkoon.

Itselläni sama tilanne. Nämä pk-seutulaiset eivät voi käsittää millaista deittailu on pienellä paikkakunnalla. Siellä pikkukahvilassa on ehkä kaksi muuta ihmistä lisäksesi ja niistä kaikki jollain tavalla tuttuja ja myyjä kuulee jokaisen sanan, jonka puhut. ABC:llä sali on niin iso, että saat olla rauhassa rahtarien ja ohikulkevien lapsiperheiden ja jalkapalloseurojen seassa.

Vierailija
51/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö huoltoasemalle julkisilla, vai miten tämmönen autoton sinne pääsee?

Ei voi puhua kovinkaan edullisista treffeistä jos taksilla pitää tulla. Pyöräilykin on kylmää touhua vielä tähän aikaan vuodesta.

Onnibussi!

Vierailija
52/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naista pitää väsyttää kuin narsistista lohta eikä kohdella kuin ihmistä" -jännämies 

Vierailija
53/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin pieni paikka, että ei voi jutella koko kylän tietämättä, niin sinne en ikinä muuttaisi. Meidän kesämökki on Nilsiässä, mutta kyllä siellä voi kahvilla käydä, ilman että kukaan reagoisi.

Vierailija
54/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin pieni paikka, että ei voi jutella koko kylän tietämättä, niin sinne en ikinä muuttaisi. Meidän kesämökki on Nilsiässä, mutta kyllä siellä voi kahvilla käydä, ilman että kukaan reagoisi.

No haloo! Jos et asu siellä ympäri vuoden, sinähän olet siellä ihan tuntematon, joten ei kai kukaan sinuun reagoikaan. Ja miten tässä nyt taas vihjataan, että pienellä paikkakunnalla asumisessa olisi jotain vikaa. Jos sinä et tällaiseen paikkaan muuttaisi, niin miten se toimii tässä keskustelussa argumenttina?

Vierailija
55/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet ovat niitä, jotka ovat koko nuoruutensa viettäneet siellä ABC:lla, ja jossa ovat varmaan parhaimmat valloituksensakin siihen asti tehneet. Vanhaa totuttua ja turvallista tapaa on vaikea muuttaa. He olettavat, että hakupäällä oleva nainen valloitetaan näin: kahvit alas, pari kierrosta bemarilla ja sitten saa seksiä. Se toimi vielä silloin kun pissisikäiset tytöt halus seukata jonkun sellaisen kanssa, jolla on auto. 

Vierailija
56/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuppukylän asukki, mulle ihan sama mihin vie treffeille. Käytös ratkaisee. Rennompaa ehkä olisi jossain abc:lla, ei tarttis niin pönöttää. Ja pystyy pitämpään enemmän hajurakoa muihin ihmisiin.

Vierailija
57/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edit edelliseen; en nyt RÄKÄLÄÄN kuitenkaan siis menisi treffeille, koska siellä en käy MUUTENKAAN.

Vierailija
58/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseekö huoltoasemalle julkisilla, vai miten tämmönen autoton sinne pääsee?

Oulunkylän [toim. huom. se on Helsingissä] Nesteen vieressä pysähtyy vaikka kuinka moni bussi. Sinne vaan sopimaan treffejä, jos ABC:lle ei pääse.

Vierailija
59/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoasema on siitä hyvä, että pääsee äkkiä autolle ja karkuun. Kokemusta on.

Vierailija
60/222 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän paikkakunnasta. Jos minun esimerkiksi pitäisi tällä nykyisellä asuinpaikkakunnallani ehdottaa jotain tapaamispaikkaa, jossa voitaisiin samalla vaikka kahvitella, niin ei täällä oikein ole muuta kuin huoltoasema. Yksi leipomo/kahvila nyt on, mutta se menee kiinni niin aikaisin, että jos vaikka töiden jälkeen sopii tapaamisen, niin se ei ole enää auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän