Miksi hyvännäköinen 30-vuotias mies ei käytä somea?
Olen tutustunut mielenkiintoiseen ja todella komeaan mieheen, mutta nyt minua jotenkin epäilyttää. Hän ei ole Facessa eikä Instassa eikä missään muuallakaan ja lisäksi tuntuu, että hän ei edes viestittele WA:ssa muiden kun mun kanssani 😳. Mikäköhän tässä voi olla taustalla? Hän kuitenkin vaikuttaa sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä..
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hän ei ole Facessa, olemme jutelleet siitä.. ja hän on WA:ssa paikalla todella harvoin, tyyliin kerran kahdessa päivässä..
Ap
Et kysynyt sitten siinä f2f että mikset sä muuten ole somessa.
Kysyin, mutta jotenkin se, mitä hän vastasi, ei vaan sovi hänelle. Hän sanoi siis, että se vie liikaa hänen aikaansa.. Ja ymmärrän siis hyvin, jos ei ole muualla somessa, mutta sitä ihmettelen, että eikö hän todellakaan viestittele kenenkään kanssa. Itse pidän vanhempiinikin yhteyttä WA:n kautta.
Ap
Ehkä siis ihmettelen hänen tyyliään muutenkin, koska olen tottunut suhteen alkuvaiheessa viestittelemään aktiivisesti..
Ap
On tää elämä mennyt vaikeeks. Nykyään miestä epäillään jo somekäyttäytymisen, tai oikeastaan sen puutteen takia huonoksi, kelvottomaksi, hulluksi jne.
Tutustu nyt rauhassa siihen mieheen äläkä käytä kaikkea mahdollista löytyvää tekniikkaa hänen kelvottomuuden todistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että hän ei ole Facessa, olemme jutelleet siitä.. ja hän on WA:ssa paikalla todella harvoin, tyyliin kerran kahdessa päivässä..
Ap
Kysyin, mutta jotenkin se, mitä hän vastasi, ei vaan sovi hänelle. Hän sanoi siis, että se vie liikaa hänen aikaansa.. Ja ymmärrän siis hyvin, jos ei ole muualla somessa, mutta sitä ihmettelen, että eikö hän todellakaan viestittele kenenkään kanssa. Itse pidän vanhempiinikin yhteyttä WA:n kautta.
Ap
Ei kaikki niin paljon viestittele. Kaikki ei ole yhtä sosiaalisia, ja haluavat kommunikoida harvemmin. Reilu 20 vuotta sitten ei vielä edes ollut mitään viestimiä paitsi äänipuhelut. Miksi nyt pitäisi jatkuvasti viestitellä joka suuntaan? Mitä sillä saavuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tjaa.a. - Kai sitä voi olla vanhempiinsa yhteydessä, vaikka mm. soittelemalla, lähettelemällä s-postia ja vaihtamalla tekstiviestejä. - Omilla vanhempieni kanssa en käy julkista ja kaikkien luettavissa olevaa keskustelua. - Tämä asia on ollut meille lapsille selvä, yhtä kauan kuin vanhempamme ovat ollet nykyisissä asemissaan.
Olen 34-vuotias, äidin lisäksi jonkun muunkin naisen mielestä komea. En halua viettää aikaani facebookissa tai muussakaan sosiaalisessa mediassa. Olen niin introvertti, ettei minulla ole halua pitää yllä suurta ystäväpiiriä. Yksikin riittää aivan hyvin ja en sitäkään aina tarvitse. Poistin juuri pari viikkoa sitten sellaisten ihmisten puhelinnumerot joihin en pidä yhteyttä. Perheenjäsenien lisäksi kännykkään jäi vain muutama numero. En silti pistä ulkona silmään mitenkään erilaisena tai epäsosiaalisena. Olen töissä työkavereiden kanssa yhtä sosiaalinen kuin kuka tahansa muukin ja teen asiakaspalvelutyötä.
En vain halua pitää moniin ihmisiin yhteyttä vapaalla, se vie paljon aikaa ja energiaa. Minua ei myöskään kiinnosta yhtään kuulla puolituttujen arkisia tarinoita siitä mitä on syönyt tänään, kuinka unohti ottaa eilen treenikassin mukaansa salille lähtiessä tms. Jos jotain oikeasti tärkeää tapahtuu, kuulen siitä varmaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis kyttääkö joku oikeasti toisten paikallaoloa whatsapissa? Mulle ei tulisi mieleenkään. Ehkä jotkut teinit saattavat tehdä noin, mutta tosi outoa, jos aikuisella ei parempaa tekemistä ole.
Vierailija kirjoitti:
On tää elämä mennyt vaikeeks. Nykyään miestä epäillään jo somekäyttäytymisen, tai oikeastaan sen puutteen takia huonoksi, kelvottomaksi, hulluksi jne.
Tutustu nyt rauhassa siihen mieheen äläkä käytä kaikkea mahdollista löytyvää tekniikkaa hänen kelvottomuuden todistamiseksi.
Ja jos ap huomaisi miehen olevan yhtä usein online kun hän itse, hän kyselisi täällä, onko miehellä muitakin naisia kun on jatkuvasti online.
On tämä nykyaika vaikeaa.
Jos se kuuluu siihen vähemmistöön jolla vielä on ihan oikeeki elämä...
AP olisi tyytyväinen, jos mies huoraisi somessa ja tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 29-vuotias mies. Toivon mukaan jonkun mielestä komea. En ole missään somessa. Olin jokunen vuosi sitten Facessa, mutta poistin itseni sieltä, koska palvelu oli hirveä aikasyöppö enkä halunnut loppujen lopuksi jakaa tietoja yksityiselämästäni amerikkalaiselle suuryritykselle. Saati niille joillekin "ystäville", joita minunkin ystäviin kuului.
Whatsappilla olen yhteydessä ystäviin, perheeseen ja olen mukana parissa ryhmässä siellä. Se riittää minulle varsin.
Somettomuus ei ole mielestäni mitenkään outoa eikä sitä juuri kukaan tunnu ihmettelevän nyt kun jo monta vuotta on kulunut somehuumasta, jolloin kaikkien oli "pakko" kuulua johonkin someen.
Miksi luulet, ettei mies chattaile WA:ssa kuin sinun kanssasi?
Itsekään en ole siis mikään aktiivinen somettaja, en mm. Ole instassa. Mutta, joku tässä nyt vaikuttaa epäilyttävältä. Jotenkin tuntuu, että hänellä olisi jotain luurankoja kaapissaan.. Hänen WA-läsnäolon näen hänen tilatiedoistaan ja vaikuttaa vahvasti siltä, että hän ei paljoa muiden kanssa viestittele. Ja se on minusta erityisen outoa, koska itselläni on kokoajan jotain keskusteluja käynnissä kavereideni kanssa..
Ap
Ei sillä ole kavereita.
Just tämä mulle tulee mieleen 😳..
Ap
No sekö nyt on, jumalauta, pahinta mitä ihminen voi tehdä, ettei hänellä ole kavereita?
Oletteko todella niin pinnallisia kanoja, että saatte hysteriakohtauksen ihmisestä, joka kenties kärsii yksinäisyydestä tai jolla ei syystä tai toisesta ole ystäviä?
Niinkö kusipäisiä ”sosiaaliset” ihmiset todella ovat, että arvioivat muita sen mukaan, montako ystävää heillä on? Että jos ei satu olemaan yhtä onnekas kuin te verkostoituneemmat, on automaattisesti jotenkin epäilyttävä ihmisroska?
Olen itse 28-vuotias mies, komeaksi kehuttu, parisuhteissani luonnehdittu myös älykkääksi ihmiseksi, hyväksi rakastajaksi ja kaiken kaikkiaan kunnon mieheksi, joka osaa ottaa naisen huomioon juuri oikealla tavalla. Sattuupa myös olemaan niin, että lapsuudessani jouduin niin rankan kiusaamisen uhriksi, etten luota ihmisiin helposti enkä halua missään nimessä katsella kouluaikaisten kiusaajieni kuulumisia tai vahingossakaan törmätä heihin.
AP:n kaltaisten ihmisten vuoksi pysyttelen jatkossakin kaukana netin juorukerhoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut mielenkiintoiseen ja todella komeaan mieheen, mutta nyt minua jotenkin epäilyttää. Hän ei ole Facessa eikä Instassa eikä missään muuallakaan ja lisäksi tuntuu, että hän ei edes viestittele WA:ssa muiden kun mun kanssani 😳. Mikäköhän tässä voi olla taustalla? Hän kuitenkin vaikuttaa sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä..
Digitalisaatio ja some on pas#kaa
On se somaessa, kaikissa noissa luettelemissasi välineissä. Varattuna ei vaan voi paljastaa sinulle tilejään.
Ei ole tarvetta, naisoia riittää muutenkin. Eikä aikaa, kun aika menee naisten kanssa.