Vierailija

Vaimo meni äsken saunaan lasten kanssa ja jätti puhelimen auki keittiön pöydälle varmaan vahingossa. Olin tekemässä ruokaa, kun kuulin viestin äänen vaimon puhelimesta jossa luki lähettäjä "Marko" ja pieni pätkä siitä viestistä:

"Älä sä turhaan murehdi sitä.. Ei kukaan saa tätä meidän salaisuutta tietoon, ja sitäpaitsi ei tää nyt mikään niin iso juttu ole.. Pidetään tää vaan meidän kahden välisenä juttuna, eikä kerrota ulkopuolisille, jooko? Mä haluan sua nyt niin paljon, että mun oli pakko lähtee ihan ulos kävelemään, kun en voinut olla paikoillani. Pääseksä käymään tänään jossain? Mennään vaikka hotelliin yöksi tai jotain.. Soita kun pystyt.. Make"

Kyllä, tein väärin kun menin avaamaan viestin, mutta oli pakko kun lähettäjänä oli tuntematon mies!! VOI V*TTU!! AKKA SIIS KÄYNYT VIERAISSA! Olishan se pitänyt vaan arvata, ei ihmekkään kun on ollut niin tiukkana viimeaikoina eikä ole _yhtään_ lämmennyt, vaikka olen yrittänyt hemmotella ja järjestää makkarinkin puolella meille aikaa. Tässä siis syy voi j*malauta s*atanan s*atana.. Mitähän tässä nyt pitäis tehdä?? On semmoinen fiilis että tältä makelta murtuu kohta leukaluu.. Ei v*ttu! Vaimo edelleen saunassa.. Mitä teen?!?! Nyt on tunteet niin pinnassa että HUHHUH!!

• ylös 52
  • alas 31

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Nyt haukkaat rauhassa happea ja odotat että vaimo menee puhelimen ääreen. Hän kyllä näkee että viesti luettu, joten katsoppas että mitä hän sanoo sinulle? Ota kamat kassiin ja aja lähimpään hotelliin asioita miettimään, sen jälkeen eropaperit vireille. 

Kurja homma, tsemppiä sulle.. :/

• ylös 91
  • alas 5
Vierailija

No huh huh, rauhotu nyt. Et oo ensimmäinen etkä viimeinen mies, jolle on käynyt noin.

• ylös 22
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaimo meni äsken saunaan lasten kanssa ja jätti puhelimen auki keittiön pöydälle varmaan vahingossa. Olin tekemässä ruokaa, kun kuulin viestin äänen vaimon puhelimesta jossa luki lähettäjä "Marko" ja pieni pätkä siitä viestistä:

"Älä sä turhaan murehdi sitä.. Ei kukaan saa tätä meidän salaisuutta tietoon, ja sitäpaitsi ei tää nyt mikään niin iso juttu ole.. Pidetään tää vaan meidän kahden välisenä juttuna, eikä kerrota ulkopuolisille, jooko? Mä haluan sua nyt niin paljon, että mun oli pakko lähtee ihan ulos kävelemään, kun en voinut olla paikoillani. Pääseksä käymään tänään jossain? Mennään vaikka hotelliin yöksi tai jotain.. Soita kun pystyt.. Make"

Kyllä, tein väärin kun menin avaamaan viestin, mutta oli pakko kun lähettäjänä oli tuntematon mies!! VOI V*TTU!! AKKA SIIS KÄYNYT VIERAISSA! Olishan se pitänyt vaan arvata, ei ihmekkään kun on ollut niin tiukkana viimeaikoina eikä ole _yhtään_ lämmennyt, vaikka olen yrittänyt hemmotella ja järjestää makkarinkin puolella meille aikaa. Tässä siis syy voi j*malauta s*atanan s*atana.. Mitähän tässä nyt pitäis tehdä?? On semmoinen fiilis että tältä makelta murtuu kohta leukaluu.. Ei v*ttu! Vaimo edelleen saunassa.. Mitä teen?!?! Nyt on tunteet niin pinnassa että HUHHUH!!

No naiset yleensä pettää. Nyt sinäkin tiedät sen omasta kokemuksesta ja tiedät pysyä erossa niistä

• ylös 25
  • alas 53
Vierailija

Ota asia vaimon kanssa puheeksi. Täällä me ei osata auttaa sua. Maken hakkaaminen ei auta mitään ja saat vaan lisää ongelmia. Pahimmassa tapauksessa Make läpsyttelee sua turpaan.

• ylös 79
  • alas 2
Vierailija

Yritä nyt ensin rauhottua äläkä lasten nähden järjestä kohtausta. Ehkä kannattaa yrittää pitää tieto omanasi kunnes keksitään miten asian selvität? Tsemppiä!

• ylös 36
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No huh huh, rauhotu nyt. Et oo ensimmäinen etkä viimeinen mies, jolle on käynyt noin.

Sekö pitäisi sitten helpottaa? 

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt haukkaat rauhassa happea ja odotat että vaimo menee puhelimen ääreen. Hän kyllä näkee että viesti luettu, joten katsoppas että mitä hän sanoo sinulle? Ota kamat kassiin ja aja lähimpään hotelliin asioita miettimään, sen jälkeen eropaperit vireille. 

Miks miehen pitää lähteä? Mä heittäsin ikkunasta ulos tollasen naudan.

Siinäpä yrittäisit. Ketään ei nimittäin voi heittää ulos omasta kodistaan.

• ylös 19
  • alas 15
"Make"

Ei kukaan kerro salaisuutta varatun puhelimeen viestinä. Salaisuuksista puhutaan kahdestaan. Sun eka virhe tarinoinnissa.

Ja ei kukaan kuuntele viestiä, saa siitä selville pettämisestä ja sitten vielä saman saunomisen aikana laita viestiä mammoille palstalle.

Keksi parempi iltasatu.

• ylös 85
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miks miehen pitää lähteä? Mä heittäsin ikkunasta ulos tollasen naudan.

Siinäpä yrittäisit. Ketään ei nimittäin voi heittää ulos omasta kodistaan.

Kyllä muuten voi. Eikä ole edes vaikeata

• ylös 11
  • alas 11
Vierailija

"Make" kirjoitti:
Ei kukaan kerro salaisuutta varatun puhelimeen viestinä. Salaisuuksista puhutaan kahdestaan. Sun eka virhe tarinoinnissa.

Ja ei kukaan kuuntele viestiä, saa siitä selville pettämisestä ja sitten vielä saman saunomisen aikana laita viestiä mammoille palstalle.

Keksi parempi iltasatu.

Taas näitä KRP:n tutkijoita palstalla heti provokortti esillä meuhkaamassa.
Entäpäs jos näin kävikin oikeasti? Mikäs selvännäkijä se sinä olet? Mieti kaks kertaa ennenku postaat tommosta shaibaa tänne, näitä nimittäin tapahtuu ihan oikeasti. Ja vaikka ei sun deluusioihin sopisikaan, niin ei se tarkoita, että ei voisi tapahtua.

• ylös 29
  • alas 20
Vierailija

Tosi uskottavaa, että petetty mies ryntää heti palstalle. Siinä jää ruuanlaitot sun muut kun kysellään mammoilta neuvoja. Että joopa joo...

• ylös 90
  • alas 9
Vierailija

Mitä jos vain lähdet pois kotoa nyt. Ei ole pakko edes sanoa vaimolle sanaakaan. Lapsille kerro lempeästi, että lähdet pienelle lomamatkalle.

Vaimoa ottaa päähänkin eniten se, jos et menetä malttia ja näytät jopa rauhalliselta. Etkä anna hänen selittää tekojaan millään tavalla.

• ylös 18
  • alas 6
Vierailija

Ei kai se Make mitään ole tehnyt kuin korkeintaan omalle puolisolleen. Ap:n vaimohan tässä on tehnyt väärin.

• ylös 32
  • alas 2
IT-työläinen

Hirveitä kriitikkoja. Lähdekritiikki on toki hyvä asia mutta soveltakaa sitä nyt mieluummin vaikka vaalilupauksiin ja uutisiin kuin tänne.

Uskon että noin on päässyt käymään ja eka reaktio itelläki olis niin suuri ällistys ja järkytys että tulis halu päästä puhua jollekin. Mutta kenelle? Kavereille ei viiti soittaa kun häpeällinen aihe joten miksei AV?

Joo, koska teillä on lapset kotona ni et todellakaan järjestä mitään kohtausta naisen kanssa vaan pakkaa oma laukkusi ja jätä akka miettimään tekosiaan. Näin saat itse ajatteluaikaa ja voit vaikka käydä vetämässä kännit :D Tilanne kannattaa selvittää rauhassa ajallaan eikä tunnekuohuissaan lasten silmien alla.

• ylös 22
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt ei muutakuin Markoa moikkaamaan. Ota muutama virolainen velanperijä mukaan jos vaan saat, niin käytte yhdessä jututtamassa Makea.

Eihän se Make ole ap:tä pettänyt. Virolaiset pitää ohjata sen pettäjän luo.

• ylös 11
  • alas 4

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.