Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hyvännäköinen 30-vuotias mies ei käytä somea?

Vierailija
15.04.2017 |

Olen tutustunut mielenkiintoiseen ja todella komeaan mieheen, mutta nyt minua jotenkin epäilyttää. Hän ei ole Facessa eikä Instassa eikä missään muuallakaan ja lisäksi tuntuu, että hän ei edes viestittele WA:ssa muiden kun mun kanssani 😳. Mikäköhän tässä voi olla taustalla? Hän kuitenkin vaikuttaa sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä..

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, olen kai komea 29v mies kun tytöt lähestyy automaattisesti.

Facebookin lopetin yliopiston aikana, en jaksa katsella muiden lomakuvia ja muuta elämää. Ja siitä ei ole enää mitään sosiaalista hyötyä.

Laittakaa skypessä/imessagessa/sähköpostia jos kiinnostaa.

Vierailija
22/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 29-vuotias mies. Toivon mukaan jonkun mielestä komea. En ole missään somessa. Olin jokunen vuosi sitten Facessa, mutta poistin itseni sieltä, koska palvelu oli hirveä aikasyöppö enkä halunnut loppujen lopuksi jakaa tietoja yksityiselämästäni amerikkalaiselle suuryritykselle. Saati niille joillekin "ystäville", joita minunkin ystäviin kuului.

Whatsappilla olen yhteydessä ystäviin, perheeseen ja olen mukana parissa ryhmässä siellä. Se riittää minulle varsin.

Somettomuus ei ole mielestäni mitenkään outoa eikä sitä juuri kukaan tunnu ihmettelevän nyt kun jo monta vuotta on kulunut somehuumasta, jolloin kaikkien oli "pakko" kuulua johonkin someen.

Miksi luulet, ettei mies chattaile WA:ssa kuin sinun kanssasi?

Itsekään en ole siis mikään aktiivinen somettaja, en mm. Ole instassa. Mutta, joku tässä nyt vaikuttaa epäilyttävältä. Jotenkin tuntuu, että hänellä olisi jotain luurankoja kaapissaan.. Hänen WA-läsnäolon näen hänen tilatiedoistaan ja vaikuttaa vahvasti siltä, että hän ei paljoa muiden kanssa viestittele. Ja se on minusta erityisen outoa, koska itselläni on kokoajan jotain keskusteluja käynnissä kavereideni kanssa..

Ap

Vierailija
24/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tosiaankin vaikuttaa Ap:n sanoja lainatakseni "sosiaalisesti normaalilta ihmiseltä" ja mielestäni paljon normaalimmalta kuin moni.

Vierailija
25/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tiedät ettei ole facessa esim etunimeä vähän muokattuna kirjaimia lisäämällä tai poistamalla, jolloin et löydä nimihaulla?

Jotkut jotka haluaa olla siellä rauhassa tekee noin.

Toisekseen ei v 2017 oke mitenkään outoa ettei ole facessa, tai etenkään ettei ole aktiivinen siellä. Se on vanhusten ja wt-porukan juttu. Instakin alkaa vähän jo olla.

Coolia nyt on olla vähän etäinen tai ainakin vain rajatun suppean joukon kanssa noissa tekemisissä. Hyperverkostoituminen meni jo.

Vierailija
26/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa niin ota joku somettaja. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. En minäkään laita kavereilleni kuin muutaman tekstarin silloin tällöin jos on asiaa. Saatan myös joskus soittaa, jos asia on pitkä enkä jaksa kirjoittaa. Mitään ylimääräistä en jaksa lukea tai viestiä, minulla on muutakin tekemistä.

Vierailija
27/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 29-vuotias mies. Toivon mukaan jonkun mielestä komea. En ole missään somessa. Olin jokunen vuosi sitten Facessa, mutta poistin itseni sieltä, koska palvelu oli hirveä aikasyöppö enkä halunnut loppujen lopuksi jakaa tietoja yksityiselämästäni amerikkalaiselle suuryritykselle. Saati niille joillekin "ystäville", joita minunkin ystäviin kuului.

Whatsappilla olen yhteydessä ystäviin, perheeseen ja olen mukana parissa ryhmässä siellä. Se riittää minulle varsin.

Somettomuus ei ole mielestäni mitenkään outoa eikä sitä juuri kukaan tunnu ihmettelevän nyt kun jo monta vuotta on kulunut somehuumasta, jolloin kaikkien oli "pakko" kuulua johonkin someen.

Itsekään en ole siis mikään aktiivinen somettaja, en mm. Ole instassa. Mutta, joku tässä nyt vaikuttaa epäilyttävältä. Jotenkin tuntuu, että hänellä olisi jotain luurankoja kaapissaan.. Hänen WA-läsnäolon näen hänen tilatiedoistaan ja vaikuttaa vahvasti siltä, että hän ei paljoa muiden kanssa viestittele. Ja se on minusta erityisen outoa, koska itselläni on kokoajan jotain keskusteluja käynnissä kavereideni kanssa..

Ap

Ei sillä ole kavereita.

Vierailija
28/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sillä ole kavereita.

Just tämä mulle tulee mieleen 😳..

Ap

Vierailija
29/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei sillä ole kavereita.

Just tämä mulle tulee mieleen 😳..

Ap

Ryhdy sä sille kaveriksi. :)

Vierailija
30/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörittää niin paljonn naisia ettei halua niiden saavan tietää toisistaan eikä halua kenenkään tietävän hänestä juuri mitään tai olevan liikaa yhteydessä. Lopettaa vastaamasta WA:n kun kylästyy sinuun.

Tämäkin on käyny mielessä..

Ap

Vierailija
31/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Oletko jostain peräkylästä?

Itselläni oli vielä pari vuotta sitten siellä viitisensataa kaveria. Viime vuonna poistin kaikki muut paitsi oikeat ystävät ja sukulaiset. Jäi reilu 50 kaveria.

En muuten käytä edes koko Facebookia kuin kaukana asuvien ystävien ha sukulaisten kanssa kuulumisten vaihtoon. Ei tulisi mieleenkään lisätä jotain lähes tuntematonta deittiä kaveriksi.

T.akateeminen N26

Vierailija
32/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hän ei ole Facessa, olemme jutelleet siitä.. ja hän on WA:ssa paikalla todella harvoin, tyyliin kerran kahdessa päivässä..

Ap

Vierailija
33/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joko et kerro meille kaikkea tai sitten ne luurangot on sun omassa päässäsi. Et esittänyt mitään konkreettista, miksi mies olisi jotenkin outo tai hän chattailisi vain sulle. Mutta jutellaan nyt vaikka noista tilatiedoista. Kuinka usein te chattailette? Onko vain pari kertaa päivässä online? Koska on sellaisiakin ihmisiä, jotka kattoo viestit vaikka vaan kerran päivässä ja vastaa siinä samalla kaikkiin viesteihin. Jolloin voi sitten ehkä vaikuttaa, että vastaa vaan sulle, kun ei muuten näy online.

Tämä.

Enemmän ihmettelisin, jos 30v roikkuisi jatkuvasti online wa:ssa.

Heräisi epäilys, että onko se jäänyt teinin tasolle ja vaihtaa koko ajan turhaa läppää siellä kaverien kanssa vai pyörittääkö haaremia.

Vierailija
34/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotitko itse Whatsappailua?

Vierailija
35/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käytä somea. Miksi käyttäisin. On paljon mukavampaa jutella ja vaihtaa mielipiteitä nokakkain. Se on sitäpaitsi paljon kehittävämpääkin monessa mielessä.

Some -roikkujille sanoisin - hankkikaa elämä.

Vierailija
36/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että hän ei ole Facessa, olemme jutelleet siitä.. ja hän on WA:ssa paikalla todella harvoin, tyyliin kerran kahdessa päivässä..

Ap

Et kysynyt sitten siinä f2f että mikset sä muuten ole somessa.

Vierailija
37/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entä jos hänellä on ihan oikea elämä?

Sellaisen omaavia ihmisiä vielä onneksi on.

Vierailija
38/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eikä mieskään ole missään somessa. Syy on koska ei tarvitse retostella muille.

t. 100 000 vuositulot ja 8 + ulkonäkö 30 v

Vierailija
39/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi tietysti ehkä mielenkiintoisempaa tietää, että miten mies muuten aikansa käyttää.... Itse en käytä somea, mutta minulla riittää muita forumeita, joissa voin tarpeeksi vaikuttaa. - Ehkä niin on myös mehellä.. Ja kyllä. Kyllä minuakin on vuosien saatossa yhteen ja toiseen "someverkkoon" houkuteltu mutta elämä on  osaksi valintoja. Minun valintani on ollut -ainakin toistaiseksi se, että- en ole mukana (julkisilla) "somepalvelimilla. - - - Vastaavsti itse ihmettelen heitä, jotka kuulemma ovat siellä (kärjistäen) 24/7.  

Vierailija
40/54 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kysy siltä, että mitä se puuhailee, kun se on niin harvoin WA:ssa. Sillä voi olla kiireinen työ, aikaa vievä harrastus, vaimo ja lapset hoidettavana. Et voi tietää etkä välttämättä silloinkaan, ellet kysy. Niin se vaan on. Ei se ainakaan vailla ystäviä ja muuta elämää ole, jos se on vaan kerran kahdessa päivässä online. Muutenhan se olisi koko ajan odottamassa sulta viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme